Bölüm14: Bırakma Beni!

168 13 0
                                    

İyi okumalar😇😜
-Napıcaz Ömer?
-Karakola doğru gidiyoruz, oraya geldiğimizi görünce peşimizi bırakırlar.
-İyi fikir. Ne güzel at binmeye gidecektik ya.
- Ben seni sonra da götürürüm.
-Hala ark- sözümü, çalan telefonum böldü.
-Kim arıyor Melis?
-T-tanju
-Ver o telefonu Melis
-Gerek yok Ömer, açmayız.
-Ver o telefonu Melis!
-Ne bağırıyorsun ya!
-Bak Melis, kalbini kırmak istemiyorum ver telefonu.
-Tamam al.
-Bırak lan peşimizi!(Ömer)
-...
-Bırakmıyorsun öyle mi ? O zaman biraz sonra karakolda görürsün gününü.(Ömer)
-...
-Sevgilimi benden kimse alamaz Tanju deyip suratına kapattı.
-Karakola gelmiştik. Ve hala peşimizdelerdi.
-Gel Melis.
-Ömer gerçekten şikayet mi edeceğiz.
-Evet, seni zorla götüremez.
O arada içeri Tanju girdi.
-Ömer, geliyor.
-Korkma gel yanıma.
Sonra bana sıkıca sarıldı.
-Bu son sarılmanız olacak.(Tanju)
-Görücez birazdan Tanju(Ömer)
-Görücez.(Tanju)
-Yeter rahat bırak beni artık! Ne istiyorsun benden? Ömer'den de vazgeçmeyeceğim asla, Antalya'ya da gelmeyeceğim.(Melis)
-Zorla da olsa geleceksin.(Tanju)
-Kes lan sesini.(Ömer)
-komiser bey ben bu adamdan şikayetçiyim.(Melis)
-Buyrun sizi dinliyorum(Komiser)
-Bu adam benim babam, yıllar önce beni bırakıp gitti ama geri geldi ve şimdi beni zorla başka bir şehre götürmek çalışıyor, hatta bana zarar da veriyor.(Melis)
- Öyle bir şey yok komiser bey , asıl bu kızımın yanındaki adam kızımı tecavüz ediyor  ve benim hakkımda zorla yalan söyletip, beni hapse attırmaya çalışıyor.(Tanju)
- Doğru mu bu ?(Komiser)
-Hayır komiser bey yemin ederim ben doğruyu söylüyorum. (Melis)
-Komiserim Melis doğru söylüyor.(Ömer)
-Komiserim kızıma hala yalan söyletiyor.(Tanju)
-Siz şikayetçiyseniz eğer sorgulayabiliriz.
-Sorgulamak derken? Hem onun bir suçu yok Tanju denen babam yalan söylüyor nolur inanın bana.
Hem o benim erkek arkadaşım böyle bir şey yapmaz.(Melis)
-Bir gece bizimle kalacak,bizim ziyaretçimiz olacak. Hadi gel Ömer benimle(Komiser)
-Hayır onu götüremezsiniz. Ömer! Ömer nolur beni bırakma,bu adamla beni bırakma nolur Ömer! Onun bir suçu yok.(Melis)
-Melis korkma tamam mı ? Benim bir suçum yok, çıkacağım buradan. O pislik adam bizi ayıramayacak, eğer seni Antalya'ya götürmeye çalışırsa ve bunda başaralı olursa, unutma ben seni orada da bulurum.(Ömer)
-Allah belanı versin senin pislik herif, hayatımı mahvetmeyi becerdin, şimdi gidip şikayetini çekeceksin.(Melis)
- Merak etme sen Antalya'da olunca şikayetimi çekeceğim.(Tanju)
- Seninle hiç bir yere gelmeyeceğim.(Melis)
-Geliceksin.(Tanju)
Bölüm Sonu
Merhaba arkadaşlar yeni bölümle karşınızdayım. Bakalım Tanju Melis'i Antalya'ya götürebilecek mi ? Peki Ömer ne olacak. Öbür bölümde görüşmek üzere 👋

AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin