İyi okumalar :)
-Ne?!(Hepsi)
- Bize böyle bir şeyi nasıl yaparsın?(Melis)
- Biz senin için ne kadar üzüldük senin haberin var mı ?(Ece)
- Böyle bir şey yapabildiğine inanamıyorum Ela abla(Özlem)
- Sizin üzüleceğinizi tahmin etmemiştim kızlar sadece küçük bir şakaydı, neden bu kadar abarttığınızı anlamıyorum.(Ela)
- Kim arkadaşını kaybettiği için üzülmez Ela! Bir daha bizi hatırlamayacaksın diye çok korktuk, ama sen hala bize üzüleceğinizi tahmin etmedim diyorsun.(Melis)
-Tamam kızlar Ela'nın daha fazla üstüne gitmeyin sizi üzmek istemediği ortada.(Ömer)
- Evet, Ömer haklı kızlar.(Demir)
- Kapayın çenenizi!(Melis-Ece)
- Tamam sustuk ölmeye niyetimiz yok di mi Ömer?(Demir)
- Aynen.(Ömer)
- Hadi diyelim ki Ela şaka yaptı, siz nasıl yalan söylediniz doktor bey, bizim halimizi görmedininiz mi ?(Ege)
- Deniz'e kızmayın ondan yalan söylemesini ben istedim.(Ela)
- Deniz mi ? Siz doktor bey ile tanışıyor musunuz?(Ege)
- Evet, ben Ela'nın çok yakın arkadaşıyım eski okulundan.(Doktor Deniz)
Ece kulağıma bir şeyler fısıldadı.
- Ay bu o Deniz mi çok çirkindi bu çocuk ya acayip değişmiş(Ece)
- Ece Deniz duyucak kapa çeneni.(Melis)
Ege Deniz'e o an öyle bir bakıyordu ki doktora acıdım. Dövecekmiş gibi duruyordu. Ela allahtan durumu anladı da onları odadan göndermeye çalıştı.
- Ben kızlarla yalnız kalmak istiyorum hadi siz gidin, bahçeye falan çıkın hava almaya.(Ela)
- Evet bizim konuşmamız lazım "KIZ KIZA"(Melis)
- Hiçbir yere gitmiyoruz.(Ege)
-Şimdi bizim dedikodumuzu falan yaparlar o yüzden hiçbir yere gitmiyoruz konuştuklarınızı bizde duyacağız.(Ömer)
Kızların duyacağı şekilde konuşmaya başladım. Onlar için güzel bir planım vardı.
-Kızlar erkekleri çıldırtmaya ne dersiniz, Soy Luna ile. Konumuz Mateo, Gaston, Ramiro.(Melis)
-Olur hadi başlayalım. (Ela)
- Çıldırıcaklar(Ece)
Erkeklerin duyacağı şekilde konuşmaya başladım.
- Kızlar size çok güzel bir haberim var.(Melis)
- Ne ile ilgili?(Ece)
- Ay hadi söyle.(Ela)
- Soy Luna ile ilgili(Melis)
İkiside birden çığlık attı.
- AYYY YOKSA MATEO, GASTON VE RAMİRO AŞKLARIMIZA MI KAVUŞUYORUZ?(ECE-ELA)
-Evet! 15 gün sonra başlıyor.
Şimdi size ne olduğunu anlatıyım. Soy luna bizim kızlarla izlediğimiz ve çok sevdiğimiz bir dizi ve ara vermişti, 15 gün sonra başlıyor. Ramiro, Gaston ve Mateo da dizinin favori erkekleri (yani bizim için).Erkekleri kıskandırmak için böyle bir plan yaptık.
-Ayyy yaşasın sonunda Mateo aşkıma kavuşuyorum. Ece sende Gaston aşkına kavuşuyorsun.(Ela)
-Kızlar üzgünüm ama Ramiro Aşkım hepsine bin basar.(Melis)
-NOLUYOR LAN!(ERKEKLER)
- Kim onlar?(Demir)
-Mateo aşkım ne ya!(Ege)
- Düzgün konuşun onlar hakkında konuşurken!(Melis)
-Hem sizden bin kat daha yakışıklılar. (Ece)
-Gebertirim o Ramiro'yu Melis!(Ömer)
- Gaston ne ya, bir bulursam onu var ya benden çekeceği var, ağzına... (Demir)
- Dediklerini dikkat et Demir kızlar var burada, ayrıca onları asla bulamazsınız bulabilmeniz için yaşadıkları ülkeleri bulabilmeniz gerekiyor, hepsi farklı ülkelerde yaşıyor maalesef.(Ece)
-Deniz bitti Mateo mu başladı Ela!(Ege)
- Ege kapa çeneni!Deniz ne alaka ya arkadaşım o benim sadece.(Ela)
-Bunların odalarında kesin posterleri vardır onların. Yırtalım onların hepsini beyler.(Demir)
- Kesinlikle(Ömer)
-Evet yırtalım (Ege)
- DOKUNMAYIN POSTERLERİMİZE!(KIZLAR)
-Yaaa ne istiyorsunuz bizim aşklarımızdan! Ege o postere hele bir zarar ver, o futbolcu imzası olan topunu ancak rüyanda görürsün. Rüyanda bile göremezsin.(Ela)
- Demir Gaston aşkımın posterine elin yanlışlıkla bile değerse seni gebertirim!((Ece)
-Hala aşkım diyor ya deliricem!(Demir)
-Ömer seni tehdit bile etmiyorum eğer o posterlere zarar verirsen napacağımı biliyorsun.(Melis)
- Beyler ben daha fazla dayanamayacağım gidiyorum .(Ömer)
-Korktu kaçıyor tabi.(Melis)
-Ömer bekle kardeşim bende geliyorum.(Demir)
-Beni de bekleyin.(Ege)
Böylece hem eğlenmiş hemde erkekleri odadan göndermiş olduk. Onlar gittikten sonra Ela'ya şu son 2 günde olan her şeyi anlattım. İkimizde onu çabuk affetmiştik çünkü biz asla küçük Elamıza küs kalamayız.
Bölüm Sonu
Merhaba arkadaşlar size söz verdiğim gibi yeni bölüm bugün geldi. Bu bölümü geciktirdiğim için özür olarak daha uzun yazdım. Bu arada gerçekten yazarınız bir soy luna fanı. Yeni bölümün gününü değiştiriyorum artık pazartesi günü gelecek. Yeni bölümde görüşmek üzere sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)
Romance17, 18 yaşlarındaki iki gencin hikayesi. Melis lisede aşık olduğu Ömer ile aynı üniversiteye düşüyor ve kader onları tekrar bir araya getiriyor. Bu Ömer ile Melis'in hikayesi (Bu kitabı canım arkadaşım canım bubblesıma adıyorum) "Eğer bu hikayeyi W...