2.Bölüm

1.8K 114 40
                                    

Silah sesi tüm civarda yankılanmıştı. Pranpriya Lalisa Manoban, babasına çok istediği bebeği göstermek için ormanın derinliklerine indiğinde gördüğü manzara karşısında elindeki arkadaşının olan bebek yere düşmüştü. Babasının bir adamı vurduğunda şahit olmuştu. Bebeğin yere düşüp çıkardığı tok ses ile babası Lalisa'ya döndü.

"Baba!" Küçük Lisa dehşetle bağırdığında kendini kötü hissetmeye başlamıştı. Kafasından vurulmuş olan ölü adama baktığında nefes alış verişleri hızlanmaya başladı.

"Kes sesini Pranpriya!" Babası sinirle ona koştuğunda kız küçük ellerini kulaklarına kapatıp yere eğildi. Park Seojun küçük kızı kolundan sertçe tutup ayağa kaldırdı. Lisa sesli bir şekilde ağlamaya başladığında küçük kıza tokat attı ve Lisa yere düştü. Bağırarak ağlarken Seojun kükredi.

"Kes sesini!" Lisa korkuyla susmaya çalıştı. Kendini sıkarak susmaya çalıştı. Küçük bir kızdı daha, tek isteği arkadaşlarıyla oyun oynamak olan, oyuncakları olan küçük bir kızdı. Her kız gibi babasından ilgi görmek isterdi. Çevresindeki her kızın ilk aşkıydı baba. Ancak onun korkulu rüyasıydı.

"Gördüğünü birine bile söylersen seni gebertirim!" Küçük kızı tekrar kolundan tutup kaldırdı. "Anladın !" Lisa dolu gözleriyle baktı babasına. Bu bakış kalbi taştan olan birini bile yumuşatırdı. Küçük dudaklarını büzüp ağlamamaya çalışıyordu. Kafasını sallayıp neredeyse hiç duyulmayacak şekilde fısıldadı çaresizce. "Tamam baba."

"Hayır! Hayır! Baba!" Ter içinde uyandığımda yatakta doğruldum hızla. Hızlı hızlı nefes alırken bir yandan da sesli bir şekilde ağlıyordum. Bacaklarımı kendime çektim ve başımı yasladım. Odamın kapısı büyük bir gürültüyle açıldığında başımı kaldırmadım. Hâlâ gördüğüm rüyanın etkisindeydim. Bir el saçlarıma dokundu. Dehşetle kafamı kaldırıp karşımda gördüğüm babama bağırmaya başladım.

"Hayır, hayır! Lütfen bana vurma! Söz kimseye söylemeyeceğim!" Ellerini yanaklarıma koyduğunda korkuyla çırpınıyordum.

"Lisa! Benim, Jimin! Sakin ol abicim!" Abim kendime gelmem için bağırırken yeni yeni idrak edebiliyordum. Gözlerimi sıkıca açıp kapattım. Abim endişeyle bana bakarken hıçkırdım sessizce. Abim bana sıkıca sarılıp saçlarımı okşamaya başladı. Yüzümü boynuna gömüp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.

𝙼𝚘𝚗 𝚂𝚘𝚞𝚏𝚏𝚕𝚎 | 𝙻𝚒𝚜𝚔𝚘𝚘𝚔°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin