Bölüm 16: Ömersiz

140 13 2
                                    

İyi okumalar🥰
2 ay sonra
Antalya'ya geleli 2 ay olmuştu. Mayıs ayına girmiştik ama hala Ömer'den haber yoktu. Kızlardan da haber yoktu. Hiç birinden haberim yoktu ve bu beni çok üzüyordu. Ömer'i çok özlemiştim ama bir yandan da ona kızgındım. O gün (2 ay önce İstanbuldayken) beni bulacağına söz vermişti. Ama hala ortalıklarda yoktu.
2 ay önce
-Ömer'in babası benim düşmanım ve eğer kızını oğlumdan uzak tutmazsam beni annen ve senle tehdit etti. O yüzden bende seni Antalya'ya götürüyorum.(Tanju)
- Bu gerçek değil bana yalan söylüyorsun.(Melis)
-Sana yalan söylemiyorum.(Tanju)
- Ömer'in babası çok iyi birisi onu tanıyorum. O öyle bir şey yapmaz.(Melis)
- Anlatırsam benimle geleceğine söz vermiştin. Şimdi gitmemiz gerekiyor.
-Tamam seninle geleceğim.
Günümüzde
Babam bana artık iyi davranıyordu. Ve bana zarar vermiyordu bunun sebebi Ömer olsa gerek Ömer'in burda beni bulamayacağını sanıyor. Artık bende onu seviyorum. Yeni üniversitemde yeni arkadaşlarım olmuştu. Örneğin bunlardan biri Ege. Çok tatlı bir kardeşi var ismi ise Özlem. 1 saat sonra dersim var. Hazırlanmak için yukarı çıktım. Kıyafetlerimi giyip(giydiği kıyafetler multi de var) saçımı da açık bıraktıktan sonra sırt çantama telefonumu koyup evden çıktım. Okul evimize çok yakındı. Kapıdan içeri girince Ege ile karşılaştık.
-Nasılsın Melis(Ege)
- İyiyim Ege sen nasılsın?(Melis)
Bende iyiyim.(Ege)
-Özlem nasıl?(Melis)
-İyi o da, bu sene biliyorsun üniversite sınavlarına girecek o yüzden çok çalışıyor. Ömer'den hala haber yok mu?(Ege)
Ege öyle deyince gözlerim doldu.
-Seni üzmek istememiştim, özür dilerim. Melis artık bunu kabul etmelisin Ömer seni bulmaya gelmeyecek, eğer gelseydi şu ana kadar gelirdi.(Ege)
- Ama bana söz verdi. Geleceğim dedi, ben hala inanıyorum o beni bulmaya gelecek. (Melis)
-Sen bilirsin ama kendini üzme bu kadar.(Ege)
-Hadi gidelim derse geç kalacağız.(Melis)
-Hadi gidelim.(Ege)
Ege ile ikimizde mimarlık okuyoruz. Ege bana Ömer'in olmadığı günlerde çok yardımcı olmuştu. İyi bir arkadaştı. Sınıfa girdiğimizde ön tarafa oturduk. Ders boyunca kafamda ki düşüncelerden dersi dinleyemedim. Acaba şu an Ömer okulda mıydı? Peki kızlar ne yapıyordu, onları da çok özlemiştim. Ben kafamda bu düşüncelerle boğuşurken bir baktım ders bitmiş.
-Ege ben biraz hava almak için gittiğimiz o parka gideceğim biraz hava almak iyi gelecek sende gelir misin?(Melis)
- Olur ama ilk önce eve gitmeliyim. Eve arkadaşlarımla bir şey konuşmam lazım.
-Aaa ev arkadaşların mı var?
-Evet 2 aydır bizim evde kalıyorlar, bir arkadaşlarını bulmak için geldiler.(Ege)
- Aradıkları arkadaşlarının ismini biliyor musun?(Melis)
-Evet, ismi Melis(Ege)
-Peki o ev arkadaşlarının ismi ne ?(Melis)
-Ece ve Ela(Ege)
Bölüm Sonu
Merhaba arkadaşlar yeni bölüm geldi. Sonunda Melis Ela ve Ece kavuşuyorlar. Ege hakkında ne düşünüyorsunuz sizce iyi biri mi ? Yeni bölümde görüşmek üzere 👋

AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin