MULTİ:ÖMER
İyi okumalar❤️
Onu gördüm, Ömer'i. Ege ile birbirlerine girmişlerdi. Ege'nin dediği şeyle şok olmuştum.
- Sen nasıl ona çarparsın lan!(Ege)
- Bilerek çarptım sanki. Benim de arkadaşım o.(Ömer)
Onları ayırmak için koşarak yanlarına gittim.
-Yeter! Kesin şu kavgayı! Kız orda ne halde siz burada kavga ediyorsunuz.
Ömer o anda beni daha yeni fark edebilmişti.
-Melis(Ömer)
Ömer o anda bana sarılmaya çalıştı ama izin vermedim.
-Sarılma! Artık benim hayatımda senin gibi biri yok Ömer.
- Melis bir dinlesen.(Ömer)
- Dinlemek istemiyorum ben seni.(Melis)
- Bak ben Ela'ya bilerek çarpmadım, o da benim arkadaşım. Hatta arkadaştan ötesi kardeşim.(Ömer)
Hiç bir şey demeden arkamı dönüp gidecektim ama gitmemi engelledi.
- Melis bunu bana yapma.(Ömer)
- Ben senin yüzünden üzülmekten bıktım artık! Ezgi yüzünden benimle buluşmadın affettim, şaka yaptım dedin affettim, 2 ay boyunca gelmedin gelirse belki affederim ben ona küs kalamam dedim ama sen Ela'ya çarpmışsın şimdide karşıma geçmiş bilerek çarpmadım diyorsun kim bilir ne kadar hızlı gidiyordun.(Melis)
Bunları söylerken tatbikinde ağlıyordum. Yanımıza Ege geldi.
-Meliscim hadi sen Ece'nin yanına git, biz biraz Ömer ile konuşalım.(Ege)
-Tamam.(Melis)
Onların yanından ayrılıp Ece'lerin yanına gittim. Ece de çok kötü görünüyordu. Demir'e sarılmış ağlıyordu.
-Ece(Melis)
-Melis(Ece)
Birbirimize sarıldık. Tabi birbirimize sarılınca ikimizinde ağlaması şiddetlendi.
-Ela iyi olacak dimi ?(Ece)
-Evet iyi olacak.(Melis)
Ece ile birbirimize sarılırken Ege yanımıza geldi.
-Ege ne konuştun Ömer'le?
-Önemli bir şey değil öylesine sohbet ettik.
-Ege Özlem nerede?
- Onu zorla eve gönderdim. Çok yorgundu biraz dinlenip gelecek hastaneye.
-Tamam.
Biz konuşurken yanımıza doktor geldi.
- Doktor bey Ela nasıl.(Demir)
- Kafasını çok kötü çarptığı için hafızasını kaybetme ihtimali var.(Doktor)
Ne!(Melis-Ece)
- Ama kaybetmeme ihtimali de var o yüzden üzülmeyin daha kesin değil. Geçmiş olsun.(Doktor)
Ömer'in anlatımıyla
Biz Melis ile konuşurken yanımıza Ege geldi. Melis'e benimle bir şey konuşacağını söyledi. Melis gittikten sonra konuşmaya başladı.
-Melis'e biraz zaman vermelisin, seni bir süre sonra zaten affedecek, çünkü o sana küs kalamaz.(Ege)
-Haklısın(Ömer)
Ege ile konuştuktan sonra hava almak için hastanenin bahçesine çıktım.
Melis'in anlatımıyla
Doktor gittikten sonra Ela uyandı, bizde Ece ile birlikte Ela'nın yanına gittik.
- Ela, çok korktuk senin içi deyip ona sarıldık. Ama bir sorun vardı o bize sarılmıyordu.
- Siz kimsiniz ki, neden benim için korktunuz(Ela)
- Sen şimdi bizi hatırlamıyor musun ?(Ece)
- Hayır(Ela)
-Ela bizi hatırlamıyordu. Tabiki yine ağlıyordum. Dayanamadım ve odadan çıktım.
-Ege deyip ona sarıldım.
-Ege... Ela hatırlamıyor.(Melis)
-Melis ağlamadan düzgünce anlatır ısın ne olduğunu?(Ege)
Odada olan her şeyi ona anlattım. Sonra hemen doktoru çağırdık.
-Doktor bey Ela'nın hafıza kaybı geçici mi?(Ege)
Alacağımız cevaptan çok korkuyordum.
-Hastanın hafıza kaybı...
Bölüm Sonu
Merhaba arkadaşlar yeni bölüm geldi. Her bölüm sonrası bölümlerin çok kısa olduğunu söylediniz bende sizin için biraz daha uzun yazmaya çalıştım. Bu arada yeni bir karar aldım. Yeni bölüm artık sadece cumartesi günleri gelecek. Bu arada size bir kaç soru sormak istiyorum. Hep Ömer ve Melis'in anlatımlarıyla yazıyorum.
Öbür karakterlerin ağzından yazmamı ister misiniz?👉
Ege ve Ela ikilisinin kitabını yazmamı ister misiniz?👉
Sizce Ela'nın hafıza kaybı geçici mi?👉
Soruların yanıtlarını bekliyorum. Cumartesi günü görüşmek üzere👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)
Romance17, 18 yaşlarındaki iki gencin hikayesi. Melis lisede aşık olduğu Ömer ile aynı üniversiteye düşüyor ve kader onları tekrar bir araya getiriyor. Bu Ömer ile Melis'in hikayesi (Bu kitabı canım arkadaşım canım bubblesıma adıyorum) "Eğer bu hikayeyi W...