Media:Melis'in okul için giydikleri
İyi okumalar :)
1 Hafta sonra
Sabah kalktığımda alarmım daha çalmamıştı erken uyanmıştım. Bugün üniversiteler tatile giriyordu.Biraz telefona baktıktan sonra banyoya elimi yüzümü yıkamaya gittim. Üstümü de giyindikten sonra aşağı indim. Ömer koltukta telefona bakıyordu.Kavga ettikten sonra ertesi gün barışmıştık. Gidip yanına oturdum.
-Günaydın.(Melis)
-Günaydın sevgilim, erken kalkmışsın sen normalde yarım saat sonra kalkardın deyip sarıldı bana.
-Uykuma aldım o yüzden erken kalktım. Bizimkiler daha kalkmamış.(Melis)
-Biliyorsun kızlar biraz zor kalkıyor, öbürleride gece geç yatınca kalkamadılar herhalde.(Ömer)
-İyi ben gidip kızları kaldırıyım sende erkekleri kaldır.(Melis)
Biz tam kaldırmaya gidecektik ki Özlem geldi.
-Günaydın ikinize de , Ömer abi abimi kaldırma onu ben çok güzel kaldırıcam şimdi.(Özlem)
-Düşündüğüm şeyi yapmayacaksın değil mi Özlem?(Melis)
-Tabiki onu yapıcam, benle uğraşmanın hesabını verecek o.(Özlem)
Özlem genellikle Ege onu kızdırınca buzlu suyu kafasına dökerdi, o da uyanırdı.
-Korkular senden vallahi.(Ömer)
-Siz bence öbürlerini kaldırmak için hiç zahmet etmeyin abim büyük ihtimalle bağırır onlarda kalkar.(Özlem)
-Tamam o zaman.(Ömer)
Özlem mutfağa gidip buzlu suyu alıp geldi ve Ege'nin odasına doğru ilerlemeye başladı. Tahmin ettiğimiz gibi bir kaç dakika sonra bağırma sesi geldi ve bizimkiler uyandı.
-Özleeeeem!(Ege)
-Noluyor be Ege niye bağırıyor yine.(Demir)
-Yoksa Özlem yine mi buzlu suyla uyandırdı.(Ece-Ela)
-Evet.(Melis-Ömer)
-Ya benim sevgilimi şöyle uyandırmayın demiyor muyum size ya, hasta olacak.(Ela)
-Bu sıcakta bir şey olmaz.(Özlem)
Biraz daha oyalandıktan sonra kahvaltı yapıp evden çıktık. Yarım saat sonra okula varmıştık.Genellikle son gün de ders işlenir vizelere internetten bakardık.
(Üniversitenin nasıl kapandığını bilmediğim için bir şeyler salladım, biliyorsanız yorumlara yazar mısınız?)
1. ders başlamıştı. Hoca yerine başka birisi gelmişti.Büyük ihtimal hocanın asistanıydı. Bizden 4 yaş büyük birisiydi şimdi hakkını yemeyelim allah var çocuk taş gibiydi. İsmini Rüzgar olduğunu söylemişti
-Kızlar çocuğa baksanıza bu kim? Acayip yakışıklı.(Ece)
-Valla bilmiyorumda Matteo aşkımdan sonra uzun zamandır gördüğüm en yakışıklı çocuk.(Ela)
Bunu dedikten sonra kafasına vurdum. Ege duysa valla kavga ederdi.Arkamızda oturuyorlardı ama duyma ihtimalleri vardı.
-Noluyor be neden vuruyorsun.(Ela)
-Yavaş konuş erkekler duyarsa çıldırırlar. Yalnız gerçekten harbi taş çocuk.(Melis)
- Aman duymasınlar.(Ela)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)
Romance17, 18 yaşlarındaki iki gencin hikayesi. Melis lisede aşık olduğu Ömer ile aynı üniversiteye düşüyor ve kader onları tekrar bir araya getiriyor. Bu Ömer ile Melis'in hikayesi (Bu kitabı canım arkadaşım canım bubblesıma adıyorum) "Eğer bu hikayeyi W...