Bölüm 4: Yeter

573 25 6
                                    

Lütfen okuyun 🙏
Merhaba arkadaşlar  kitaba başlamadan önce birkaç bir şey söylemek istiyorum. Biliyorsunuz şu an Ömer ile Melis küs. Yani doğrusu Melis ona küstü ama Ömer bilmiyor. Kitabı okuduğunuzda Ece'ye ve Ela'ya belki içinizden diyeceksiniz neden böyle şeyler yapıyorlar , onlar Melis'in en yakın arkadaşları değil mi . Ama şunu bilin ki Melis ve Ela bunu arkadaşlarının iyiliği için yapıyorlar. Ömer ile Melis ayrı kalmasın istiyorlar. Şimdi bu hikayeyi buna göre okuyun.
İyi okumalar🥰
-Söyle ona konuşmayacağım(Melis)
-Tamam bende hopörlere alırım(Ece)
-Ece hayır dedim.(Melis)
-Çoook geç(Ece)
-Ömer hopörlere aldım konuşabilirsin (Ece)
- Melis ...(Ömer)
- Yeter konuşmayacağım!(Melis)
dedim ve telefonu kapattım.
Hışımla evden çıktım,moralim çok bozuktu. Eve geldiğimde kapı çaldı. Ömer gelmişti. Kapıyı açmadığım için kapıyı yumrukluyordu. Bir süre sonra yumruk sesleri kesildi. Yine kapı çalmıştı. Baktım Ela gelmişti. Çok sinirli olduğum için direk konuşmadan kapıyı açıp, salondaki koltuğa oturdum.
- Özür dileriz Melis, Ece gitme yalnız kalsın biraz dedi ama ben dayanamadım geldim.
-Ömer geldi.
-Ne dedi ?
-Açmadım , ya o hem benle buluşmak yerine gitsin eski sevgilisiyle buluşsun sonra kapıma dayanıp kapıyı açmamı beklesin oldu canım.
- Ö-Ömer! Sen evime nasıl girdin!?
-Ece'den aldım anahtarı. Niye açmıyorsun kapıyı telefonunu da evde bırakmışsın zaten. Merhaba Ela!(Ömer)
-Merhaba Ömer, Melis benim eve gitmem lazım sonra görüşürüz.(Ela)
- Hayır dur Ela  biraz daha kal, Ömer gider zaten di mi ? (Ömer)
-Hayır benim gitmeye hiç niyetim yok.(Ömer)
-Ben gidiyim, bay bay Melis, görüşürüz Ömer (Ela)
- Görüşürüz Ela'cım (Melis)
-Görüşürüz Ela(Ömer)
-Evet kaldık baş başa anlat bakalım Melis  sabahtan beri niye bana böyle davranıyorsun.
- Nasıl davranıyor muşum?
-Bak böyle işte kızgın
-Neden acaba? Benle buluşmak yerine gidip eski sevgilinle buluştuğun için olabilir mi?
- Sen nereden biliyorsun Ezgi'nin benim eski sevgilim olduğunu?
-Sen söylemiştin Ya bana 10. Sınıftayken hatırlamıyorsun galiba. Bir de yok senin için gelmişmiş
-Sen beni mi kıskandın canım sevgilim.
deyip bana sarıldı. Sonra telefonu çaldı. Telefonu kapattığında işi çıktığını gitmesi gerektiğini ve akşam saat 20:00'da kapının önünde olmamı ve bana süprizi olduğunu söyledi. Hemen gardırobumdan siyah  askılı elbisemi aldım onun altına kırmızı topuklu ayakkabılarımla takım olan zincirli kırmızı çantamı takıp kapının önünde beklemeye başladım.Ömer arabası ile geldi.
-Naber sevgilim, çok güzel olmuşsun
...
-Hala bana küs müsün?
-Evet!
-Ama biraz sonra süprizimi görünce beni affedeceksin
-Öyle mi hiç sanmıyorum.
                                                           30 dk sonra
Bölüm Sonu
Merhaba arkadaşlar umarım bu bölümü de beğenirsiniz oylamayı unutmayın 😜 Bu arada Melis'in giydiklerini en üste koydum.

AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin