Bölüm33:Rüzgarların Planı

58 9 4
                                    




İyi okumalar

Medya:Melisimiz

Rüzgar'ın anlatımıyla

Denizle Zeynep sayesinde tanışmıştık. Zeynep'in arkadaşı Deniz'in kardeşiymiş.O gün birlikte bir kafede buluştuğumuzda benim Melis'i sevdiğim gibi onunda Ela'yı sevdiğini yani eskiden sevgili olduklarını anlattı.Deniz daha önce onları ayırmak için uğraşmış ve kavga etmelerini sağlamış.Kızlar konsere gitmiş ama erkeklerin haberi yokmuş o da kızların konserde olduklarını kanıtlayacak bir sürü fotoğraf çekmiş ve erkeklere yollamış.Bizde onları ayırmak için bir plan yapmaya karar verdik.Onları takip ederek İzmir'e gittiklerini öğrendik.Bizde onlarla birlikte İzmir'e gittik.Deniz'in kardeşi hala Ela'yı instagramdan takip ediyormuş ve biz kızların o akşam karaokeye gittiğini öğrendik.Zeynep sayesinde de erkeklerin karaokeye gelmediğini öğrendik.Bizde hemen oraya gittik, gittiğimizde kızlar şarkı söylüyorlardı.Bizi hala görmemişlerdi, şarkı bittiğinde bizi gördüklerinde çok şaşırmış görünüyorlardı ve aynı zamanda sinirlenmişlerdi.

FLASH BACK

-Şimdi size planı anlatıyorum.(Zeynep)

-Dinliyoruz.(Rüzgar)

-Anlat.(Deniz)

-Biz kızların yanına gittiğimizde büyük ihtimal işte ne işiniz var burda falan diye soracaklar sonra Ela Deniz yüzünden kavga ettikleri için hesap sorar.Melis de abi sana bağırır falan sonra tam o sırada ben sizin yanınızdan gideceğim ve Ece'nin de peşimden gelmesini sağlayacağım , sağlamama bile gerek yok o benim peşimden gelir zaten.Özlem miydi neydi kızın adı o da zaten Ela Deniz'i öldürüp katil olmasın diye Denizlerin yanına gider.İşte o Denizlerin yanına gitmeden ben Ela ve Deniz'in fotoğrafını çekip Ege'ye yollayacağım sonra da Özlem Denizlerin yanına gidince de Melis ve senin fotoğrafını çekip Ömer'e yollayacağım.Plan bu.(Zeynep)

-Aferin lan ilk defa bir işe yaradın canım kardeşim.(Rüzgar)

Zeynep bu sözlerim karşısında göz devirmekle yetinmişti.

-İyi planmış, araları çok kötü bozulacak inşallah.(Deniz)

-Siz bilmiyorsunuz galiba Ege ve Ela şu an kavgalı.(Zeynep)

-Daha iyi o zaman araları iyice bozulur.(Deniz)

ZAMANIMIZDA

Melis'in yanından kalkıp Zeyneb'in yanına gittim.

-Çekebildin mi ?(Rüzgar)

-Tabiki bu soruyu bana mı soruyorsun, her şeyi yapabilen kardeşine.(Zeynep)

Bir iki dakika sonra yanımıza Deniz geldi.

-Plan tamam mı?(Deniz)

-Tamam.(Zeynep)

-İyi o zaman hadi gidelim.(Rüzgar)

Melis'in anlatımıyla

Sabah kalktığımda Özlem uyanıktı onun dışında Ela ve Ece uyuyordu.

-Günaydın.(Melis)

-Günaydın Melis abla.Öbürleri hala uyuyor mu?(Özlem)

-Ela gece 4 de yattığı için Ece de sabaha doğru geldiği için normal.(Melis)

-Ne yapmışlar o saate kadar ya.(Özlem)

-Ela film izliyordu , Ece sahilde Demirle konuşuyordu.(Melis)

Biz tam konuşurken Ela uyanmıştı.

-Günaydın uykucu.(Melis)

-Günaydın.(Ela)

-Ela abla derdin neydi de gece 4 de yattın?(Özlem)

-Film izledim.(Ela)

-Git yüzünü falan yıka hala uyanamamışsın.(Melis)

-İyi gidiyorum.(Ela)

Ela gelene kadar Ece de uyanmıştı.

-Günaydın, saat kaç?(Ece)

-9.00.(Melis)

-Kahvaltının bitmesine 1 saat var hadi gidelim.

Üstümüzü giydik.

Sonra tam odadan çıkacaktık ki birisi kapıyı tıklattı gidip açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra tam odadan çıkacaktık ki birisi kapıyı tıklattı gidip açtım.Ömer gelmişti.

-Günaydın aşkım.(Ömer)

-Günaydın.(Melis)

-Sonunda şort sevdandan vazgeçmişsin.(Ömer)

-Hemen gidip giyebilirim yani.(Melis)

-Saçmalama gel buraya deyip kolumdan çekiştirdi.

-Hazır mı diğerleri hadi kahvaltı ya ineceğiz.(Ömer)

-Hazırlanmışlardı ama bir sesleneyim bir dakika Ömercim.(Melis)

-Kızlar hadi!(Melis)

-Geliyoruz.(Ela)

-İyi siz hazır olunca gelin biz Ömerle gidiyoruz.(Melis)

-Tamam.(Özlem)

-Biz gidelim hadi, onlar gelir.(Melis)

-Tamam hadi gidelim Demir ve Ege de indi zaten.Kızlarda Emre ile inerler.(Ömer)

-Onlar hala barışmamış mı Ece ve Ela ile.(Melis)

-Ece Demir'i affetmiş ama hala Ece Demir'e trip atıyormuş .(Ömer)

-İşte benim arkadaşım.Ama Demir de suçsuz sayılmaz yani.(Melis)

-O konuda haklısın, hayırlısıyla Ela da Ege'yi bir affetseydi iyi olacaktı.(Ömer)

-Ben konuşurum Ela ile.(Melis)

Kahvaltı yerine vardığımızda bizimkilerde gelmişti.Kahvaltımızı yapıp havuza gittik.

-Kızlar el ele tutuşup atlamaya ne dersiniz.(Ela)

-Olabilir.(Özlem)

-Tamam olur.(Ece)

-Evet çok eğlenceli olur.(Melis)

Sonra kızlarla el ele tutuşup havuza atladık.Sonra biraz daha yüzüp otelin aquapark kısmına gittik.

-Kızlar ben şurdaki kaydırağa gidiyorum.(Melis)

-Tamam git bizde arkandan geliyoruz.(Özlem)

-Tamam.(Melis)

İki kişinin birlikte binmek zorunda olduğu kaydırağa doğru ilerledim.Biraz sonra yanıma Ömer geldi.

-Hadi biniyor muyuz?(Ömer)

-Biniyoruz.(Melis)

Bota oturduktan sonra düşmemek için Ömer'in beline sarıldım.Sonra kaydık.Başka kaydıraklara da bindikten sonra odalarımıza geri döndük

Bölüm Sonu

Merhaba arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik.Sonunda o fotoğrafları gönderenin kim olduğunu öğrendik.Yeni bölümde görüşmek üzere.

Finale son #2

AŞK TESADÜFLERİ SEVER (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin