İyi okumalar❤️
Hastanın hafıza kaybı geçici. Ama bu süre 1 ayda olabilir 1 yılda olabilir, yani ne zaman geri geleceğini bilmiyoruz. Sizin bu süreçte ona yardımcı olmanız lazım.(Doktor)
- Tamam doktor bey.(Ege)
-Ege, Ömer nerde?(Melis)
- Niye soruyorsun? Çocuğu tekrar suçlayacaksan hiç sırası değil. Onun bir suçu yokki.(Ege)
-Ege, Ömer nerde dedim!(Melis)
- Bahçeye çıktı.(Ege)
Ege'nin yanından ayrılıp bahçeye çıktım. Size ne benim Ömer'e söyleyeceklerimden, sinirlendiriyorlar beni ya. Hastaneye geldiğimde Ömer'e saldıran oydu. Sanki bendim, şimdi siz kesin içinizden çocuğu bir dövmediğin kaldı diyorsunuzdur, tamam itiraf ediyorum bende bağırmış olabilirim ama o an çok sinirliydim. Bahçeye çıktığımda bankta oturan Ömer'i gördüm. Gidip yanına oturdum.
-Ela hafızasını kaybetti.(Melis)
-Ne!?
- Ama geçiciymiş hafıza kaybı.
-Ne zaman yerine gelecekmiş.
-Bilmiyoruz, doktor belki 1 ay belki 1 yılı bulabilir dedi. Bu süreçte bizim ona yardımcı olmamız gerekiyormuş.
- Ben çok üzg-
- Üzgün olduğunu söylemene gerek yok. Özür dilemene de gerek yok, çünkü sen ona bilerek çarpmadın. Biliyorum hastaneye geldiğimde seni suçladım, ama ben kendimde değildim, o an çok sinirliydim. Özür dilerim.
-Hastaneye geldiğimizde sana sarılmama izin vermemiştin, şimdi sarılabilir miyim?
-Sarılabilirsin.
5 dk boyunca öyle kaldık sonra bizi Ege böldü.
-Ooo bakıyorum barışmışsınız. Melis senin yanına gelirken öyle bir sinirliydi ki seni öldürücek zannettim.
- Evet barışt-
Ömer'in sözünü kestim. Onu tabiki de affedecektim ama barışmadan önce benden çekeceği var.
-Kim söyledi barıştığımızı.(Melis)
-Sen beni affetmedin mi şimdi ?(Ömer)
- Valla bazen bu kızları anlayamıyorum.(Ege)
- Hemen affedeceğimi sanıyorsan, yanılıyorsun Ömer Bey daha benden çekeceğin var.(Melis)
-Eyvah! Yandın sen abi bence kaç.(Ege)
Biz öyle konuşurken SNS grubundan mesaj geldi. Bizim kızlarla acil durumlar için kurduğumuz grup bu. Açılımı Sister Need Sister. Hemen grubu açıp Ece'nin attığı mesaja baktım.
(Nerdesin Melis?)
(Bahçedeyim Ömer ve Ege de burda.)
(Barıştınız mı Ömer'le)
(Sayılır)
(Ben seni tanıyorsam o çocuğa eziyet çektirmeden barışmazsın.)
( Tabiki çektirecem😏)
(Sen çok fenasın)
(Ela, nasıl bir şey hazırlayabildi mi ?)
(Ela demişken şimdi doktor yanımıza geldi, öbür arkadaşlarınızı da çağırın dedi. Ela'nın bize söylemek istediği bir şey varmış)
(Tamam geliyoruz.)
- Gençler sohbetinizi bölmek istemem ama, acilen yukarı çıkmamız gerek.(Melis)
- Bir şey mi olmuş?(Ege)
- Nolmuş?(Ömer)
-Bende tam bilmiyorum Ece sadece Ela'nın bize söyleyecekleri varmış çabuk yukarı gelin dedi. Yukarı çıkınca öğreniriz.(Melis)
Üçümüz birlikte yukarı çıktık.
-Ece nerede Demir?(Melis)
- Bilmiyorum gelir birazdan.(Demir)
Sonra doktor yanımıza geldi. Size hastamızla birlikte söylemek istediğimiz bir şey var dedi.
- Nedir doktor bey ?(Ömer)
- Arkadaşınızdan öğrenmeniz daha doğru olur.(Doktor)
-Hadi içeri girelim (Ece)
- Ela bize doktor bey ile söylemek istediğiniz şey ne ?(Ege)
- Ben size küçük bir şaka yapmak istemiştim, doktor beyde sağolsun bana yardım etti. Ben hafızamı kaybetmedim, her şeyi hatırlıyorum.
Bölüm Sonu
Merhaba arkadaşlar yeni bölüm ile karşınızdayım. Bir önceki bölümde de söylediğim gibi artık yeni bölümler sadece cumartesi günü gelecek. Bu arada arkadaşımın harry potter Whatsapp adlı yeni kitabına bence bir bakmalısınız kitabı bu hesaptan@cobrakaineverdies21
ya da benim okuma listemde bulabilirsiniz. Sizi seviyorum yeni bölümde görüşmek üzere ❤️👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)
Romance17, 18 yaşlarındaki iki gencin hikayesi. Melis lisede aşık olduğu Ömer ile aynı üniversiteye düşüyor ve kader onları tekrar bir araya getiriyor. Bu Ömer ile Melis'in hikayesi (Bu kitabı canım arkadaşım canım bubblesıma adıyorum) "Eğer bu hikayeyi W...