İyi okumalar :)
-Hiiii Ömer n'aptın!(Melis)
-Hakketti şerefsiz.(Ömer)
Şimdi size olanları anlatayım. Biliyorsunuz ki Rüzgar şartının benimle kahve içmek olduğunu söylemişti, Ömer de ona yumruk atmıştı. Ömer hızını alamadı arka arkaya yumruk geçirdi bir de yetmiyormuş gibi kafa attı.Sonuç olarak Rüzgarcığımız bayıldı.
-Aferin sana Ömer, zaten zor vazgeçirmiştik şimdi tekrar şikayetçi olacak hiç vazgeçiremeyeceğiz.(Ela)
-Ya size gidin ikna edin diyen bizdik sanki Ela.(Ömer)
-Ne yapsaydık sizin hapislerde kalmanıza izin mi verseydik!(Ece)
-Rüzgar ölüyor siz burda kavga ediyorsunuz!Sonra Ömer katil olacak.(Melis)
-Sen Rüzgar'ı mı düşünüyorsun. Ayrıca bir yumruktan kimse ölmez.(Ömer)
-Hayır seni düşünüyorum!Tekrar başın belaya girmesinde korkuyorum ama senin düşündüğüne bak!Bende kabahat seni neden düşünüyorsam ayrıca Rüzgar'ın teklifini kabul edicem senin için değil Demir ve Ege için.(Melis)
Biz kavga ederken Rüzgar uyanmıştı.Hemen ona yardım ettik ve ayağa kalktı, dudağı ve kaşı patlamıştı ama hastaneye gitmenin gerek olmadığını söylemişti.
-Ben sizin şartını kabul ediyorum.(Melis)
Ben Rüzgarla konuşurken Ömer bize kızgın bakışlarla bakıyordu.
-Bana sen de siz demene gerek yok. Senin için akşam saat 20.00 uygun mu ?(Rüzgar)
Saat 17.00'dı ve ben rahatça hazırlanabilirdim.
-Uygun.(Melis)
-Tamam o zaman bana konum atarsın ben seni almaya gelirim.(Rüzgar)
-Tamam (Melis)
Rüzgarla konuştuktan sonra telefonumu verdim ve numarasını yazdı.Sonra kızların yanına gittim, Ömer hala bana kızgın bakıyordu.
-Melis sence bu yaptığın ne kadar doğru?(Ece)
-Başka şekilde ikna edebilirdik.(Ela)
-Kızlar adam tutturdu senle kahve içeceğim diye başka şekilde ikna olur mu sanıyorsunuz.Ayrıca ne yapmaya çalışıyor bilmiyorum ama bu akşam konuşucam onunla.(Melis)
-Neyse hadi gidelim.(Ece)
Eve geldiğimizde saat daha erkendi o yüzden kızlarla karakola gitmeden önce izlemek istediğimiz filmi izledik sonra kızlarla elbise seçmek için yukarı çıktık, erkekler bu arada telefonlarına bakıyorlardı.
-Kızlar biliyorsunuz ben elbise giymeyi çok sevmem o yüzden acaba etek tişört falan mı giysem?(Melis)
-Saçmalama Melis bu akşam elbise giyilecek.(Ela)
-Evet giyeceksin hatta bu elbiseye ne dersin sade bir elbise bence çok güzel.Sade bir makyaj yaparsan tam olur.(Ece)
-Kızlar neden bu kadar özendiğinizi sorabilir miyim?Alt tarafı bir kahve içeceğiz ya.(Melis)
-Çok konuşma Melis al bakalım bu elbiseyi giy.(Ela)
-Off sizinle gerçekten uğraşılmaz tamam gidiyorum ver.(Melis)
Kızların seçtiği elbiseyi hemen gidip giydim.Çok güzel olmuştum.
-Melis çok güzel olmuşsun.Ömer kıskançlıktan çatlayacak.(Ece)
-Ece haklı Melis.Hadi gel makyajını ben yapayım.(Ela)
Ela makyajımı yaptıktan sonra sıra saçlara gelmişti ama ben saçlarımın açık kalmasını istemiştim.Elbiseme göre bir ayakkabı seçmiştim.Artık hazırdım, kızlarla birlikte aşağı indik.
-Melis çok güzel olmuşsun.(Demir)
-Arkadaşlarım abartmayın istiyorsanız sade bir elbise işte.(Melis)
-Böyle hiç bir yere gidemezsin.(Ömer)
-Seni ilgilendirmiyor nasıl gideceğim.(Melis)
Saate baktığımda saat 19.50 olmuştu.Büyük ihtimal Rüzgar birazdan gelirdi.5 dakika sonra telefonuma mesaj geldi.
(Ben geldim kapının önündeyim )
-Kızlar ben gidiyorum.(Melis)
-Tamam.(Ela)
-Görüşürüz.(Ece)
Evden çıktıktan sonra Rüzgar'ın arabasını gördüm.Hemen yanına gittim.
-Merhaba.(Melis)
-Merhaba çok güzel olmuşsun Melis.(Rüzgar)
-Teşekkür ederim Rüzgar.(Melis)
-Sahilde bildiğim çok güzel bi yer var seni oraya götürüyorum, bir de seninle konuşmak istediğim bir konu var.(Rüzgar)
-Tamam.(Melis)
Bir 5 dk sonra kafeye gelmiştik. Rüzgar ikimize de Latte söylemişti.
-Rüzgar içeceklerimizde geldiğine göre artık bence benle ne konuşmak istiyorsan söyleyebilirsin.(Melis)
-Melis ben nereden başlayacağımı bilemiyorum. Ben seni aslında ilk defa dün görmedim. Daha öncede okulda görmüştüm ve senden hoşlandığımı fark ettim.(Rüzgar)
Rüzgar bunu söylerken kahve içtiğim için boğazımda kalmıştı,öksürmeye başladım.
-Melis iyi misin?(Rüzgar)
-İyiyim sadece bu söylediklerine şaşırdım. Ama Rüzgar biliyorsun benim bir sevgilim var ve ben onu asla bırakmayı düşünmüyorum.(Melis)
Rüzgar'ın amacını şimdi anlamıştım. Benimle kahve içmek istemesinin nedeni bana beni sevdiğini söylemek istemedeydi.
-Melis o çocuk sana göre değil. O seni üzer. Bugün bana vurduğunda ona nasıl bağırdığını duydum. Ona onu umursamadığını Demir ve Ege için teklifimi kabul ettiğini söyledin.Anla bunu sen onu sevmiyorsun o da seni sevmiyor seni yakında aldatır.(Rüzgar)
Rüzgar'a bu dediklerinden sonra Tokat attım,Tokat'ın etkisiyle başı yana savruldu.
-Sevgilim hakkında düzgün konuş.Biz birbirimizi çok seviyoruz. Bunu o kafana sok,o beni asla aldatmaz.
Deyip sandalyeden kalktım. Tam o kafeden çıkacaktım ki kolumu tuttu.-Bırak kolumu!(Melis)
-Sen benim olacaksın sende bunu o kafana sok.(Rüzgar)
-Çok beklersin deyip kolumu elinden kurtardım.Sahil ile ev arası yakındı hemen eve doğru gitmeye başladım.Eve gidince kapıyı çalmaya başladım. Kapıyı Ömer açtı. Ömer'e sarılıp ağlamaya başladım.
-Melis ne oldu?(Ömer)
-Ömer sen beni hiç bırakmazsın değil mi?(Melis)
Hıçkırıklarımın arasında zar zor konuşabilmiştim
-Nereden çıktı bu ? Seni ne olursa olsun bırakmam.(Ömer)
Ömer'e olan her şeyi anlattım.
-Ömer seni dinlemediğim için çok üzgünüm özür dilerim, seni dinleyip onunla buluşmamalıydım.(Melis)
-Tamam şimdi bunları konuşmayalım gel hadi film izleyelim.(Ömer)
-Olur.(Melis)
-Ben cips getirip geliyorum.(Ömer)
Ömer tam kalkıcakken elini tuttum.
-Gitme,boşver cipsi.(Melis)
-Peki gel o zaman deyip beni kolunun altına aldı.Film başladıktan bir kaç dakika sonra gözlerim kapanmaya başladı.
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)
Romance17, 18 yaşlarındaki iki gencin hikayesi. Melis lisede aşık olduğu Ömer ile aynı üniversiteye düşüyor ve kader onları tekrar bir araya getiriyor. Bu Ömer ile Melis'in hikayesi (Bu kitabı canım arkadaşım canım bubblesıma adıyorum) "Eğer bu hikayeyi W...