30. What a strange life...

55 8 1
                                    

P.O.V. Joyce
Wtf voor vraag is dat nou weer? Ik moet er om lachen en denk na. 'Ik ben dan Rapunzel en jij Flinn Rider! De prins die mij komt redden van mijn toren!' Zeg ik dramatisch. 'Dan vlecht ik jouw prachtige gouden haren!' Harry gaat met zijn vingers door mijn gouden lokken. 'Is goed hoor' ik druk een zoen op zijn wang. 'Joyce jouw buurt!' Lacht Niall. 'Oke... Liam!' Roep ik uit. 'D-d-d-d-d-d-dare!!!' Roept hij. 'Pak een lepel uit de lade van de keuken en lik er uitgebreid aan!' Lach ik. 'Serieus?' Hij staat op en loopt naar de keuken. Hij komt terug met een eetlepel in zijn handen. 'Lik lik lik lik lik' roept iedereen. Hij lacht en likt de lepel uitgebreid. We klappen en lachen. 'Zo goed?' Hij legt de lepel op het aanrecht en gaat weer zitten. 'Louis!' Zegt Liam en hij wiebelde met zijn wenkbrauwen. 'Dare' zegt Louis uitdagend. 'Zoen Roos 2 minuten! Met tong' lacht hij. 'En ik dacht dat jij de wijste was!' Zegt Roos nep-verdrietig tegen Liam. Hij steekt zijn tong uit.

P.O.V. Rosalin
OMFG, DAT MEEN JE NIET. Ik weet niet dat je ergens zo nerveus voor kan zijn. Ik weet het ik ben al 16 maar dat betekend niet dat ik elke levenservaring al heb. En uh tong zoen staat op het lijstje voor nog niet gehad. Louis kijkt naar me. 'wil je het wel?' Vraagt hij zorgzaam aan mij. Ik denk even na en knik uit eindelijk. Onze hoofden komen steeds dichter bij elkaar. Onze lippen zijn op elkaar en daarna boem vuurwerk. Ik vergeet alles wat er om mij heen gebeurt. Alleen Louis en ik omringt door vuurwerk. we horen hard gekuch. 'jullie mogen stoppen hoor' hoor ik Liam zeggen. We stoppen te gelijk. 'oke Lou jij bent' zegt Niall

P. O. V. Joyce
Ik zie dat Louis heel gefocust iedereen aankijkt. Hij stopt bij Zayn en knikt naar hem. 'Niall' zegt Louis. 'dare!' zegt hij. 'Zoek door dit hele huis een sexy jurkje en doe hem aan!' Zegt Louis. Niall staat op. 'EN! Show hem aan ons' lacht Louis. 'Jij bent echt gek Lou' Niall loopt de kamer uit.
Niet veel later komt Niall met een fashion-loopje de kamer in en showt zijn jurk. Hij heeft een lange blauwe glitterjurk aan. Ik weet niet van wie die jurk was, maar ik weet wel dat ik me enorm zou schamen als die jurk van mij zou zijn. Niall draait een paar rondjes en danst eng. 'Oke genoeg Niall' lacht Liam. Niall loopt weg en komt niet veel later terug in zijn normale kleren. 'My turn!' Roept hij, 'Serena!' 'Truth!' Roept ze. 'Oke, hou je echt van mij?' Ik zie haar glimlach wegtrekken en ze kijkt een beetje bang. Waarom zou ze ineens zo bang kijken?

P.O.V. Rosalin
Ik moet stiekem lachen. 'Waarom zou ik niet van je houden?' Vraagt ze twijfelend. 'Ja of nee is de vraag' zegt Zayn geïrriteerd.' Ja' zegt ze eigenlijk vragend. Niall staat op en loopt weg. Het spijt me voor Niall maar ik vind het leuk om haar door de grond te zien gaan. Figuurlijk dan. ' hou jij van me?' Fluistert Louis in mijn oor.'tuurlijk waarom niet' zeg ik waarna ik hem een zoen op zijn wang gaf. 'Oke'. Hij zucht. 'Wat is er?' Vraag ik. ' ik vind het gewoon zo lullig voor Niall. Zelfs een kikker zou haar nog niet geloven'. 'Eerlijk ik vind het zielig voor Niall maar ik vind het leuk om Serena door de grond te zien zakken'. Serena is naar boven gerent en de andere 2 er achter aan echt bij die drie is het het zwaan kleef aan. Louis moet lachen. 'kan ik even douchen?' vraag ik, ik vind het altijd zo raar om te vragen maar de badkamer die wij hebben ga ik nu echt niet douchen als die zielepietjes op de andere kamer zijn . 'Ja tuurlijk'. Hij staat op en steekt zijn hand uit. Ik sta op en pak zijn hand en we lopen samen naar boven.

P.o.v Louis

Ik zit op bed te wachten tot Roos klaar is met douchen. Ik vind het zo sneu voor Niall. Maar waar ik nog meer mee in mijn hoofd zit is wat als Roos dat ook bij mij doet. Ze heeft ooit is verteld dat ze op een acteerschool zat alleen was ze nooit zo goed. Wat als ze dat ook gelogen heeft en er juist super goed in is. En hoe voel ik me erna als het waar blijkt te zijn. Ik voel me nu al alsof de tranen kunnen gaan stromen. Ik hou zo veel van haar. Ik voel naast me het bed indeuken. 'Gaat het Louis?'. ' ja hoor' maar mijn stem en houding verraden me. Ze pakt mijn hand. ' wat is er Louis?, je kunt me alles vertellen of vragen' zegt ze bezorgd. Ze is zo lief. ' ik ben zo bang dat je het zelfde gaat doen als Serena, en ik snap gewoon niet hoe het in mijn hoofd komt, maar....' ik kan mijn zin niet afmaken want ze drukt haar liepen op de mijne. Vol liefde. Na een tijdje trekt ze terug. ' kijk me in de ogen, ik hou van je met heel mijn hart en ik zal alles voor je doen om je het te laten geloven'. Ik zie dat ze de waarheid spreekt haar ogen glinsteren er helemaal van. Ik geef haar een knuffel. 'Ik geloof je schat' fluister ik in haar oor. Ik voel haar glimlachen en we blijven nog even zo zitten. ' zullen we gaan slapen Lou?'. Ik knikt en ze kruipt bij mij in bed. Het geeft toch een beter gevoel nu ik weet dat zij echt van mij houd. Of heeft ze dit ook gespeelt. Nee Louis kappen ze houd van je dat heb je net zelf gezien. Ik sla mijn arm om haar heen. Ze is al in slaap gevallen. Ik kijk nog even naar haar voor ik zelf ook in slaap val.
____________________________________________
Hoi hoi
Na een super lange tijd weer een hoofdstuk. Weer mijn schuld (roos) . Sorry sorry sorry. Maar goed.
Wij horen graag of je het leuk vind. En wij zijn altijd in voor ideeën . Als je het leuk vind vergeet dan niet op het vote kopje te klikken. En hopelijk lees je weer het volgende hoofdstuk.

XXX J&R Stylinson

Stockholm Syndrome  {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu