Bölüm 3: Ben Kimim Ki Zaten?

745 33 4
                                    

İyi okumalar😇
Sabah kalktığımda Ela daha uyanmamıştı. Bende ona en sevdiği krepten yaptım. Kahveleri de hazırladığımda Ela saçları dağılmış bir şekilde aşağı iniyordu.
-Günaydın küçük Elam
- Günaydın bubblesım
(Ela çok tatlı bebek taklidi yaptığı için ben ona Küçük Ela, oda bana powerpuff girlsdeki bubblessa benzediğim için öyle diyor.)
- Saçımı toplayıp geliyorum Bubblesım
-Tamam
Ela gelene kadar telefonuma bakmak için elime aldığımda Ömer mesaj atmıştı.
(Günaydın Sevgilim)
Bende ona mesaj attım
(Günaydın sevgilim nasılsın bugün buluşalım mı ?)
Ela kahvaltı yapıp gidecekti, o yüzden bende Ömer ile buluşmak istiyordum. Ela gelmişti.
-Ela ben bugün Ömer ile buluşacağım.
-Tamam, ben anladım seni kahvaltımı yapıp giderim.
- Ya yanlış anladın sen beni.
- Şaka yaptım şaka.
- Zaten ben de Ece ile buluşacağım.
-Tamam.
                                                                                  20 dk sonra
Ela gittikten sonra biraz dinlenmeye karar verdim. Koltuğa oturup biraz sosyal medyada dolanmak için telefonu elime aldım. O anda Ömer'den mesaj geldi.
(Bugün çocukluk arkadaşım Ezgi ile buluşacağız beni görmek için İzmir'den geldi.)
O mesajı okuduktan sonra gözlerim doldu.Napıcağımı bilemeden telefonumu evde bırakıp Ece'ye yola çıktım. Kapıyı açtığında ona sarılarak ağlıyordum.
-Noldu Melis(Ece)
- Sen Ömer ile buluşmayacak mıydın Melis?(Ela)
- Ömer bey bugün çocukluk aşkı Ezgi ile buluşmaya gitti.(Melis)
-Ne?!(Ela ve Ece)
- Bi dk bana sana yazdığı mesajı gösterir misin?(Ece)
-Sinirle telefonumu evde bıraktım (Melis)
-Tamam, sen bir sakinleş sonra baştan düzgünce bir anlat bakalım.(Ece)
-Biz Ela ile kahvaltı yapıyorduk sonra Ömer mesaj attı bende ona  bugün buluşmak istediği mi söyledim ama  o Ezgi ile buluşacağını söyledi. Bana 5. Sınıftayken Ezgi'nin çocukluk aşkı olduğunu söylemişti ama mesaj atarken çocukluk arkadaşım dedi.(Melis)
-Sana söylediğini hatırlamıyor herhalde(Ela)
-Galiba(Melis)
-Neyse ben Demir ile konuşurum Ömer'in bir ağzını yoklar.(Ece)
Ece  içeri Demir ile konuşmaya gitti. 5 dk sonra geri geldi.
-Konuştum soracak(Ece)
-Teşekkür ederim Ececim(Melis)
Birden Ece'nin telefonu çalmaya başladı. Arayan yabancı numaraydı. Konuşmak için içeri gitti.
-Geliyorum  kızlar(Ece)
Melis, Ömer seni istiyor(Ece)
Bölüm Sonu
Arkadaşlar biliyorsunuz ki ben bu hafta iki bölüm yayınladım neden çünkü okullar tatil oldu ve benimde boş vaktim vardı bende ikinci bölümü sizi daha bekletmeden yazıyım dedim. Bu arada hikayemi oylamayı unutmayın

AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin