Medya: Melis'in giydiği
İYİ OKUMALAR:)
Ömer'in anlatımıyla
Melis Rüzgar'ın teklifini kabul edince çıldırmıştım.Melis haklıydı o beni düşünüyordu ama ben onu suçlamıştım.O anda sinirden ne dediğimi bilmiyordum.Eve gelince kızlar Melis ile birlikte yukarı çıkmışlardı.Bizde Demirlerle sohbet ediyorduk.
-Ömer sence Melis'e haksızlık etmedin mi ?(Demir)
-O anda işte olan oldu.(Ömer)
-Abi onun bir suçu yoktu ki sadece seni ve bizi düşünüyordu.(Ege)
-İşte bende kendime hakim olamayıp kızı üzdüm!Ya ama siz bir düşünün benim yerinde siz olsaydınız ne yapardınız?(Ömer)
-Haklısın(Ege)
-Evet(Demir)
Biz konuşurken merdivenlerden sesler gelmeye başladı. Melis çok güzel olmuştu.Mavi elbise mavi sandalet giymişti.Ama o elbise çok kısaydı onunla gidemezdi hiç bir yere.
-Böyle hiçbir yere gidemezsin.(Ömer)
-Nasıl gideceğime sen karışamazsın.(Melis)
Kızlarada görüşürüz dedikten sonra gitti.
-Bizde böyle evde oturacak mıyız hadi bir şeyler yapalım.(Ege)
-Ege haklı hadi paten kaymaya gidelim.(Ela)
-İyi fikir uzun zamandır kaymıyorduk.(Ece)
-Hadi hazırlanalım.(Demir)
-Ben gelmeyeceğim siz gidin.(Ömer)
-Neden?(Demir)
-Yorgunum.(Ömer)
-Saçmalama Ömer sende bizimle geliyorsun burda evde tek başına ne yapacaksın.(Ece)
-Sende uzun zamandır kaymıyorsun gel birlikte kayalım işte.(Ela)
-Ya siz gidin gelmek istemiyorum.(Ömer)
-İyi tamam gidiyoruz biz.(Ege)
Onlar gittikten bir 40 dakika sonra kapı çaldı.Kim olabilirdi ki gelen.Gidip hemen açtım.Melis gelmişti.Ben kapıyı açar açamaz sarılıp ağlamaya başladı.Ne olmuştu ki şimdi.
-Ne oldu Melis?(Ömer)
-Ömer sen beni hiç bırakmazsın değil mi?(Melis)
Şimdi neden böyle söylemişti ki acaba.Onu asla bırakmayacağımı biliyor.
-Nerden çıktı bu?Ben seni asla bırakmam.(Ömer)
Sonra bana o Rüzgar şerefsizinin dediklerini söyledi.Çok sinirlenmiştim.
(Arkadaşlar zaten buraları öbür bölümde okuduğunuz için bazı yerleri atladım)
Melis'in anlatımıyla
Sabah uyandığımda yatağımdaydım.Büyük ihtimalle Ömer getirmişti.Kalkıp elimi yüzümü yıkadım sonra seçtiğim kıyafetleri giyip aşağı indim.Kimse uyanmamıştı daha büyük ihtimalle.Mutfağa gidip kendime kahve yaptım sonra biraz hava almak için bahçeye çıktım.Bahçede masada test çözen Özlem'i gördüm.
-Günaydın Özlemcim(Melis)
-Günaydın Melis abla(Özlem)
Aramızda az bir yaş farkı olsada Özlem bana ve kızlara abla diyordu bizi ablası gibi görüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)
Romance17, 18 yaşlarındaki iki gencin hikayesi. Melis lisede aşık olduğu Ömer ile aynı üniversiteye düşüyor ve kader onları tekrar bir araya getiriyor. Bu Ömer ile Melis'in hikayesi (Bu kitabı canım arkadaşım canım bubblesıma adıyorum) "Eğer bu hikayeyi W...