28. Snide

65 8 0
                                    

P.O.V. Joyce

Ik word wakker, dit keer zonder de armen van Harry om me heen. Open mijn ogen en zie dat de gordijnen al open zijn. Ik ga rechtop zitten en rek me uit. 'Goeie morgen' hoor ik Serena vrolijk zeggen. 'Wat ben jij vrolijk!' Lach ik. 'Ja!' Lacht ze. Ik zie dat Roos nog slaapt, Merel zich aan het omkleden is, Maud aangekleed en wel voor het raam staat en Serena haar haren aan het borstelen is. Ik besluit me ook maar te gaan aankleden. Ik loop naar de kast die ik deelde met Roos en pak daar een setje kleren uit. Ik trek mijn pyjama uit en trek de kleren aan. Ik bekijk mezelf in de spiegel. Ik heb een donkere spijkerbroek aan met een roze shirt met een donkerblauw hart erop. Ik pak mijn haren borstel en borstel mijn haren. 'Hoe laat is het?' Hoor ik Roos' prachtige ochtend stem vragen (hoor de sarcasme). 'Goeie morgen schone slaper!' Zegt Serena vrolijk. 'Het is nu half 10' gaat ze verder. 'Tijd om uit je bed te komen' lach ik. 'Jaja ik kom al' zucht ze. 'Je bent een echte ochtend prinses' lach ik.

P.O.V. Rosalin
'en bedankt weer'. Ik sla de denkens van me af en ga overeind zitten. Ik ga naar de kleding kast om me aan te kleden. Ik haat het kleding uitzoeken. Dat sommige mensen echt een half uur bij hun kleding kast kunnen staan om kleding uit te zoeken. Ik pak een een soort van hempje met Destiny en een jogging broek. Dat trek ik snel aan. Ondanks dat iedereen de plekken al had gezien wil ik toch niet dat ze het zagen. Ze zijn al wel langzaam aan het weg trekken maar je ziet ze nog duidelijk. Ik pak gewoon willekeurige schoenen. Dat worden gympen met rozen. Als ik klaar ben ga ik weer languit op mijn bed liggen. 'waarom is het zo vroeg?' Vraag ik. 'Ik ben al anderhalf uur wakker hoor' zegt Maud die bij het raam staat. Ik loop naar haar toe. En kijk ook uit raam. Het is mooi, als je de ene kant op kijkt zie je landschappen en als je de andere kant op kijkt zie je de stad. 'ik snap nog steeds niet hoe het hun gelukt is er loopt zoveel politie' zeg ik zacht. 'tja het is hun stad ze weten alles van hier neem ik aan'. Ik zucht en geniet verder van het uitzicht.

P. O. V. Serena

Er wordt op de deur geklopt. 'Binnen!' Roep ik vrolijk. Ik ben nog nooit zo vrolijk geweest na de ontvoering. Ik heb gewoon een leuk idee voor vandaag en ik heb zin om dat uit te voeren. Liam komt de kamer binnen lopen. 'Moge lady's' zegt hij vrolijk, 'Allemaal klaar voor het ontbijt?'. 'Ja! Ik ben al anderhalf uur wakker! Ik rammel!' Zegt Maud die bij het raam vandaan gaat. 'Lopen jullie mee?' Hij loopt de kamer uit en wij volgen hem allemaal. We lopen naar de eetkamer. Daar staat de grote gedekte tafel al op ons te wachten. Er staat een schaal met verse croissantjes en vers brood. 'Jammie' roept Maud die gaat zitten. De rest van de jongens komen ook de eetkamer in gelopen. Mijn ogen zoeken Niall, en vinden hem uiteindelijk. Hij loopt als een zombie de eetkamer binnen. Ik zucht diep en loop naar hem toe. 'Wow Niall, gaat alles goed?' Vraag ik bezorgd. 'Dat weet je toch wel' zegt hij nors. 'Niall...' Ik kijk om me heen en trek Niall mee naar een andere kamer en doe de deur achter hem dicht. 'Niall, het klinkt misschien raar... Maar het spijt me' zeg ik snel. 'Hoe bedoel je?' Vraagt hij verbaast. 'Ik heb nagedacht... Over wat je zei en alles wat ik deed. En ik vond het niet terecht' zucht ik, 'je had wel gelijk vrees ik, maar ik wilde het niet toegeven'. 'Waarin had ik gelijk?' Vraagt hij verbaast. 'Over dat ik je leuk vind...' Zeg ik zacht en snel. Ik zie hem glimlachen en blozen tegelijk. 'Meen je dat?' Vraagt hij. Ik zie dat hij zich moet inhouden om me niet meteen te zoenen. Ik knik zacht. Hij flipt en omhelst me. 'Ik ook van jou Sereen' fluistert hij. Ik geef hem een zoen op zijn wang, die daarna meteen knal rood wordt. 'Ik zag je gister wel blozen' fluistert hij. 'Sorry voor alles van gister Niall...' Zucht ik als hij me los laat. 'Doesn't matter!' Hij geeft me een kus op mijn lippen. 'En nu eten!' Roept hij en hij huppelt naar de eetkamer. Ik grijns, het is gelukt! Stap 1 is met 100% geslaagd!

____________________________________________
Hoi hoi
Weer een nieuw hoofdstuk. Wat is Serena van plan met Niall? Wie weet.

Wij horen graag of je het leuk vind. En wij zijn altijd in voor ideeën . Als je het leuk vind vergeet dan niet op het vote kopje te klikken. En hopelijk lees je weer het volgende hoofdstuk.

XXX J&R Stylinson

Stockholm Syndrome  {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu