34. So call me maybe!

48 6 0
                                    

P.o.v. Joyce
Na een heerlijke middag te hebben gezond, is het tijd om aan het avond eten te beginnen. Merel had voor gesteld dat zij en ik gingen koken. Ik vond het prima, dus nu sta ik in de keuken. Merel en ik hebben besloten om macaroni te maken. Merel is bezig met de macaroni zelf en ik ben bezig met de saus.
'Ik vind het hier steeds leuker worden' zegt Merel opeens. 'Ik ook' zeg ik met een brede glimlach. 'De jongens zijn helemaal niet zo erg als ik dacht' gaat ze verder. 'Maar vertel eens, hoe ging het tussen jou en Zayn?' Vraag ik. 'Ging wel... We hebben wat gepraat over tekeningen en hij heeft me geholpen om beter te tekenen' vertelt ze. 'En hoe was hij?' Vraag ik. 'Hij is nog een beetje stil, maar dat komt nog wel' zegt ze. Ze heeft er dus alle vertrouwen in. Ik roer nog een keer door de saus en doe er kleine stukjes tomaat door. 'Ik denk dat we best wel goede vriendinnen kunnen worden' zegt Merel. 'Ik denk het ook!' Zeg ik vrolijk. 'Maar je bent dus fan van 5SOS?' Vraag ik. 'Ja! Klopt! Ze zijn echt geweldig!' Zegt ze. 'Harry vertelde laatst over ze. Ze zijn hele goede vrienden, ook doordat ze een paar jaar hebben getoured samen' vertel ik. 'Echt? Gaaf!' Zegt ze blij. Misschien kan ik vragen of we een keer met z'n allen wat gaan doen... Dat zal Merel geweldig vinden... Ik heb het er met Harry wel over.
Na het eten zeggen Zayn en Liam dat ze wel willen opruimen. Zayn is vrolijker dan normaal... Zou Merel hem dan zo blij hebben gemaakt? Harry pakt mijn hand en gebaart dat ik mee moet lopen. Ik loop met hem mee naar onze kamer. Hij doet de deur achter ons dicht en gaat op het bed zitten. Ik ga naast hem zitten en kijk hem vragend aan. 'Ik vond dat het tijd is dat je je telefoon terug mag' zegt hij. 'Echt? Meen je dat?' Vraag ik blij. 'Ja, maar als je hem gebruikt, wil ik er wel bij zijn! Niet omdat ik je niet vertrouw, maar meer zodat Maud of Serena ofzo hem niet afpakt' zegt hij. 'Snap ik' ik geef hem een zoen op zijn wang. Hij haalt mijn telefoon uit zijn zak en geeft hem aan mij. Ik zie dat ik enorm veel berichtjes heb. Ik ging als eerste naar de smsjes van mijn moeder.
Mam: Hey Joyce, ik maak me toch wel erg zorgen... Weet je zeker dat het goed gaat? X mam
Mam: Joyce ik vertrouw het niet! Kan je je telefoon opnemen? X mam
Mam: ik maak me enorm ongerust... Waar ben je nou? X mam
Mam: lieverd ik zie allemaal foto's van jou en Harry... Wat is er nou aan de hand? X mam
Heeft ze gestuurd. Ik begin te typen maar Harry houdt me tegen. 'Ik denk dat ze liever wilt dat je haar belt...' Zegt hij. 'Mag ik het vertellen over ons?' Vraag ik. Harry's gezicht verandert in heel blij, 'tuurlijk'. Hij geeft me een zoen op mijn wang. Ik typ mijn moeders nummer in en ga bellen. (M:Moeder J:joyce)
M: Joyce! Meisje! Wat ben ik blij dat je belt! Is alles goed?
J: hey mam! Met mij gaat het super! Ik mis jullie wel... Maar met de opdracht gaat het goed. Eva, Roos, Maud, Merel, Serena en ik werken goed samen en het is heel gezellig.
M: wie zijn Maud, Merel en Serena?
J: we moesten de opdracht met z'n 6en doen! Maud, Merel en Serena zijn vriendinnen van Eva en doen ook mee
M: oke... En hoe zit het met de foto's van jou en Harry Styles?
J: ja... Toen we naar buiten liepen voor frisse lucht, kwamen we One Direction tegen! Harry en ik hadden het meteen leuk en we hebben contact gehouden... En inmiddels komt hij elke dag langs bij ons en zijn we... Verliefd...
M: echt?! Dat meen je niet!
J: ja echt! Hij zit nu naast me!
M: dat meen je niet!
J: wil je het horen?
Ik kijk naar Harry, hij heeft alles gehoord. Hij glimlacht breed. (H:Harry)
H: hallo mevrouw
M: Wow... Hallo Harry
H: alles wat ze verteld is waar!
M: omg... Joyce? Ik ben zo blij voor je!
J: ik ben ook super blij!
H: ik ook! Joyce is super!
M: wanneer kom je weer naar huis?
J: hoelang zitten we hier nu al?
H: ongeveer 2 en een halve week, toch?
J: ja... Dan over ongeveer anderhalve week!
M: ik kan niet wachten! Heel erg bedankt dat je heb gebeld!
J: ik denk dat ik wel vaker kan bellen vanaf nu...
M: das heel fijn om te horen! We houden van je!
J: ik hou ook van jullie! Tot snel!
Ik hang op. Ik geef Harry een knuffel, 'dankje'. 'Graag gedaan, baby' zegt hij. Ik zoen hem en leg mijn handen in zijn nek. Harry legt zijn handen op mijn heupen. Na een tijdje trekken we beide terug. 'I love you!' Zeg ik. 'I love you too!' Zegt hij.

P.o.v. Rosalin
Louis en ik zijn aan het wandelen in het bos. Hand in hand lopen we daar het bos. Ik hou van de natuur. De rust, De vogels die fluiten en het zijn met Louis. Ik hou zo veel van hem en dan maar denken dat ze ons ontvoerd hebben. Ik wil niet dat ik over ander halve week bij hem ga. Dat trek ik niet. Dit voelt nu als mijn huis, bij de jongens, niet het bos ook wel een beetje naar dat bedoel ik niet. Nog niemand is ooit zo lief geweest voor mij... Zelfs mijn moeder niet, dus ja. Ik hoop zo dat dit geen grap is van hem. Ik verwacht het niet maar gewoon het gevoel dat het misschien zo kan zijn is gewoon een vreselijk gevoel. We komen aan op een open plek midden in het bos en gaan even zitten. Ik droom weg in gedachten over Louis en mij. I love him.
_______________________________________

Hey lezers!
Weer een hoofdstukje van ons! Hopelijk vinden jullie het nog een beetje leuk, wij vinden het in iedergeval heel leuk om te schrijven!
Ik (Joyce) heb trouwens een nieuw verhaal! Niet op JoycejeXX , maar op riwqhmx . Ik zou zeggen, neem een kijkje! Het is een account en een verhaal van mij en een vriendin! (dikke zelf promotie hierzo )
Nouja, hopelijk vonden jullie het weer een leuk hoofdstuk!
See you later!
XXX J&R Stylinson

Stockholm Syndrome  {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu