İyi Okumalar
Karşımızda Rüzgar, Deniz ve Zeynep duruyordu.Şimdi siz diyeceksiniz ki Zeynep kim?Zeynep Demir'in arkadaşı ama Ece'yi kıskandırmak için bir kere sevgili numarası yapmışlardı,ve bildiğiniz kız Demir'e aşık.Deniz ve Rüzgar'ı tanıyorsunuz zaten.Doğal olarak onları görünce çok sinirlenmiştik.Kızlara baktığımda özellikle Ece'ye, kızı öldürecekmiş gibi duruyordu.
-Sizin bir arada ve burada ne işiniz var.(Ece)
-Aaa Ececim buraya gelmek için sizden izin alacak değiliz ya.(Zeynep)
-Kızlar tanıştırayım kardeşim Zeynep.(Rüzgar)
-Ne!?(Kızlar)
-Peki Deniz?(Ela)
-O da bizim çok yakın arkadaşımız.(Zeynep)
-Elacım sen beni merak eder miydin?(Deniz)
-Kapa çeneni Deniz.(Ela)
-Sen çok kabalaşmışsın eskiden böyle değildin,Ege sana yaramamış.(Deniz)
-Abim hakkında düzgün konuş!(Özlem)
-Sen bir gelsene benle.(Ela)
Ela,Deniz'i kolundan tutup ilerideki masaya götürdü,Ela böyle yapıyorsa çok fena bağıracaktı Deniz'e.
-Ömer yok mu yanında Melis yoksa bıraktı mı seni ben sana demiştim ama sen beni dinlemedin.(Rüzgar)
Ama bu çocuk kaşınıyor.Bence bu bir tokatı daha hak ediyor ve evet anladığınız üzere tokat attım.
-Ben sana ne demiştim unuttun galiba hatırlatmama gerek var mı? Bir daha karşıma çıkarsan ve tekrar aynı lafları söylersen bir tokatla kurtulamazsın!(Melis)
-Öyle mi Melis Hanım ne yaparsın?(Zeynep)
-Sen karışma Zeynep.(Rüzgar)
-Abini dinle bence Zeynepcim karışmasan iyi olur.(Ece)
Zeynep bu sözlerden sonra bir yere gitti nereye gittiğini anlamadım.Özlem'de Ela'nın yanına gitti katil olmasın diye.Ece Zeynep'in arkasından gitmişti,bu kızlar genç yaşında katil olacak valla.
-Senin sorunun ne biliyor musun? Sen beni sevmiyorsun,sendeki artık takıntı haline gelmiş.(Melis)
-Öyle mi çok yanlış düşünüyorsun Melis,düşünmek istediğin gibi düşün ama sonra sonuçlarına katlanırsın!(Rüzgar)
-Sen ne biliyorsun da böyle konuşuyorsun ?(Melis)
-Onu sevgiline sor.
Deyip gitti.Kızlarda yanıma gelmişti.
-İyi misin Melis abla.(Özlem)
-İyiyim hadi gidelim otele.(Melis)
Otele döndüğümüzde direk odalarımıza gidecektik ki lobide erkekleri çok sinirli bir şekilde oturuyorlardı.
-Kızlar ne olmuş olabilir?(Ela)
-Bilmiyorum hadi gidip öğrenelim.(Ece)
-Ne oluyor?(Melis)
-Ne olduğunu size sormak lazım bunlar ne?(Ömer)
Birisi onlara yine fotoğraf göndermişti.Rüzgar ve benim fotoğrafımız,Ela Deniz'in kolundan çekerken çekmiş fotoğrafı gören sevgililer sanar.Ve erkekler yine bunu yanlış anlamıştı.
-Bir sakin olun hiçbir şey göründüğü gibi değil.(Özlem)
-Ne göründüğü gibi değil ya sizin ne işiniz vardı onlarla?(Ömer)
-Zeynep çekti bu fotoğrafları.Rüzgar ve Melis'in yanından bu yüzden gitti.(Ece)
-O fotoğraflarda Zeynep bile yok ne saçmalıyorsun sen Ece ya.(Demir)
-Bir dinlerseniz her şeyi anlatacağız.(Melis)
Her şeyi erkeklere anlattık.
-İşte böyle sonra Zeynep bizim yanımızdan ayrıldı bende şüphelendim peşinden gittim.Yanına gittiğimde hemen telefonunu çantasına koydu.Ne yapıyordun sen dediğimde sana hesap vermek zorunda değilim dedi gitti.(Ece)
-Zeynep değildir o, başkasıdır çeken.Zeynep böyle bir şey yapmaz.Sende Ece sırf Zeynep'i kıskandığı için böyle şeyler diyorsun.(Demir)
-Hala onu koruyorsun ya inanamıyorum sana Demir deyip gitti Ece.
-Peki senin Denizle ne işin vardı Ela?(Ege)
-Saçma sapan şeyler söyleyince dayanamadım sonra bağırdım amacın ne falan dedim her şeyi yanlış anlama Ege.(Ela)
-Melis peki sen neden Rüzgar'ın yanında durdun gitmedin?(Ömer)
-Özür dilerim Ömer düşünemedim gitmeyi, o sırada Rüzgar'a hesap sormakla meşguldüm çünkü.Ama sen her şeyi farklı anla zaten.Ela al odanın kartı ben hava almaya gidiyorum.(Melis)
Ela'ya kartı verip sahile doğru yürümeye başladım.Biraz yürüdükten sonra kuma oturmuş Ece'yi gördüm.Kumlarla oynuyordu.Gidip yanına oturdum.Biraz öylece oturduk hiçbir şey söylemedi söylemedim.Kendi içinde düşünceleriyle boğuşuyordu.Ve anladığım gibi çok sinirliydi.
-Kumla oynayınca sıkıntın geçiyor mu?(Melis)
...
-Kuma artık eziyet etmeyi bırak Ece,onunda bir canı var.(Melis)
Sonra gülmesi için kumu elime alıp kumu konuşturmaya başladım
-Ece abla bırak artık beni ölüyoruuuuum.(Melis)
İlk defa yaptığım şakayı yalandan güldü Ece.Demekki hala çok sinirliydi ve üzgündü.
-Üzülme canım arkadaşım o da en yakın zamanda hatasını anlar ve özür diler deyip sarıldım.
-Odaya gidiyorum geliyor musun?(Melis)
-Sen git gelirim ben biraz daha duracağım.(Ece)
-Tamam ama çabuk gel.(Melis)
Kumdan kalkıp otele doğru yürümeye başladım.O sırada Demir ile karşılaştım.
-Sahilde mi?(Demir)
-Evet ama yanına gitmeni tavsiye etmem.Sana kızgın ben bile güldüremedim onu.(Melis)
-Tamam.Ben affettiririm kendimi ona.Bu arada Ömer'le konuşmak istersen lobide bar sandalyelerinin orada oturuyor.(Demir)
-Tamam sağol Demir, iyi geceler.(Melis)
-İyi geceler.(Demir)
Ömer'le konuşmam lazımdı.Rüzgar ne demek istemişti?Hemen Ömer'in yanına ilerledim.
-Ömer konuşalım mı biraz.(Melis)
-Olur.
Rüzgar'ın dediklerini söyledim ona.
-Saçma sapan konuşmuş işte boşver sen onu,takma kafana.Ben senden asla bir şey saklamam ki.(Ömer)
-Tamam o zaman ben odaya çıkıyorum çok uykum geldi.İyi geceler aşkım.
Deyip yanağından öptüm sonra asansöre binip yukarı çıktım.Hemen Ela'ya mesaj attım.
(Uyudum mu kankacım kapıyı açar mısın?)
(Açıyorum hemen)
Sonra bana kapıyı açtı.Odaya girdiğimde Ece daha gelmemişti,Özlem uyuyordu,Ela da film izliyordu.Pijamalarımı giyip kendimi yatağa attım.
Bölüm Sonu
Eveeet geldik bölümün daha sonuna.
En çok nefret ettiğiniz kişi kim?Hadi bekliyorum fikirlerinizi👉
Finale son #3
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)
Romance17, 18 yaşlarındaki iki gencin hikayesi. Melis lisede aşık olduğu Ömer ile aynı üniversiteye düşüyor ve kader onları tekrar bir araya getiriyor. Bu Ömer ile Melis'in hikayesi (Bu kitabı canım arkadaşım canım bubblesıma adıyorum) "Eğer bu hikayeyi W...