Multi: Mert ve Eren (Ela-Ege) / Azra ve Toprak (Melis-Ömer) / Adelya (Ece-Batu)
İyi Okumalar :)
4 Yıl Sonra
Azra koşa koşa mutfağa girip "Anne ben Ela Teyzemlere gitmek istiyorum." dediğinde gülmeye başladım. Mert için her gün Elalara gitmek istiyordu, Ömer bu durumdan çok şikayetçiydi. 4 yaşındaki kızımız Azra ve Mert çok iyi anlaşıyorlardı ve birbirlerinden ayrılmıyorlardı. Ömer tabiki doğal olarak kızını kıskanıyordu.
"Annecim her gün onlara gidiyoruz olmaz ki böyle ama. Hem Mert okula gidiyor."
"Ya banane gitmesin okula ben onunla oynamak istiyorum. Hıh küstüm sana."
Tabiki bana çeken inatçı kızımı ikna etmek çok zordu. Artık kandıramıyordum da, yaşı hala küçüktü ama kandırdığımızda hemen anlıyordu.
"Bak biraz sonra baba gelecek onunla oynarsın tamam mı?" dememle kapının açılması bir oldu.
Azra babasını görür görmez beni satmıştı tabiki. Ömer kendisine doğru koşan Azra'yı görünce ilk önce ona sarıldı sonra sonunda beni de fark edebilmişti. Bana da gelip sarıldıktan sonra hep birlikte salona geçtik. Azra'nın bana kızgın bakışlar atıp odasına gittiğini gören Ömer tabiki neler olduğunu sormuştu.
"Azra niye sana küstü yine?"
"Neymiş Mert'in yanına gitmek istiyormuş. Her gün onlarda zaten, e Azra onlara gidince Mert okula gitmiyor. Ben artık n'apacağımı şaşırdım. Her gün her gün onlara da gitmesi olmuyor onlarında kendi yaşamı var ailecek vakit geçiremiyorlar diye üzülüyorum, Azra'nın gitmesine izin vermeyince de Azra çok üzülüyor. N'apıcam ben?"
"Bana kalsa asla göndermem Azra'yı o çocuğun yanına ama kızımı üzmek istemiyorum." Ömer'in dediğine göz devirmekle yetindim.
"Ömer abartma istiyorsan düşmanımız değil o, ayrıca Azra'nın ilk kelimesi Meyt olmuşsa ne olmuş yani." deyip gülmeye başladım.
"Melis gülme. Belki o çocuk olmasa benim kızım ilk önce baba diyecekti." Öyle deyince daha çok gülmeye başladım, resmen Azra'yı küçücük çocuktan kıskanıyordu.
"Melis! Yeter gülme ama ya. Nesi komik bunun?"
"Tamam tamam gülmüyorum." deyip zorla gülmemi bastırdım.
" Ben kızımla oğlumu özledim yukarıya gidiyorum geliyor musun?"
"Toprağı daha yeni uyuttum sakın çocuğu uyandırma bir daha sen uyutursun hiç karışmam, Azra da demin yukarı çıktı biliyorsun zaten boyama yapıyordur seni görünce beni kesin unutur o yüzden sen git ben dinleneyim biraz. Sabahtan beri ikisi de öldürdü beni. Gelirim sonra yanınıza." dediğimde Ömer yukarı çıktı.
Bende telefonumu sehpanın üstünden alıp koltuğa uzandım, biraz sosyal medyaya bakmaya başladım. 10 dakika sonra yorgunluktan gözlerim kapanmaya başladı.
Ömer'in Anlatımıyla
Yukarıya Azra'nın odasına çıktığımda yerde minderinin üstünde oturmuş resim çizmekle meşguldu, bir yandan da kendince ezberlediğini düşündüğü ama uydurduğu şarkıları söylüyordu. Sessizce kapının ordaki koltuğa oturup eğlenen kızımı izlemeye başladım. Bir süre sonra arkasını döndüğünde beni fark edebilmişti.
"Baba niye orda duruyorsun? Gelsene yanıma." dediğinde bende yanına gidip yerdeki mindere oturdum. Çizdiği resme bakmaya başladım.
"Ne çizdin bakalım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)
Romance17, 18 yaşlarındaki iki gencin hikayesi. Melis lisede aşık olduğu Ömer ile aynı üniversiteye düşüyor ve kader onları tekrar bir araya getiriyor. Bu Ömer ile Melis'in hikayesi (Bu kitabı canım arkadaşım canım bubblesıma adıyorum) "Eğer bu hikayeyi W...