25. One way or another

66 7 0
                                    

P.o.v. Joyce

Ik word wakker met 2 sterke armen om me heen. Ik probeer me om te draaien, maar de armen zijn te sterk en houden me tegen. 'Moge babe' hoor ik Harry's ochtendstem zeggen. 'Moge' antwoord ik. De armen die me vast hebben lagen me een beetje los en ik draai me om naar Harry. Hij trekt me tegen zich aan en ik sla mijn armen om zijn borst. 'Honger?' Vraagt Harry nadat hij 10 minuten mijn haren had gestreeld. 'Ja eigenlijk wel' zucht ik. 'Ik haal wel wat' zegt hij en hij klimt uit bed. Ik laat hem los en sla de dekens om me heen. Harry loopt in zijn boxer naar beneden. Ik moet lachen omdat hij weer zo nodig in zijn boxer moest. Ik draai me om en sluit mijn ogen.

Ik word wakker van een deur die piepend open en dicht gaat. Ik open mijn ogen en zie een rug bij de deur staan. Ik kijk nog eens goed, Harry had toch geen shirt aan? Ik kijk nog eens, en schrik van de zwarte haren. Fuck, ZAYN! Ik hoor de deur op slot gaan. Ik klim uit bed en ga naast het bed staan. Als hij zich omdraait zie ik een brede grijns op zijn gezicht, eentje waarvan ik bang word. 'Hey babe, daar ben ik weer' lacht hij. 'Zayn, wat moet jij hier?!' Roep ik. Hij loopt naar me toe. 'BLIJF BIJ ME VANDAAN!' Roep ik. 'Wat wil je er aan doen dan?' Lacht hij gemeen. Hij staat nu nog geeneens een meter van me vandaan. Ik trap hem in een snelle beweging op zijn knie. 'Verdomme!' Roept hij uit. Hij pakt me vast en duwt me met mijn rug tegen de muur. 'Jij gaat boeten! ZO HARD BOETEN' zegt hij lachend. Hij begint me te zoenen en zijn handen glijden omlaag en hij trekt mijn broekje uit. 'Zayn hou op!' Ik krijg tranen in mijn ogen. Hij doet amper wat, maar ik weet wat er gaat gebeuren en dat ik er niets tegen kan doen. Opeens horen we geklop op de deur. Zayn drukt zijn hand op mijn mond. 'Waag het niet' fluistert hij. 'Joyce? Ben jij dat? Gaat alles goed?' Hoor ik een bezorgde Liam zeggen. Ik hoor een zucht van Liam en dan hoor ik hem weglopen. 'Goed zo' lacht Zayn. Hij haalde zijn hand van mijn mond af. 'Ik had niet veel keuze!' Roep ik. Ik krijg een klap in mijn gezicht. 'niet zo hard' fluistert Zayn. Hij begint mijn shirt uit te trekken. Ik wil hem tegen houden, maar hij is te sterk.

Nu liggen mijn shirt en mijn broekje op de grond. Ik heb alleen nog een onderbroekje en een bh aan. Zayn staat me heftig te zoenen. Overal: in mijn nek, op mijn buik, op mijn benen... Ik neem al mijn kracht en duw Zayn hard van me af. Hij valt bijna op de grond, maar ik besteed er geen aandacht aan, ik ren door de kamer. 'Kom terug Bitch!' Roept hij. Ik word bij mijn armen gepakt en hij gooit me op het bed. Zayn klimt ook op het bed en hangt boven op mij. Ik begin te gillen, waarna ik meteen weer een klap in mijn gezicht krijg. 'Hou je bek' roept hij. Ik zie zijn mobiel half uit zijn zak hangen en pak die er voorzichtig uit. Hij heeft niets door en is te druk me te zoenen. Ik til mijn knie snel op, die in zijn kruis beland. 'VERDOMME' roept hij uit. Ik duw hem snel van me af. Hij grijpt naar zijn kruis en ik ren weg. Ik ren snel de badkamer in, die hij nog niet op slot heeft gedaan en sluit mezelf daar op. Zayn ramt op de muur. 'Kom er uit jij!' Roept hij. Ik heb zijn mobiel in mijn handen en begin te zoeken door zijn contacten. Ik kom Liam tegen en klik meteen op bellen. 'Zayn wtf...' Begint Liam. 'Liam, ik ben het!' Roep ik huilend. Zayn ramt ondertussen op de deur. 'Joyce! Waar ben je? Wat is er aan de hand?' Zegt Liam bezorgd. 'In de badkamer! Zayn kwam mijn kamer binnen en begon me uit te kleden! Ik pakte zijn mobiel uit zijn zak en rende hierheen en deed de deur achter me op slot!' Vertel ik. 'Ik kom er meteen aan' Liam hangt op. 'BITCH!' Roept Zayn hard. 'Ik doe die deur niet open!' Roep ik terug. Ik ga op de wc zitten en wacht af. Ik hoor dat Zayn probeert de deur open te breken. Aan de andere deur (naar de logeerkamer) hoor ik iemand kloppen. 'Wie ben je?' Roep ik. 'Ik Liam' hoor ik Liam zeggen. Met tranen over mijn wangen open ik de deur naar Liam. Ik ren naar hem toe en omhels hem. Hij pakt me stevig vast. 'Ssssh, kom' fluistert Liam. Ik knik. 'VERDOMME! Joyce!' Roept Zayn. Ik klem me tegen Liam aan. We lopen de logeerkamer uit naar Liams kamer. Hij doet de deur achter ons dicht. 'Zal ik je kleding halen?' Vraagt hij lief. 'Als je wilt...' Zucht ik. 'Tuurlijk! Ik ben zo terug!' Ik ren naar hem toe en hou hem tegen. 'Wacht! Weet Harry het?' Vraag ik zacht. Liam schudt zijn hoofd. 'Tanx, ik wil hem niet bezorgd maken' zucht ik. 'Ben zo terug' hij geeft me een zoen op mijn kruin en loopt de kamer uit. Ik doe meteen de deur op slot, net als de deur van de badkamer. Ik ga op Liams bed zitten en wacht af.

P.o.v. Maud

Vannacht is er echt iets verzelijks gebeurt. We zaten gister avond film te kijken en ik zei dat ik best wel moe was na een tijdje. Dus we gingen dus naar boven. Zayn had gevraagd of ik bij hem kwam slapen. Dus dat doe ik dan weet je alles is beter dan op de meidenkamer dacht ik. Maar toen ik eenmaal op de kamer was ging eerst de deur op slot en daarna dingen die niet voor herhaling vatbaar zijn.

P. O. V Rosalin

Ik word wakker in de sterke armen van Louis. 'goede mogen babe'. 'goede morgen'. Louis verslapt zijn greep waardoor ik me om kan draaien. Als ik me heb om gedraait krijg ik meteen een zoen van hem. 'lekker geslapen?' Vraagt Louis. Ik knik. 'en jij?'. 'ik lig naast het knapste en liefste meisje ter wereld, dus ja ik heb lekker geslapen'. Ik bloos. 'niet blozen nergens voor nodig dat zou je wel vaker mogen horen hoor'. Ik antwoord er niet op. 'maar ga je me vandaag nog laten horen hoe goed je kan zingen?'.
___________________
Hey lezers!
Weer een nieuw hoofdstuk! Deze is wat langer :).
Ik hoop dat jullie het nog leuk vinden, wij vinden het in ieder geval heel leuk om te schrijven! En we zijn niet van plan te stoppen!

Wij horen garaag of je het leuk vind. En wij zijn altijd in voor ideeën . Als je het leuk vind vergeet dan niet op het vote kopje te klikken. En hopelijk lees je weer het volgende hoofdstuk

XXX J&R stylinson

Stockholm Syndrome  {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu