İyi okumalar :)Melis'in anlatımıyla
Kızlarla birlikte en iyi bildiğimiz şeyi yaptık sonuna kadar inkar.
-Hayır ne alakası var. Biz size konserin ertelendiğini arkadaşımızla buluşacağımızı söyledik.(Melis)
-Ve öylede oldu arkadaşımızla buluştuk.(Ece)
-Yani siz neye davranarak bunu söylediniz anlamıyorum.(Ela)
- Kızlar! Bize yalan söylemeyin.(Ömer)
-Ya biz yalan söylemiyoruz. (Ela)
-Bugün çok yorulduk ve sorgunuz bittiyse yukarı çıkıyoruz. Hadi kızlar yürüyün!(Melis)
-Hiçbir yere gitmiyorsunuz!(Demir)
Uzun yıllar sonra Demir'in ilk defa böyle bağırdığını görüyordum.
-Konsere gittiğinizi biliyoruz. Sizin için ne kadar korktuk siz biliyor musunuz? Konserde olduğunuzu bilmediğimiz bir adamdan öğrendik, bize bugün mesajla sizin konserdeki o fotoğraflarınız gönderildi. Ya o adam bugün size bir şey yapsaydı. Ne olacaktı o zaman! Ne yapacaktınız!(Demir)
- B-biz çok özür dileriz. Böyle bir şey yapmamalıydık. (Ece)
-Kim bunu yaparki? Kim olabilir o peşimizdeki?(Ela)
-Bizde bilmiyoruz kızlar ama şunu biliyoruz ki bugün sizin için çok korktuk.(Ömer)
-Biz sizin gelmenizi istemediğimiz için böyle bir şey yaptık. Biz kız kıza eğlenmek istiyorduk ve siz eğer o konsere gelseydiniz bizim onlarla şarkı söylememize izin vermezdiniz.
Deyip yukarı odama çıktım. Odama girer girmez biri benim peşimden girdi. Sizce kim olabilir tabiki doğru cevap Ömer Öküzü.
-Çıkar mısın odamdan.(Melis)
-Hayır.(Ömer)
-Çık odamdan Ömer!(Melis)
-Biz başımıza böyle bir şeyin geleceğini bildiğimiz için sizinle gelmek istedik. Ya ben seni anlamıyorum Melis, baban hala benim burada olduğumu bilmiyor bilse ne yapar düşünmek bile istemiyorum, herifin teki sizin peşinizde ve hala bunlara rağmen sen bizim gelmememiz için mi böyle şeyler yaptın!(Ömer)
-Bağırma bana! Ben bilseydim o konsere kızlarla tek başıma gitmezdim, ben nereden bilebilirdim peşimize birinin takılacağını. Bunların hepsinden beni mi suçluyorsun sen?(Melis)
-Evet!(Ömer)
-Beni dinlemeden boş yere beni suçlayamazsın!(Melis)
Bunları derken ağladığımın farkına sonradan vardım.
-Ne dinleyeceğim ben seni her şey ortada.(Ömer)
-Git odamdan Ömer!
Çok fazla bağırmış olmalıydım ki hemen içeri bizimkiler girdi.
-Ne oluyor?(Ece)
-Sesiniz aşağıya kadar geliyor.(Ege)
-Ne mi oluyor Ömer Bey boş yere beni suçluyor.(Melis)
-Boş yere mi ?Ben hiç boş yere suçlamıyorum seni.(Ömer)
-Hey, hey tamam bir daha kavga etmeyin. Ömer, hadi biz bir aşağı inelim.(Ege)
Ömerler aşağı indikten sonra Ece ve Ela hemen gelip yanıma oturdular.
-Ne yaptı o, benim Bubblesım'a?(Ece)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)
Romance17, 18 yaşlarındaki iki gencin hikayesi. Melis lisede aşık olduğu Ömer ile aynı üniversiteye düşüyor ve kader onları tekrar bir araya getiriyor. Bu Ömer ile Melis'in hikayesi (Bu kitabı canım arkadaşım canım bubblesıma adıyorum) "Eğer bu hikayeyi W...