17. Kiss you

83 9 0
                                    

P. O. V Rosalin

We zitten op onze kamer op Joyce haar bed. Het is al 23 uur en Merel is Joyce en mij een preek aan het geven. Niet dat we er echt naar luisteren. We hebben gewoon niks te doen zonder telefoon. Ik weet nog voor dit alles dat Joyce en ik samen verhalen schreven in schriftjes en op wattpad. En dan hadden we altijd de leukste tijd met elkaar het enige probleem was we schreven ook tijdens school dus als je dan moet lachen als het stil moet zijn moesten we meestal op de gang verder lachen van de docent. Wat we natuurlijk ook deden. 'ROOS, LUISTER JE ÜBERHAUPT WEL!!!!!' schreeuwt Merel mij uit mijn gedachten. 'nee waarom zou ik wij wouden niet jij wel, succes probeer het weer zou ik zeggen, maar kom niet bij mij klagen als het fout gaat. Ze proberen er allemaal het beste van te maken dus doe ik wat voor hun'. Merel draait zich mokkend om en gaat in bed liggen en gaat slapen. Ik en Joyce lachen nog na.

Iedereen slaapt en Joyce en ik zitten nog op bed een beetje te praten over wat. 'Roos ik moet wat vertellen'. Ik ga er goed voor zitten. 'ik ben verliefd... op Harry'. Ik laat een grijns op mijn gezicht. 'ik wist het, maar nu ik ik ben ook verliefd....op Louis'. Deze keer probeert zij mijn grijns na te doen. Waardoor ik iets te hard lach en meteen mijn hand voor mijn mond doe.

P. O. V Joyce

Ik en Roos zijn in slaap gevallen. We hebben veel gepraat over Louis en Harry, waardoor ik nog verliefder ben geworden. Opeens voel ik een hand op mijn mond. Ik schrik wakker en probeer te gillen, maar de hand houdt me tegen. Ik kijk wie het is en kijk in de glinsterende ogen van Harry. 'Sssst kom!' Zegt hij en hij haalt zijn hand weg. Ik klim uit mijn bed en zie dat Roos ook al weg is. Ik volg Harry de kamer uit. Hij slaat een arm om me heen. 'Het is koud buiten' zegt hij. 'Buiten?' Vraag ik verbaast. 'Kom nou maar!' We lopen naar beneden waar Roos en Louis al staan te wachten. 'Klaar?' Vraagt Louis. 'Waarvoor?' Vraagt Roos. Louis en Harry wisselen wat blikken uit, waar ik geen bal van begrijp. Harry leidt me naar de deur en opent die. 'Close your eyes' fluistert hij in mijn oor. Hij gaat achter me lopen en legt zijn handen over mijn ogen heen. Hij leidt mij de tuin in (denk ik). Ik hoor Louis wat tegen Roos zeggen, maar ik versta niet wat. Op een gegeven moment staat Harry stil. 'Ogen open' zegt Harry en hij haalt zijn handen van mijn ogen vandaan. En wat ik daar zag... Omg...

Daar ligt een zwembad, die in de grond gegraven is. Op het zwembadwater liggen waterlelies met daarop bakjes met daarin kaarsjes. Er drijven tientallen van zulke waterlelies op het water. Het licht van de kaarsjes weerkaatst in het water. Aan de andere kant van het zwembad staan Roos en Louis. Ik zie Roos ook vol onder de indruk naar het water staren, net als ik. 'Dit is prachtig' zeg ik zacht. Harry gaat voor me staan. 'Mooi zo' zegt hij zacht. Hij komt wat dichterbij. Zijn ogen stralen, net als de rest van zijn gezicht. Ik krijg een brede glimlach op mijn gezicht en wat ik ook deed, ik krijg hem niet meer weg. Als zijn neus bijna die van mij raakt, sluit hij zijn ogen. 'Fijne Valentijnsdag' fluistert hij, en meteen daarna zoent hij me. Ik sluit mijn ogen en zoen hem terug. Ik leg mijn handen in zijn nek en hij legt zijn handen op mijn heupen. Zijn lippen zijn zo zacht, zachter dan ik me ooit heb voor gesteld. Ik ga met mijn handen door zijn haren. Ik speel wat met zijn krullen en hij speelt een beetje met mijn haar. Zo wil ik voor altijd blijven staan...

P. O. V Rosalin

We lopen naar buiten. Waar ik van Louis mijn ogen dicht moet doen. Hij doet zijn handen voor mijn ogen waardoor hij automatisch achter mijn gaat lopen. We lopen dicht tegen elkaar aan. 'We zijn er bijna' fluistert hij in mijn oor. Ik word zenuwachtig. Omdat ik echt geen flauw idee heb wat er gaande is of waar we dit aan te danken hebben. Toch voelt het wel vertrouwd, maar wat als het een val is en we nu gewoon een straf krijgen.

We staan stil en Louis haalt zijn handen weg. 'open je ogen maar' fluistert hij weer in mijn oor. In het water liggen waterlelies en bakjes met licht en het was zo mooi. En niet alleen het zwembad maar ook de heldere maan en sterren. Ik draai me om naar Louis en geef hem een knuffel. Het is dood stil en we kijken elkaar in de ogen aan en toen gebeurde het: onze hoofden komen steeds dichter bij elkaar en we sluiten onze ogen. Ik voel zijn zachtte lippen op de mijnen. Ik vergeet alles om me heen en het voelt alsof er een bom in mij ontploft en overal vuurwerk dat wordt afgestoken. Zo staan we nog zo'n 5 minuten en dan stopt Louis de kus en gaat met zijn voorhoofd tegen de mijne. 'ik wil het je als nog vragen, wil je mijn vriendin zijn?' Ik geef hem nog een zoen als antwoord. En hij glimlacht tegen mijn mond. 'alleen we moeten het wel geheim houden voor de andere. Alleen Joyce en Harry mogen het weten en verder mag er niet over gesproken worden bij andere in de beurt' probeert hij zo serius mogenlijk te zeggen, maar dat gaat niet echt want hij krijgt zijn glimlach niet meer van zijn gezicht en ik trouwens ook niet.

P.O.V. Harry

Na een tijdje stoppen Joyce en ik met zoenen en ik pak haar handen. 'Wat doe je?' Vraagt ze verbaast. Ik glimlach en kijk haar recht in haar ogen aan. Eerst deed ik dat altijd stiekum, maar nu mag ik haar gewoon in haar ogen aan staren. 'Lieve Joyce' begin ik. Ik zie haar meteen blozen. 'Wil je mijn vriendin zijn?' Ga ik verder. 'Ja, heel graag Hazza' zegt ze en ze slaat haar armen om mijn nek. Ik geef haar een kusje in haar nek en glimlach. 'Ik had het wel door hoor' fluistert Joyce opeens. 'Wat?' Vraag ik verbaast terwijl ik haar los laat. 'Dat je met me stond te flirten' lacht ze. 'O... Echt?' Vraag ik een beetje teleurgesteld. 'Tuurlijk! Je was telkens als we samen waren met me aan het flirten!' Lacht ze. Ze komt dichterbij en fluistert in mijn oor, 'maar ik vond het wel heel lief'. Ik glimlach en zoen haar weer.

P. O. V Merel

Ik lig nog steeds boos in bed als ik de deur open hoor gaan en zie Louis en Harry binnen komen. Louis neemt Rosalin mee en Harry maakt Joyce zachtjes wakker en neemt haar vervolgens ook mee. Ik wacht een paar minuten en ga dan uit bed. Ik kijk of de deur op slot zit en nee hoor, sukkel. Ik loop zachtjes naar beneden en als ik bij de achterdeur aankom zie ik Harry zoenen met Joyce en Louis met Rosalin. Ik lach vals en fluister. 'ooh, het zal jullie bezuren geloof mij' en loop naar boven terug naar onze kamer, ga ik bed liggen en doe net of er niks is gebeurd.

____________________________________________

Hallo iedereen

Ten eerste fijne Valentijnsdag. En ten 2de hier is de valentijnsspecial. We hebben het moeilijk gehad om het zo lang uitterekken maar het is gelukt.

Wij horen graag of je het leuk vind. En wij zijn altijd in voor ideeën . Als je het leuk vind vergeet dan niet op het vote kopje te klikken. En hopelijk lees je weer het volgende hoofdstuk! :)

XXX J&R Stylinson

Stockholm Syndrome  {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu