Bölüm 6: Nasıl Düşünür Böyle Bir Şey

511 17 2
                                    

İyi okumalar 😇
Sabah uyandığımızda kahvaltı sofrası hazırdı bir baktık Ece hazırlamış sonra koltukta uyumuştu. Uyandırmak için yanına gittiğimde anlı yanıyordu. Ateşi çıkmış olmalıydı. Hemen Ela'ya ateş ölçeri getirmesini söylediğimde bende sirkeli su yapmak için içeri gittim. O arada Ela ateş ölçeri getirdi. Ateşi 38 dereceydi. Hemen anlına bezleri koyduğumuz sırada kapı çaldı. Ben kapıyı açmaya gittim. Bir de ne göreyim kapıda Ömer.
- Senin ne işin var burada Ömer? (Melis)
- Bakıyorumda arkadaşlarınla benim hakkımda dedikodu yapmak için buraya gelmişsin.(Ömer)
- Sen benim sadece buraya dedikodu yapmak için geldiğimi mi ima etmeye çalışıyorsun? (Melis)
-Evet (Ömer)
- Ece hasta, onun için geldik.(Melis)
- Ben Ece'nin hasta olduğunu bilmiyordum.(Ömer)
- O zaman bir daha bilmeden konuşma, bunu söylemek için mi geldin ?(Melis)
- Hayır, özür dilemek için geldim ama evde olmayınca burdasındır diye düşündüm. Özür dilerim Melis.(Ömer)
- Tamam, özür diledin şimdi gidebilirsin.(Melis)
- Ece'ye geçmiş olsun dileklerimi ilet lütfen, bir şeye ihtiyacın olursa ararsın.(Ömer)
- Görüşürüz(Melis)
-Görüşürüz(Ömer)
Ne saçma bir konuşmaydı neyse ben Ece'nin yanına gidiyim.
-Nasıl oldu Ece ?(Melis)
-Biraz ateşi düşmeye başladı. Kim gelmiş?(Ela)
- Önemli biri değil.(Melis)
- Ya kim söylesene Melis(Ela)
- Ömer(Melis)
- Ne!?(Ela)
- Ne bağırıyorsunuz ya?(Ece)
- Ece!(Ela-Ece)
- Noluyor ya anlatacak mısınız?(Ece)
- Ateşin çıktı öldün zannettik kaç saattir uyuyorsun.(Ela)
-Peki o bağrış- derken Ece'nin sözünü Ela kesti.
-Ömer enişteciğim geldi (Ela)
-Gebertirim seni Ela ne eniştesi ya(Melis)
Ne! Niye ? Neden? Ne zaman ? Yaa niye beni uyandırmadınız ?(Ece)
-Senin ateşini düşürmeye çalışırken kapı çaldı  sonra Melis kapıyı açmaya gitti bundan sonrasını sen anlat Melis(Ela)
Her şeyi anlattıktan sonra karafırına  gittik sonra ben eve geçtim. Dinlenip biraz düşünmeye ihtiyacım vardı.
Bölüm Sonu
Arkadaşlar merhaba yeni bölümle karşınızdayım. Arkadaşlar benim bu kitabım için kapağa ihtiyacım var. Güzel kapak yapan birisi varsa benim ile özelden iletişime geçebilir mi lütfen ? 🙏Yeni bölümde görüşmek üzere 👋

AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin