İyi okumalar😜
Ömer'in anlatımıyla
Melis hastaneden gittikten sonra hastanenin bahçesinde Ezgi'yi gördüm.
-Senin ne işin bar burada Ezgi?(Ömer)
- Babam hasta demiştim annem ile birlikte tedavisine bu hastanede devam etmesine karar verdi. Asıl senin ne işin var burada Ömer?(Ezgi)
- Kız arkadaşımı getirdim hastaneye onun için geldim(Ömer)
-Kız arkadaşın öyle mi ?(Ezgi)
-Evet ortaokuldaki en yakın arkadaşım ve kız arkadaşım.(Ömer)
-Peki ben ne olacağım ben seni hala seviyorum birbirimizi de çok iyi tanıyoruz bence o kızı bırakıp benimle olmalısın.(Ezgi)
-Saçmalama Ezgi ben o kızla birlikteyim ve onu asla bırakmam, senin yüzünden aramız bozuluyordu zaten onunla bir daha sakın karşıma çıkma Ezgi(Ömer)
dedim ve yürümeye başladım ama o arkamdan gelmeye devam ediyordu.
-Ömer dur!(Ezgi)
- Ne var Ezgi peşimi bırak, artık ben seni sevmiyorum Melis'i seviyorum(Ömer)
- Ama bana bir şans daha veremez misin herkes ikinci şansı hak eder öyle değil mi?(Ezgi)
-Ama sen haketmiyorsun (Ömer)
deyip hastaneden uzaklaştım.
Melis'in anlatımıyla
Karşımda onu gördüm, babam Tanju Tunç. Ben doğduğumda beni istememiş ve annemle bizi öylece bırakıp gitmiş. 2 yıl öncede geri geldi.
-Senin burada ne işin var.
- Seni görmeye geldim kızım.
-Bana kızım deme ne sen benim babam, ne ben senin kızınım. Bana yıllar sonra babalık yapmaya kalkma.
- Keyfimden gelmedim seninle konuşmak için geldim.
-Benim seninle konuşacak hiç bir şeyim yok
Deyip kapıya yöneldim an kolumdan sıkıca tutup gitmemi engelledi.(Allahım benim günahım neydi acaba kolumu bir Tanju bir Ömer tutuyor yakında kopacak o kolum göreceksiniz.)
-Bıraksana kolumu, acıtıyorsun.
-Dinleyecek misin beni yoksa zorla mı dinleteyim.
- Ne söyleyeceksen söyle sonra çık git bu evden!
-Ömer denilen o çocuktan ayrılacaksın.
- Ne!? Ben Ömer'den asla ayrılmayacağım o benim sevgilim sende artık buna kabullensen iyi olur.
-O oğlanla asla sevgili olmayacaksın dedim sana , ayrıca gerekirse okulunu değiştiririm ya da seni buradan götürürüm.
- Ne diyorsun sen ya asla buradan gitmeyeceğim deyip koşarak merdivenlerden indim ve ayakkabılarımı giyip Ömer'in evine doğru koşmaya başladım. Hemen kapıyı çaldım çaldım ağlıyordum.
-Ömer!
- Ne oldu Melis?
- Babam... babam geldi.
-Ne! Sana bir şey yaptı mı ?
-Ona her şeyi anlattım.
-Ben seni asla bir yere bırakmam Melis.
- Bende senden vazgeçemem ki.
-Tamam ağlama bir yol bulacağız. Annene anlatacak mısın bu olanları?
-Hayır asla kesin o söyledi, o pislik adama.
- Peki sen bilirsin birden kapı çaldı.
-Ben açarım Melis sen biraz sakinleş. Kapıdan bağırışmalar geliyordu.
-Sana bırakmayacağım kızımı çekil şurdan(Tanju)
O babam denen pislik herif gelmiş
-Ben demedim mi sana bir daha bu çocukla görüşmeyeceksin diye çabuk eve.(Tanju)
- Ben seninle gelmeyeceğim, burada kalacağım ve beni götürmeye hakkın yok.(Melis)
- Öyle mi küçük hanım sen görürsün beni kolumdan tuttuğu gibi çekiştirmeye başladı.
-Hopp! Durun orada Melis'i hiç bir yere götüremezsiniz.(Ömer)
- Engel olabiliyorsan ol bakıyim.(Tanju)
Ömer beni elinden aldı ve koltuğa doğru itti sonra o herife bir yumruk geçirdi anlatamam.
-Hadi gidiyoruz buradan Melis(Ömer)
Bölüm Sonu
Merhaba arkadaşlar arkadaşım kitap yazıyor hesabı bu Cobrakaineverdies21 kitabına bir bakarsanız sevinirim. Bu arada kitabımı çekemeyenler ve kötü yorumlar yazıpta hiç beğenmedim klasik bir kitap ne buluyorsunuz,normal kitap gibi şeyler yazanlar var daha kötüleri var da burada söylemiyorum. Bir zahmet onlar kitabımı okumasınlar, kimse kimseyi kitabını okusun diye zorlamıyor burada. Yeni bölümde yani final bölümünde görüşmek üzere.(Şaka şaka 1 Nisan)👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)
Romance17, 18 yaşlarındaki iki gencin hikayesi. Melis lisede aşık olduğu Ömer ile aynı üniversiteye düşüyor ve kader onları tekrar bir araya getiriyor. Bu Ömer ile Melis'in hikayesi (Bu kitabı canım arkadaşım canım bubblesıma adıyorum) "Eğer bu hikayeyi W...