Bölüm 15:Gidiyorum

133 11 3
                                    

İyi okumalar😜
-Geliceksin(Tanju)
Deyip kolumdan tutup kapıya doğru çekiştirmeye başladı.
-Bırak beni!(Melis)
- Şimdi o bize doğru yaklaşan polise hiç bir şey olmadığını söyleyeceksin, yoksa Ömer o hapisten bir daha hiç çıkamaz(Tanju)
- Bir sorun mu var?(Komiser)
- Hayır yok, baba kız şakalaşıyorduk. Di mi Melis(Tanju)
- Evet(Melis)
- Melis hanım bağırınca bir şey oldu sandım. İyi günler.(Komiser)
-Komiser gittiğine göre bizde gidebiliriz. (Tanju)
- Bak, eğer beni kızın olarak seviyorsan, sevdiğini düşünmüyorum ama neyse , beni rahat bırakırsın. Okul hayatım mahvolacak, Ela ve Ece'den vazgeçmek zorunda kalacağım nolur beni Antalya'ya götürme. Ben en yakın arkadaşlarım olmadan yapamam, Ömersiz de yapamam.(Melis)
- Antalya da yeni okulun olacak zaten, zamanla da arkadaş edinirsin bir şey olmaz.(Tanju)
- Ama onların yeri çok ayrı, onlar benim arkadaşım değil kardeşim.(Melis)
- Senin o arkadaşların umrumda bile değil.(Tanju)
- Bari gitmeden son kez onları göreyim.(Melis)
- Olmaz, görüşemezsin onlarla(Tanju)
-Ömer'le olmamı niye istemiyorsun.(Melis)
-Seni ilgilendirmez, zamanı gelince öğrenirsin.(Tanju)
-Eğer neden olduğunu söylersen seninle gelirim.(Melis)
Ömer'in beni bulacağını bildiğimde için onunla gidecektim.
-Zaten her türlü geleceksin.(Tanju)
-Anlatıcak mısın?(Melis)
- Ömer'in babası...(Tanju)
Ömer'in anlatımıyla
Soruşturmaya alındığımda hemen telefonla konuşmak istedim. Demir'i aramıştım ona her şeyi anlattım.
-Demir ne olur Tanjunun Melis'i Antalya'ya götürmesine izin verme ben onsuz yaşayamam.
-Tamam merak etme hem seni oradan çıkartıcam hemde Melis'i o adamın elinden kurtaracağım.
-Şimdi kapatmam lazım çok zamanım yok sana güveniyorum.
-Seni kurtaracağım ordan.
-Görüşürüz
-Görüşürüz
Bölüm Sonu
Merhaba arkadaşlar yeni bölüm ile karşınızdayım. Biliyorum 2 günde bir bölüm atmama alıştınız ama derslerim yoğun online eğitim yüzünden artık haftada bir veya iki bölüm atabiliyorum. Yeni bölümde görüşmek üzere❤️

AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin