Multi: Melis'in okula giydikleri
İyi okumalar :)
Sabah alarmın sesiyle uyandım.Hayır ben anlamıyorum ne günah işledimde okul var.Of okulu sevmeyen bir tek ben miyim ya. Neyse yataktan kalkıp yüzümü falan yıkayıp üstümü giyindim tam aşağı inecekken kapı açıldı ve bende tabiki kapının arkasında olduğum için kapı kafama çarptı.
- Oha!Öküz!Gerizekalı!Salak! Nasıl bir kapı açmak o kafam gitti.(Melis)
- İyi misin Melis ben çok özür dilerim(Ömer)
- İyi gibi mi gözüküyorum Ömer, git buz getir.(Melis)
Ömer 2 dakika sonra elinde buzla döndü.
-Al(Ömer)
Bir iki dakika sonra aşağıdan çığlık sesleri gelmeye başladı. Bu çığlıkları tabiki de tanıyorum bizimkilerin sevinç çığlıklarıydı. Hemen aşağı indik.
- Noluyor?(Ege-Melis-Ömer-Demir)
- Ruggerro, Agustin ve Jorge Türkiye'ye geliyor.(Ece)
(Yazardan bir not Ruggerro -Matteo Agustin -Gaston Jorge -Ramiro bilginiz olsun)
- Ne!(Melis)
- Evet, Antalya'ya konser vermeye geliyorlar. Ayy sonunda Mateo aşkımı görücem.(Ela)
- Ne zaman geliyorlar konser vermeye?(Melis)
- 1 Hafta sonra yani Cuma gününe denk geliyor.Akşam saat 17.00'da.(Ece)
- Hiç bir yere gidemezsiniz!(Erkekler)
-Sizene!(Kızlar)
-Delirtmeyin adamı gidemezsiniz işte!(Ömer)
- Karışamazsınız siz ya!(Melis)
-Gidemezsiniz diyorsak gidemezsiniz.(Demir)
- Ya siz istediğiniz yere gidiyorsunuz, biz size karışmıyorsak sizde bize karışamazsınız.(Ece)
- Yok sana Mateo aşkım falan Ela!(Ege)
- Ya sen hangi sıfatla karışıyorsun bana, abim misin sevgilim misin babam mısı n değilsin!(Ela)
- Ne demek o Ela tabiki de sevgilinim.(Ege)
- O son yaptıklarından sonra seni affedeceğimi sanıyorsan yanılıyorsun Ege, BİTTİ!(Ela)
Deyip Ela dışarı çıkıp bizi orda beklemeye başladı. Sonra hep birlikte okula gittik. Bizimkiler buraya gelince onlarda okul kayıtlarını buraya aldırdılar. Okula gelince sınıflara geçtik. Ders bittikten sonra Ela ve Ece'yle birlikte kantine gittik.
-Ela çocuğa biraz kötü davranmadın mı ?(Melis)
- Son yaptıklarında sonra hakketti, bilip bilmeden bağırıp çağardı kimse kimsenin geçmişinden dolayı yargılayamaz onun hiç mi eski sevgilisi olmadı bir de çocuğu dövmüş ya.(Ela)
- Sende haklısın ama bitti ne demek Ela siz birbirinizi çok seviyorsunuz sırf Deniz yüzünden ayrılacak mısınız? Deniz seni hala seviyor ve bence seni Ege'den ayırmak için Ege'ye eskiden birlikte olduğunuzu söyledi, sen şimdi Deniz'e istediğini verecek misin?(Ece)
- Ece haklı Ela, ilerde çok pişman olursun ve bunların geri dönüşü olmaz, bence pişman olmak istemiyorsan Ege ile konuş ve affet onu.(Melis)
-Ders başlayacak hadi gidelim kızlar.(Ela)
2. Derste bittikten sonra hep birlikte bahçeye çıktık.
-Evet gençler okuldan sonraki planımız nedir?(Ege)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)
Romance17, 18 yaşlarındaki iki gencin hikayesi. Melis lisede aşık olduğu Ömer ile aynı üniversiteye düşüyor ve kader onları tekrar bir araya getiriyor. Bu Ömer ile Melis'in hikayesi (Bu kitabı canım arkadaşım canım bubblesıma adıyorum) "Eğer bu hikayeyi W...