P. O. V Joyce
Het is pik donker in de kamer. Ik zie niets en hou me een beetje vast aan Roos. Opeens begint Dan begon te "tokkelen" op zijn gitaar. Ik herkende de melodie: Stockholm Syndrome. Er gaat ineens een lamp aan, in het licht staat Harry en hij begint met de eerste zinnen van Stockholm Syndrome. Ik laat Roos los en legde mijn handen voor mijn mond. Het klinkt echt mooi. Daarna gaat het licht bij Zayn aan en staan Harry en Zayn allebei in een licht. En bij het refrein gaan de lichten achter de andere jongens ook aan en staan de jongens alle 5 in het licht. Harry komt er bovenuit bij het refrein. Daarna begint Louis te zingen en hij kijkt de hele tijd naar Roos. Ik zie haar een beetje flippen als hij naar haar knipoogt. Daarna begint Niall en ik zie hem naar Serena kijken, maar zij schenkt amper aandacht aan hem. 'Yeah, I fel for you' schreeuwt hij bijna door de kamer. Daarna zingen ze met z'n allen het refrein. Ik kijk naar Harry en ik zie hem met veel gevoel zingen. Ik krijg bijna tranen in mijn ogen. Na het refrein zingt Liam. Hij staat dansend te zingen, het ziet er eigenlijk wel grappig uit. Daarna komt nog eens het refrein. En daarna is het lied af. De jongens pakken allemaal een kruk en beginnen daarna met Don't forget where you belong. Het klinkt zo mooi. Ik krijg kippenvel. Harry heeft het hele lied naar mij gekeken en soms geknipoogd.
Na Don't forget where you belong, hebben ze ook nog Strong gezongen, Little things en They don't know about us. 'Willen jullie nog iets speciaals horen?' Vraagt Liam nadat ze een slokje drinken hebben genomen. Roos en ik kijken elkaar en lachen. 'You and I' zeggen we tegelijk. De andere meiden kennen hun liedjes niet echt, dus die weten niets. 'Mag ik vragen waarom?' Vraagt Niall voorzichtig. 'Joyce en ik hebben You and I gekozen als ons liedje' zegt Roos met een glimlach. 'Ahhh wat cute' zegt Louis. Roos en ik lachen en Dan pakt de gitaar van Niall, omdat Dan alleen een elektrische gitaar bij zich heeft. Hij begint te spelen en Niall begint te zingen. Bij Harry's stukje pakt Harry de microfoon van de standaard en loopt zingend van het podium af. Hij gaat naast me staan en slaat een arm om me heen. Hij blijft door zingen. Ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn schouder. Louis neemt Roos mee het podium op en hij gaat op zijn kruk zitten. Hij trekt Roos op zijn schoot en slaat zijn armen om haar heen.
Het lied is af en ik geef Harry een zoen op zijn lippen. 'Dankje Hazz! Voor alles' fluister ik. 'Nee jij bedankt' zegt hij met een glimlach. 'Waarvoor?' 'Om te zijn wie je bent. En om mijn vriendin te zijn'. Ik glimlach en hij geef me een knuffel.
P.o.v. Rosalin
Net was het mooiste wat me ooit is overkomen gebeurt. One direction heeft net voor ons gezongen, live. Dat is altijd al een droom van mij. Ik geef Louis een knuffel en daarna een zoen. 'ik hoop dat je het leuk vond' zegt Louis. 'het was geweldig'.
P. O. V. Joyce
Liam komt naar me toe. 'Wow Joyce! Die nieuwe look bevalt me wel' zegt hij terwijl me eens goed bekijkt. 'Tanx Li' ik geef hem een knuffel. 'Niets te danken' hij loopt naar Serena, Merel en Maud toe. 'Ik ga even naar boven, even douchen' zucht ik. 'In mijn kamer?' Vraagt Harry met een glimlach. Alle jongens hebben een eigen kamer en met z'n tweeën een badkamer. Louis deelt met Niall, Zayn met Liam en Harry met de logeerkamer, dat is niet de meidenkamer gewoon een overige 1 persoons kamer. 'Ja' ik geef hem een zoen op zijn wang en loop naar boven. Ik loop naar de kamer van Harry en loop naar binnen. Ik loop meteen door naar de badkamer en doe de deur achter me dicht. Ik besef me dat hier geen handdoeken meer liggen dus loop ik de badkamer weer uit. Ik zie de handdoeken op Harry's bed liggen en pak er 2. 1 voor mijn haren en 1 voor mijn lichaam. Ik hoor achter me een deur open gaan. 'Harry geef me wat tijd om...' Ik draai me om en zie Zayn staan. 'Wat doe jij hier?' Vraag ik verbaast. Hij loopt naar me toe en gaat vlak voor me staan. 'Jou bekijken' zegt hij met een grijns. 'Zayn ga weg! Ik ga douchen' ik wil langs hem lopen maar hij pakt me vast. 'Rustig aan babe' zegt hij wat bozer. 'Zayn ik ben je babe niet en laat me los!' Roep ik. Hij duwt me met mijn rug tegen de muur en gaat dicht tegen me aan staan. 'Zayn rot op!' Roep ik uit. 'Chill' zegt hij en hij begint me in mijn nek te zoenen. 'ZAYN!' Gil ik. Hij drukt zijn lippen op de mijne zodat ik niet meer kan gillen. Zijn ene hand had mijn arm vast en de andere gleed langs mijn rug naar beneden. Hij stopt bij mijn broekrand. Ik voel dat hij die een beetje naar beneden trekt. Ik probeer hem van me af te duwen, maar hij leunt tegen me aan en ik krijg hem niet van me af. Hij laat mijn lippen los. 'Dit ga je fijn vinden' zegt hij met een grijns. Hij gaat met zijn andere hand ook naar mijn broekrand en maakt de knoop los. Ik zie geen andere mogelijkheid en begin keihard te gillen. Zayns hoofd betrekt en wordt nu kwaad. Hij duwt zijn lippen weer op de mijne. Ik hoor een deur openvliegen. Zayn heeft hem gelukkig niet op slot gedaan. 'WTF ZAYN GA BIJ HAAR WEG!' Hoor ik Harry schreeuwen. Zayn laat me meteen los en doet een paar stappen naar achter. Ik begin te huilen en kruip naar het hoekje van de kamer waar ik op de grond ga zitten en mijn benen optrek. Ik sla mijn armen om mijn benen heen en zit zachtjes te huilen. 'Waag dit niet nog eens!' Roept Harry en Zayn loopt snel de kamer uit. Harry rent naar me toe en knielt bij me neer. 'Wat heeft hij gedaan?' Zegt hij kwaad. 'N-niets... Hij probeerde mijn broek omlaag te krijgen maar toen kwam jij binnen' snik ik. 'Ik ben blij dat ik je hoorde gillen' Harry slaat zijn armen om me heen en tilt me op. Hij legt mij in zijn armen en gaat op bed zitten. Ik zit nu op zijn schoot. 'Wil je bij me blijven als ik ga douchen?' Vraag ik als ik gestopt ben met huilen. 'Tuurlijk! Ik doe de deur van mijn kamer op slot en wacht hier, oke?' Ik knik en sta op. Ik loop naar de handdoeken en neem ze mee naar de badkamer. Ik hoor de deur van Harry's kamer op slot gaan en ik doe de badkamerdeur ook op slot. Je weet maar nooit...
____________________________________________
Hoi hoi iedereen
Hier weer een hs. Het duurt wat lang maar dat was mijn schuld (Roos). Ik wist ff niks daarom is mijn pov ook zo kort.
Wij horen graag of je het leuk vind. En wij zijn altijd in voor ideeën . Als je het leuk vind vergeet dan niet op het vote kopje te klikken. En hopelijk lees je weer het volgende hoofdstuk! :)
XXX J&R Stylinson
JE LEEST
Stockholm Syndrome {Voltooid}
FanfictionAls de twee vriendinnen: Rosalin en Joyce van school naar huis lopen willen ze door een leuk stukje bos lopen. Als ze aan het kletsen zijn, krijgen ze het gevoel dat ze gevolgd worden. Ze horen kraken de takjes in de struiken en voetstappen. Als ze...