Bölüm22: KAVGA

120 11 11
                                    

İyi okumalar 

Ömer'in anlatımıyla

Kızlar haklı olarak Ela'nın yalan söylemesine kızmışlardı ama hemen onu affettiler hata bizi sinir etmeyi bile başardılar. Ne o yok Ramiro aşkım yok bilmem ne aşkım sinir ettiler adamı. Odadan çıktıktan sonra hava almak için bahçeye çıktık. Ege biraz ilerideki bankta oturan doktora öldürecekmiş gibi bakıyordu.

-Ege sakin ol.(Ömer)

- Neden bu kadar sinirlendiğini sorabilir miyim alt tarafı Ela'nın arkadaşı.(Demir)

- Ne kıskanç çıktın oğlum ya(Ömer)

- Dalga geçmeyi keser misiniz! Odada Ela'ya nasıl baktığını görmediniz mi? Geberticem lan onu.(Ege)

Ege banktan kalkarak Deniz'in yanına gitti. Yumruğu geçirdi.Deniz de karşılık vermeye başladı derken Deniz'in dediği şeyle Ege iyice sinirlendi. Lisedeyken Deniz ile Ela sevgiliymiş. Tabi Ege bunu duyunca doktoru öldürüyordu az kalsın, güvenlik zar zor ayırdı da doktor ölmekten kurtuldu. Arkamı dönünce sohbet eden Emre ve Melis'i gördüm. Kahve içiyorlardı ve Emre baya Melis'e asılıyordu e tabi Melis'te Emre'nin benim kuzenim olduğunu bilmiyordu.

-Emre bakıyorum Melis ile tanışmışsın.(Ömer)

-Siz birbirinizi tanıyor musunuz?(Melis-Emre)

- Evet kuzenim olur kendisi.(Emre)

- Melis de benim sevgilim, haberin olsun Emre(Ömer)

Bir iki dk sonra Ece yanımıza geldi.

-Ela bugün taburcu olabilirmiş, Deniz ile konuştum.(Ece)

- Tamam gidelim bir an önce o zaman(Melis)

Melis sadece benim duyabileceğim şekilde 

-Sen bu aralar çok kıskançlaştın 

deyip gitti.

Melis'in anlatımıyla

Ömer ne ara bu kadar kıskançlaştı anlamıyorum. Emre sadece benimle arkadaş olmak istemişti. Onların yanından kalkıp Ece ile beraber Ela'nın yanına gittik.

-Sonunda çıkıyorum kızlar.(Ela)

-Ayy evet sonunda çıkıyorsun.(Ece)

- Deniz hala seni seviyor bence Ela, odada sana nasıl baktığını görmedin mi Ege bile anladı bence.(Melis)

- Hala seviyor mu bilmiyorum ama benim onu sevmediğimi biliyorsunuz sevgili olmayı denedik olmadı işte, keşke kardeşiyle hiç tanışmasaydım bunlar olmayacaktı, Ege konusuna gelince umarım anlamamıştır kızlar yoksa Deniz'i öldürür.(Ela)

Hadi gidelim diyecektim ki içeri yüzü yara içinde olan Ege girdi.

-Ege ne oldu sana!(Ela)

Ela sana bir kez soracağım ve doğruyu söyleyeceksin. Deniz senin eski sevgilin miydi?

- Biz sizi yalnız bırakalım en iyisi.(Melis)

Ege büyük ihtimalle Ela ile Deniz'in eskiden sevgili olduğunu öğrenmişti, Deniz'in kardeşi Ela ile arkadaştı Deniz ona aşık olmuştu ama Ela onu sevmiyordu Deniz üzülmesin diye sevgili olmuşlardı, sonra ayrıldılar ama arkadaş olmaya karar vermişlerdi.Biz odadan çıktıktan sonra içeriden bağrış sesleri gelmeye başladı. Büyük ihtimalle Ela ağlıyordu.Sonra içeriden Ege çıktı, bizde içeri girdik.

-Ela iyi misin ?(Melis)

- Ela boşver geçmişte olan bir olay hadi biz eve gidelim.(Ece)

-Olur(Ela)

- Ömer biz gidiyoruz eve.(Melis)

-Tamam ben bırakıyım sizi bizde biraz dolaşırız bu durumda ikisi de evde olursa yine çok kötü kavga ederler.(Ömer)

Öme bizi eve bıraktıktan sonra gitti bizde Ela'nın kafası dağılsın diye başka şeyler bahsettik.

- Kızlar sizce Ömer'e ne yapmalıyım, Ne gibi bir eziyet olabilir ?

- Bence bir şey söyliyim mi çocuğu direk affet sonuçta bazıları gibi öküzlük yapmıyor.(Ela)

- Bence de affetmelisin.(Ece)

Biraz daha sohbet ettikten sonra üçümüzde yattık.

Bölüm sonu

Merhaba arkadaşlar yeni bölüm geldi. Size yeni bölümün pazartesi geleceğini söylemiştim ama bazı okuyucularım bana özelden mesaj attı belirli bir gün koyma diye ve bende  artık ne zaman yeni bölüm yazarsam yayınlamaya karar verdim. Bu arada ben size biliyorsunuz ki Ege ve Ela'nın hikayesini yazıyım mı diye sormuştum, kimseden cevap gelmedi ben aslında bu kitap bittikten sonra yazmaya karar vermiştim ama bu kitap zaten hazirana anca biticek ve ben seneye 8. sınıf olacağım için büyük ihtimalle watpad kullanmayacağım bu yüzden eğer yazın bu kitapa başlarsam devamını 1 sene boyunca getiremeyeceğim anca yarıyıl tatillerinde bölüm atabileceğim bu yüzden lisede o kitaba başlamaya karar verdim şimdi size soruyorum

Yazın kitaba başla biz senede az bölüm bile gelse bile okuruz ya da bekleriz diyenler =>

Başlama lisede başla diyenler=>

Cevaplarınızı bekliyorum, bir de arkadaşlar bazen panolarda duyurular yapıyorum onları görmek için beni takip etmeyi unutmayın yeni bölümde görüşmek üzere



AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin