Bölüm34:Baba

76 10 5
                                    


Medya:Melis ile Ömer

İyi okumalar

1 Hafta Sonra

1 Haftanının sonunda tatilden dönmüştük.Şimdide Ömer'le birlikte sahile gidecektik. Hazırlanmak için yukarı çıktım.Beyaz  kot şortumun  üstüne buz mavisi tişörtümü giydim, spor ayakkabılarımı da giydikten sonra aşağı indim.

-Ben hazırım.(Melis)

-Hadi gidelim.(Ömer)

Evden çıktıktan sonra sahile vardığımızda bir banka oturduk.

-Ben geliyorum.(Ömer)

-Nereye?(Melis)

Soruma cevap vermeden gitti.5 dakika sonra elinde pamuk şekerle geldi.

-Al bakalım bu senin.(Ömer)

-Yaaa teşekkür ederim.Ömer sana pamuk şeker yedirdiğim günü hatırlıyor musun?(Melis)

-Hatırlamaz mıyım yemem dediğimde zorla tıkmaya çalışmıştın ama ben ağızımı sıkıca kapatmıştım.(Ömer)

-Sonra burnunu sıkmıştım sende nefes alamadığın için ağızını açmak zorunda kalmıştın.(Melis)

-O fırsattan yararlanıp bana pamuk şeker yedirmeyi becermiştin.(Ömer)

-Ben ve harika planlarım.(Melis)

Ömer bu lafıma göz devirmekle yetinmişti.

-Kaç yaşındaydık o zaman ya?(Ömer)

-14 yaşındaydık liseye daha yeni başlamıştık.(Melis)

-O yıl aşık olmuştum sana sana ama çok yakın arkadaş değildik o aralar.(Ömer)

-Sen ciddi misin?Niye söylemedin o zaman da üniversitede karşılaşınca söyledin?Ben ya beni sevmiyorsa diye ne kadar üzüldüm biliyor musun sen!(Melis)

-Benim canım sevgilim düşünme bunları bak sonuçta sevgiliyiz.(Ömer)

Bunu söyledikten sonra sarıldı.Bende ona sarıldım.

-Ömer babamın neden beni İstanbul'dan götürdüğünü biliyor musun?(Melis)

-Hayır?(Ömer)

O hayır kelimesini sanki neden seni benden ayırdı  der gibi söylemişti.

-Bu anlattıkları ne kadar doğru bilmiyorum ama beni İstanbul'dan götürmesinin sebebi baban.Ali amca babamı tehdit etmiş.

-Ne?(Ömer)

-Evet, babalarımız düşmanmış.Eğer babam bizi ayırmazsa beni öldüreceğini söylemiş.(Melis)

Bunları söyledikten sonra Ömer'in gözlerindeki o acıyı gördüm.Yıllardır bildiği babası onu sırtından bıçaklamıştı.

-Bunları neden daha önce bana söylemedin?(Ömer)

-Sana söyleme çalıştım.Konser akşamı söylemeye çalıştım ama sen o kadar sinirlenmiştin ki beni dinlemedin.(Melis)

-Özür dilerim.(Ömer)

-Sen özür dilemek zorunda değilsin bunların suçlusu sen değilsi-

-Hayır bunların suçlusu benim seni hiç babamla tanıştırmamalıydım!(Ömer)

Ömer bunları söylerken delirmiş gibiydi.Beni hiç dinlemiyordu.

-Ömer sakin ol!Kendine gel bunları sorumlusu sen değilsin!Sen beni zaten tanıştırmasaydın babam sayesinde yine tanıyacaktı beni!Kendini suçlamayı bırak!(Melis)

AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin