Nieuw boek?

10 0 0
                                    

Beste lezers,

Wat super leuk dat jullie dit boek hebben gelezen en tot dit hoofdstuk zijn gekomen!
Wij, de schrijvers van dit boek, zijn na jaren weer een nieuw boek samen aan het schrijven.

Dit boek heet Coco Seoul en staat helemaal in het teken van K-Pop, met als hoofdpersonen BTS, ATEEZ en Stray Kids!

Zijn jullie naast One Direction fan ook K-Pop fan? Of zijn jullie gewoon heel nieuwsgierig naar een ander boek van ons samen?
Neem dan een kijkje op ons nieuwe account StayArmyintiny!

Om jullie alvast een idee te geven waar dat boek over gaat, vinden jullie hieronder alvast de intro :)

Bedankt dat jullie ons boek Stockholm Syndrome hebben gelezen! We hopen dat jullie het leuk vonden!
Helaas heeft het boek geen echt einde, maar de verhaallijn zal helaas niet meer verder gaan.

Dus hopelijk vonden jullie het alsnog heel leuk en nemen jullie ook een kijkje in ons nieuwe boek! Welke overigens qua kwaliteit een stuk beter is dan dit boek ;)

Veel liefs,

J & R Stylinson

_________________________

Coco Seoul

Anna-May, een 17-jarige meid geboren in Zuid Korea, maar opgegroeid in Australië, verhuist terug naar Zuid Korea, waar haar vader een van de schoolhoofden is van een college voor toekomstige K-pop sterren.
Elaisa is een 18-jarige meid geboren in Zuid Korea, maar opgegroeid in Canada, vanwie de vader een van de andere schoolhoofden van datzelfde college is. De meiden worden kamergenoten en groepsgenoten en kunnen het al meteen goed met elkaar vinden. Helaas hebben ze minder geluk met de rest van hun groep, Coco, doorwie ze worden buitengesloten.
De meiden hebben gelukkig ook leuke klasgenoten, de jongens van ATEEZ en Stray Kids, doorwie ze wel warm worden ontvangen.
Ook de jongens van BTS komen ze regelmatig tegen op het college, waar ze het goed mee kunnen vinden.
Gaat het de meiden lukken om geaccepteerd te worden door Coco?

Stockholm Syndrome  {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu