Bölüm 25:KIZLARIN OYUNU

78 10 6
                                    

İYİ OKUMALAR :)

Ömer'in anlatımıyla

Kızlar gittikten sonra bizimkilerle cips ve kola alıp fifa oynamak için salona geçtik.

-Ya abi ama hep sen yeniyorsun ya, bu işin sırrı ne?(Ege)

-Söyleyemem adı üstünde sır.(Ömer)

- Söylesen ölür müsün Ömer!(Ege)

-Bağırma da bir tur daha oynayalım.Belki bu sefer yenersin.(Ömer)

-Çok komik.Ha ha ha , geberdim gülmekten.(Ege)

-Tamam tamam alınma şaka yaptım.(Ömer)

-Abi onu bunu bırakın da ben bu kızlardan şüphelendim, kesin bunlar bir şey karıştırıyor.(Demir)

-Kesinlikle bir şey karıştırıyorlar, arkadaşlarıyla buluşuyorlarsa neden o kadar süslensinler ki.(Ömer)

- Durun öğreniriz her şeyi şimdi Özlem'den, kesin o bir şey biliyordur

deyip Ege Özlem'i çağardı:

- Özlem! bir gelir misin?(Ege)

Ege seslendikten sonra Özlem yanımıza gelmek  yerine yukarıdan bağırmayı seçti

-Ya abi yine ne istiyorsun! Ders çalışıyorum 1 ay sonra sınavım var kötü not alırsam senin suçun.(Özlem)

-Düzgün konuş abinle!Gel buraya çabuk !(Ege)

-Ege kıza bağırmasana suç bizde ders çalışırken rahatsız etmemeliydik.(Ömer)

-Ömer haklı Ege(Demir)

Bir iki dk sonra Özlem yanımıza geldi.

-Ne var abi.(Özlem)

-Özlemcim kızların nereye gittiklerini biliyor musun?(Demir)

-Hayır Demir abi bilmiyorum size söylemediler mi?(Özlem)

-Söylediler ama biz pek inanmadık.(Ömer)

-Valla bana hiçbir şey söylemediler.(Özlem)

-Tamam Özlemcim sağol hadi sen git dersini çalış.(Ömer)

Özlem giderken de Ege'ye ölümcül bakışlar atmayı ve en yakınındaki yastığı Ege'nin kafasına atmayı unutmadı tabiki.

-Cadı!(Ege)

-Bana cadı deme!(Özlem)

-Uğraşma şu kızla.(Ömer)

- Rahat bıraksan ölürsün değil mi?(Demir)

-Off tamam ya uğraşmıyorum.(Ege)

Bir süre daha FİFA oynadıktan sonra üçümüzünde telefonlarına bildirim gelince bırakmak zorunda kaldık. Bilinmeyen bir numara mesaj atmıştı ve mesajda kızların konser de olduklarını gösteren bir sürü fotoğraf vardı. Kimisinde o adamlarla birlikte şarkı söylüyorlardı, bir tanesinde de yanlarında tanımadığım bir kaç kız daha vardı. Bizi kandırıp konsere gitmişlerdi. Ama bu işte bir tuhaflık vardı, bu mesajı bize kim gönderebilirdi ki.

-Bunlar konsere gitmiş ya.(Ege)

- Kandırmışlar bizi bas baya.

-Kızların peşinde birileri var.(Ömer)

-Nasıl ya? (Demir)

-Ne demek istiyorsun?(Ege)

-Kızların peşinde bizi onlardan ayırmak isteyen biri ya da bilmiyorum birileri var. Amacı bu değilse bu fotoğrafları bize niye göndersin.Bizim onların konsere gittiklerinden haberimiz olmadığını biliyordu ve bize bu fotoğrafları göndererek onlardan ayrılacağımızı düşündü.(Ömer)

-Kim olabilir?(Ege)

-Tahmin ettiğiniz biri var mı?(Demir)

-Benim yok.(Ömer)

-Benimde yok.(Ege)

-Sanki hayatımızda hiç aksiyon yokmuş gibi bir de bu çıktı.(Ömer)

-Ya kızlara bir şey yaparsa.(Ege)

-Hemen kızlara ulaşmamız lazım.(Demir)

-Ege sen Ela'yı ara ben Melis'i arayacağım Demir sende Ece'yi ara, belki şanslı çıkarız ve duyarlar telefonun sesini. Açana kadar arayın.(Ömer)

Hemen Melis'i aradım ama açmadı. En az 100 kere aramışımdır ama yine açmadı.

-Duymuyorlar.(Erkekler)

-Ne yapacağız?(Ege)

-Bizim suçumuz işte hiç bir yere göndermemeliydik onları.(Ömer)

-Durun bir sakin olun.(Demir)

5 dk sonra yanımıza Özlem geldi.

-Bu haliniz ne noluyor?(Özlem)

-Özlem bize acilen konserin nerede olduğunu bulabilir misin? Sen soy lunayı takip ediyorsundur.(Ömer)

- Konsere mi gitmişler?(Özlem) 

Olanların hepsini Özlem'e anlattık.

-Tamam bekleyin ben hemen telefonumu alıp geliyorum instagram hesaplarına nerede olduğunu koymuşlardır.(Özlem)

Özlem tam telefonunu almaya gidecekken kapı açıldı. Kızlar gelmişti, tabiki bizi öyle sinirli görünce şaşırdılar.

-Konsere mi gittiniz?(Erkekler)

Bölüm Sonu

Merhaba arkadaşlar bölümü geciktirdiğim için sizlerden gerçekten çok özür dilerim. Sizi daha fazla bekletmemek için bu bölümü öbür bölümlerden daha kısa yazdım. Uzun süredir Ömer'in anlatımıyla yazmıyordum bu yüzden bu bölümün tümünü Ömer'in anlatımıyla yazdım.

Ömer'in söylediği gibi hayatlarında hiç aksiyon yokmuş gibi bir de bu adam çıktı. Sizce bu adam kim?

Tahminlerinizi bekliyorum.

Yeni bölümde görüşmek üzere :)



AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin