Bölüm9: Hastane Odası

307 14 17
                                    

İyi okumalar😇
Ömer'in anlatımıyla
Kapıyı açtığımda Melis bayılmıştı. Sonra onu hastaneye getirdim. Anlamıyorum nasıl bozulur o kilit. Melis'in fobisi olduğunu öğrendiğimde asansördeydik. Asansör bozulmuştu. İçinde kalmıştık. O an hala aklımda. Şu an Melis uyuyor daha uyanmadı. Yanıma bir doktor geldi.
-Melis Hanımın erkek arkadaşı siz misiniz?
- Evet benim.
-Melis Hanım kapalı kalınca çok korkmuş bir de fobisi olunca iyice kötüleşmiş korkulacak bir şey yok, birazdan uyanır. Geçmiş olsun.
Doktora teşekkür edip Melis'in yanına gittim.
-Ömer...
-Burdayım sevgilim
- Bak sana tekrar söylüyorum bana sevgilim deme.
- Tamam bende aşkım derim.
-Ömer!
Sonra içeri doktor girdi.
-Ooo bakıyorum Melis Hanım uyanmış(Doktor)
- Evet doktor hanım hatta bağıracak kadar iyi.(Ömer)
- Doktor hanım ben bu odamda olan şahısı odamda istemiyorum. Odamdan çıkartabilir misiniz?(Melis)
-Melis saçmalama! (Ömer)
- Olur böyle şeyler sevgililer arasında. (Doktor)
-Biz sevgili değiliz doktor hanım! (Melis)
-Bizi 2 dakika yalnız bırakır mısınız Melisle?(Doktor)
-Tamam doktor hanım.(Ömer)
Melis'in anlatımıyla
- Meliscim gözlerin öyle demiyor ama.
-Ne demek istediğinizi anlamadım doktor hanım.
- Öncelikle bana Nehir abla diye bilirsin. Hanım deyince kendimi yaşlı hissediyorum.
-Tamam
- Sevgilim değil diyorsun ama onu çok sevdiğin belli. Bugün seni hastaneye getirdiğinde nolur sevgilimi kurtarın diye ağlıyordu. Sana ne yaptı ki bu kadar kızdın?
- Her defasında beni kırmayı başarıyor ve sonra özür diliyor bende affediyorum ama aynı hataları tekrar yapıyor kaç kere affettim onu artık yeter bende bıktım. diyip göz yaşlarımı tutamadım.
-Tamam ağlama seni üzmek istemedim özür dilerim ne olursa olsun şunu bil o seni çok seviyor ve seni asla üzmek istemez.
- Ben ne zaman taburcu olacağım Nehir Abla.
-Taburcu işlemlerini hallediyim sonra gidebilirsin. İsmi ne o çocuğun ?
-Ömer
-Tamam ben Ömer'i çağırıp geleyim. Sende bu dediklerimi düşün ama tamam mı ?
-Tamam
-Ömer ! (Nehir abla)
- Geldim(Ömer)
-Meliscim sana bir ilaç yazacağım. Fobin için sana yardımcı olacak.(Nehir Abla)
- Tamam Nehir abla (Melis)
- Gidebilirsin Meliscim, geçmiş olsun.(Nehir Abla)
-Teşekkürler(Ömer)
- Herkes mi sevgili sanar ya bizi(Melis)
-Yakışıyorsak demekki(Ömer)
-Ömer!
- Ne Ömer ne! Yeter artık Melis bir sevgilim diyorsun bir ayrıldım diyorsun karar ver artık.
-Ben bunu neden yapıyorum hiç sorguladın mı ?
-Neden?
- Senin o bana yaptığın o pislik şakalarından dolayı, evime gelip annemin yanında sevgilim demenden dolayı, bıktım artık yeter!
- Kaç kere senden özür diledim kabul etmedin.
- Çünkü kabul etmeme rağmen aynı şeyleri yapıyorsun ve yapmaya devam edeceksin deyip arkamı dönüp yürümeye başladığım an biri beni kolumdan çekip kendine döndürdü ve ben ne olduğunu anlamadan bana sarıldı.
-Sensiz yapamıyorum artık,dedi ve öp
...
-Nolur artık özrümü kabul et Melis.
Bende onunla olmayı çok özlemiştim, onsuz yapamıyordum ama ne yapacağımı bilemiyordum.
-Seni bir şekilde affederim Ömer. Eğer bir daha beni bırakmayacağına söz verirsen .
-Tamam kabul ediyorum barıştık
Ben yanağına öpücük kondurup oradan kaçtım. Eve geldiğimde biraz dinlemek için odama çıktığımda karşımda o adamı gördüm babamı.
Bölüm Sonu
Merhaba arkadaşlar çok merak ettiğiniz için bu bölümü biraz daha erken getirdim. Bundan sonra bu bölümde de gördüğünüz gibi Ömer'in anlatımlarına da yer vereceğim kitapta. Öbür bölümde görüşmek üzere sizi seviyorum yorum ve oylarınızı bekliyorum❤️❤️😜

AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin