İyi Okumalar
5 yıl sonra
Bugün dünyanın en mutlu günü benim için daha doğrusu Ömer ve benim için çünkü Ömerle nişanlanacağız, ilk önce Ela'dan istemeleri gerekiyor.Ama ilk önce size son 5 yılda ne olduğunu anlatayım, Geçen sene Ömer, ben, Ece , Demir, Ege, Ela mezun olduk, Özlem ve Emre 2 yıl sonra mezun oluyorlar .Özlem ve Emre dışında hepimiz mimarız.İkiside tıp okuyor o yüzden üniversiteleri 6 yıl sürüyor ve ikiside sevgiliydi biliyorsunuz ama Ege'ye daha söylememişlerdi, Ege'ye söylediler ilk önce kabul etmese de sonradan kabul etti artık resmi olarak sevgililer.Ege ve Ela nişanlandı. Ege'nin ailesi olmadığı için Ömer istedi.2 ay öncede Ömer bana evlenme teklifi etti.Babam o günden sonra İstanbul'a geri dönmüştü.Bir beş dakika sonra odamın kapısı çaldığında gittim açtım kızlar gelmişti.
-Hadi hazırlanmalıyım çok az zamanımız kaldı.(Melis)
İçeri girdiklerinde gardrobumdan elbisemi çıkardım.Elbisemi kızlarla seçmiştim zaten ama sade olmasını istediğim için sade bir şey almıştım.
-Saçımı ve makyajımı size bırakıyorum.Elbisemi giyip hemen gelicem o arada düşünün.(Melis)
-Tamam git giy hadi az vaktimiz kaldı.(Ece)
Elbisemi giyip geldiğimde kızlar konuşuyordu.
-Ece sen saçını yap bende makyajını yaparım.(Ela)
-Tamam.(Ece)
-Kızlar acaba saçlarımı açık mı bıraksak, dalgalı yaparız.(Melis)
-Tamam o zaman hemen maşayı fişe takıyorum.(Ece)
Hazırlandıktan sonra saate baktığımda gelmelerine yarım saat vardı.Ömer'in babası öldükten 2 gün sonra annesiyle Naz tekrar yurt dışına gitmek zorunda kalmışlardı bu yüzden bizde ara ızda bir isteme yapmaya karar verdik yani beni Demir isteyecek Ela da verecekti.Bakalım Ela verecek miydi?Erkekler dışarıdaydı, daha doğrusu biz onları kovmuştuk.Kapı çalmasıyla birlikte hemen kapıya koştum.
-Açayım mı?(Melis)
-Kızım o nasıl soru açsana.(Ece)
Kapıyı açtığımda karşımda ilk önce içeri Demir geçti baba yerine geçti ya nasıl hava atıyor.Sonra Ege girdi.Sonra da benim canım sevgilim girdi, elinde çiçek ve çikolata vardı.Takım elbisenin içinde çok yakışıklı görünüyordu. Hemen gittim ve sarıldım.
-Hoşgeldin canım sevgilim.(Melis)
-Hoşbuldum sevgilim de şunları alsan sonra sarılsan olmaz mı?(Ömer)
-Ay ben onları unuttum ver aşkım.(Melis)
-Hadi gel içeri geçelim.(Ömer)
İçeri geçtiğimizde öbürleri sohbet ediyordu.Bende Demir'le biraz dalga geçmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)
Romance17, 18 yaşlarındaki iki gencin hikayesi. Melis lisede aşık olduğu Ömer ile aynı üniversiteye düşüyor ve kader onları tekrar bir araya getiriyor. Bu Ömer ile Melis'in hikayesi (Bu kitabı canım arkadaşım canım bubblesıma adıyorum) "Eğer bu hikayeyi W...