İyi okumalar🤗
Dün okuldan sonra Ömer ile bir kafeye gittik.Ve biraz konuştuk Ömer'e sevgili olabileceğimizi söyledim, o da çok sevindi. Şimdi ise okuldan eve geldim en yakın arkadaşım Ece ile buluşacağım. Onların evine gideceğim . Onların evi bize 30dk uzaklığında olduğu için çabuk gidebiliyorum. Ela ile birlikte gideceğiz. (Bu arada Ela, Ece ile birlikte en yakın arkadaşımız)
30 dakika sonra
-Biz geldik Ece(Ben)
-Hoş geldiniz canım kankalarım(Ece)
-Hoşbulduk(Ben)
-Naber Ece(Ela)
-İyiyim Ela(Ece)
-Hadi gelin içeriye geçelim sizin için terası hazırladım. Hem bizim Fatma ablada yok kadıncağız biraz izin kullansın.(Ece)
-Ooo bugün bize neler yaptın Ece(Ela)
Valla yere minderleri koydum, Mısır'da patlattım film partisi yapacağız bugün. Size anlatacaklarım var.(Ece )
- O zaman pijamalarımızı giyelim kızlar.(ben)
-Hadi (Ece)
5 dk sonra
-Kızlar pijamalarım nasıl? (Ela)
-Çok güzelmiş nereden aldın? (Ben)
-Ece'nin doğum günü hediyesi(Ela)
-BBu o pijama mı ? Çok güzel olmuş(Ece)Terasa çıkarlar
-Eeee Ece size anlatacaklarım var diyordun?(Ela)
Ece bize biraz Demir'i anlattı. Onunla sevgili olmuşlardı (bu arada Ömer Demir'in çok yakın arkadaşı) ve Demir yine çapkınlık yapmıştı ve Ece'yi üzmüştü. Tabi bende onlara Ömer'i anlattım biraz sohbet ettikten sonra kapı çaldı.
-Ben açarım kızlar(Ece)
-D-Demir! Seni ne işin var burada?
-Partiye çağıracağım erkek arkadaşlarınla tanışmak için geldim.
- Demir dur!
Sinirli bir şekilde(pijamalı Ece'nin olduğunu görünce iyice sinirlenmişti) kapıyı itti ve içeri daldı biz karşımızda onu görünce bir anda bir çığlık attık anlatamam.
-Merhaba kızlar(Demir)
-Merhaba( Ela ve Ben)
-İyi ki erkek arkadaşlarda varmış. (Demir)
-Erkek arkadaşlar mı ?(Ela)
-Susar mısın kankacım ? (Ece)
- İyi ki fısıldasın Ece sanki ben duymadım(Demir)
-Yoooo bir şey fısıldamadım(Ece)
-Tabi , tabi (Demir)
- Hadi biz gidelim Ela (ben )
- Hayır kızlar nolur gitmeyin daha film izleyecektik.(Ece)
- Yok biz üstümüzü değiştirip gidelim siz rahat rahat konuşun(Ben)
- Aferin Demir arkadaşlarımı kaçırdın.(Ece)
-Görüşürüz Ececim(Ela)
- Görüşürüz kızlar (Melis)
Sessizce Ece'nin kulağına olanlardan haberdar et deyip çıktık. Ela'da bugün bende kaldı.
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)
Romance17, 18 yaşlarındaki iki gencin hikayesi. Melis lisede aşık olduğu Ömer ile aynı üniversiteye düşüyor ve kader onları tekrar bir araya getiriyor. Bu Ömer ile Melis'in hikayesi (Bu kitabı canım arkadaşım canım bubblesıma adıyorum) "Eğer bu hikayeyi W...