Bölüm 1: BEKLEMEDİĞİM BİR GÜN

2K 47 35
                                    

                                           BÖLÜMLER DÜZENLENMEYE ALINACAKTIR 

İyi okumalar:)

Bugün Ömer'i uzun bir aradan sonra ilk görüşüm, en son onu geçen sene görmüştüm.Ve şu an saat sabahın 8:30' u, ben ders başlamadan 30 dk önce geldim. Sınıfa girdiğimde Ömer arkamdan sınıfa girdi. Beni görünce şaşırdı.
- Naber Melis
-İyiyim Ömer, sen nasılsın ?
-İyiyim bende, demekki  aynı sınıfa düşmüşüz.
-Evet ne tesadüf
-Bugün yan yana oturalım mı Melis?
Bunu dediğinde dünyalar benim olmuştu ve tabiki  kabul edecektim.
- Olur birlikte oturabiliriz  bugün.
- Melis benim sana söylemem gereken bir şey var ama nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum.
- Söyle korkma.
-Melis ben senden hoşlanıyorum benimle çıkar mısın?
- Hayır!!
- Melis seninde benden hoşlandığını biliyorum. Yapma böyle
Cevap vermeden sınıftan koşarak gittim. Ne yapacaktım ben ? Ömer'e yalan söylemiştim ve üstelik o da beni seviyordu ama ben ona hayır demiştim. Çok da iyi yapmıştım, pat diye söylenir miydi. Neyse dersin başlamasına 5 dk vardı, sınıfa döndüğümde bütün sıralar doluydu. Ömer'in yanına oturmaktan başka çarem yoktu. Sırama oturdum ve öğretmeni görecek şekilde kafamı sıraya koydum. Koyar koymaz koluma birisini dokunduğunu hissettim Ömer idi tabi ki . Kolumu elinden kurtarıp başka bir yere koydum.

40 dk sonra(teneffüs çalar)
- Melis sorun ne?
-Soru ne biliyor musun Ömer, benim senin teklifini kabul etmememe rağmen senin ısrar  etmen!
-Melis beni ne kadar çok sevdiğini ve ne kadar değer verdiğini biliyorum, hatta lise günlüğünü bile gördüm. Peki hala neden kabul etmiyorsun?
Ne ? Sen benim günlüğümü nerden buldun?
- yazın bize geldiğinde çantandan düşmüş bende okudum.
Doğruya ben yazın Ömer'lerin evine gitmiştim, Kardeşi beni pijama partisine davet etmişti.
- Korkuyorum! Anlamıyorsun beni, tekrar hayal kırıklığına uğramaktan korkuyorum!
-Eski sevgilin seni hayal kırıklığına uğrattı diye benimde öyle bir şey yapacağım anlamına gelmez ki.
İlkokul sevgilim beni bırakıp başka bir şehre taşınmıştı. ( Ömer benim ortaokuldayken dert arkadaşımdı, ona her şeyimi anlatırdım.)
O an gözlerim dolmuştu ve Ömer'e sarılıp ağlamıştım.
- Korkma! Ben senin hep yanında olacağım.
BÖLÜM SONU😜
Merhaba arkadaşlar bu hikaye arkadaşımın biraz değiştirilmiş hikayesi benim hikayemi de o yazıyor @derinsu_gurgenc benim hikayemi de ondan okuyabilirsiniz ismi Çocukluk aşkı öbür bölüm gelene kadar hoşçakalın

AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin