31. True love or not?

63 7 0
                                    

P.o.v. Serena

Ik voel me zo'n sukkel! Ik was eindelijk goed bezig, verpest ik het weer! Iets in me vind het zielig voor Niall... Maar hij heeft ons ontvoerd! Waarom zou ik dan medelijden krijgen? Maar zijn tranen stonden op overstromen, zo zielig... Nee Serena! Hou op! Hij heeft je leven verpest! Geen medelijden met hem krijgen!

'Serena?' Hoor ik Maud zachtjes vragen. 'Ja?' Vraag ik. 'Ben je wakker?' 'Nee ik slaap nog' zeg ik droog. Ik zit rechtop in mijn bed. Ik kijk naar Maud die ook rechtop in haar bed is gaan zitten. Merel ligt boven mij dus ik kan niet zien of ze nog slaapt of niet, Joyce slaapt bij Harry en Roos bij Louis. Maud ligt boven het bed waar Roos normaal ligt. 'Moge meiden' hoor ik Merel zeggen. 'Mooi iedereen is wakker' zegt Maud. Ze klimt uit bed en opent de gordijnen. Ik klim ook uit bed en rek me uit. Merel komt ook uit bed.

Na ongeveer 10 minuten ben ik aangekleed en heb ik make-up op. Merel is nog bezig met haar haren en Maud staat te douchen. Ik loop naar de deur en voel of die op slot zat. Nee dus. 'Ik ga vast, ik heb honger' zeg ik en ik loop de kamer uit. Ik sluit de deur achter me en loop over de gang. Als ik bij de kamer van Niall aankom sta ik stil. Ik zucht en besluit toch te gaan kijken. Ik open de deur en zie dat de gordijnen open zijn. Ik kijk de kamer rond en zie dat Niall al weg is. Ik weet dan al waar ik hem kan vinden. De kom. Ik loop naar beneden en kom aan in de keuken. En inderdaad, de koelkast staat open en ik zie de rug van Niall. 'Hey' zeg ik. Niall draait zich met een ruk om. Als hij ziet dat ik het ben zucht hij en draait hij zich weer om naar de koelkast. Ik loop naar hem toe. 'Niall...' Begin ik. 'Ja' zegt hij chagrijnig. 'Ik wil graag uitleggen waar dat van gister vandaan kwam' 'dat hoeft niet. Dat weet ik al. Je deed alsof je van me hielt, maar dat was helemaal niet zo' 'nee, Niall het zit anders!' Hij kijkt op en kijkt me vragend aan. 'We waren net begonnen met onze relatie, en ik vind het moeilijk om mijn gevoelens te uiten bij anderen. Bij jou gaat dat makkelijk! Maar met anderen erbij niet. Dan vind ik het raar om te zeggen dat ik echt van je hou... Snap je?' Ik kijk hem aan. Zijn ogen glinsteren weer, net zoals gister voor het ontbijt, toen ik hem vertelde dat ik van hem "hielt". 'Meen je dat echt?' Vraagt hij onzeker. 'Ja, dat meen ik echt. Ik vind het moeilijk om te zeggen dat ik...' Ik word onderbroken door Niall die zijn lippen op de mijne zet. Ik leg mijn handen in zijn nek en streel zijn blonde haren. Ik voel zijn handen op mijn rug. Eigenlijk is hij best lief... Nee Serena! Hou je aan het plan!

P.O.V. Rosalin

Ik word wakker en voel dat een sterke arm om mijn middel mij tegen houd van omdraaien. Ik denk terug aan gisteren en hoe Niall teleurgesteld weg liep. Hoe Serena niet op haar woorden kwam. Ik zei toch dat truth or dare geen leuk spel was. Louis haalt zijn arm van mijn middel af waardoor ik me kan omdraaien. ' goedemorgen' zegt Louis met zijn ochtend stem. ' goedemorgen schat'. Ik geef hem een kus op zijn wang en ga overeind zitten. 'waar van die haast?'. 'ben al even wakker en heb echt geen zin meer om in bed te liggen'. 'je maakt je zorgen om Niall, niet?'. Het voelt net alsof hij zo door mij heen prikt, alsof hij alles van mij weet. Ik zucht en knik. 'kom dan gaan we ons aan kleden' zegt Louis.

Niet veel later zijn we aangekleed en lopen we naar beneden. Waar we een lachende Niall en Serena aan treffen. 'wat is hier gaande?' Vraagt Louis net zo verbaast als ik ben. 'Serena heeft me uitgelegd waarom ze het gister zo zei, maar ze houd wel van me' zegt Niall zo vrolijk dat het eng is. Ik kijk naar Serena die lachend naar Niall kijkt. Er klopt gewoon iets niet tussen haar en Niall wat weet ik niet maar ik kom er wel achter.

p.o.v Louis

Ik ben sprakeloos gister nog die verdrietige Niall omdat Serena niet van hem hield en nu die gelukkige Niall omdat ze wel van hem houd. Ik snap het niet. Ik snap het niet. Al zegt het niet veel als ik het niet snap want ja ik ben het, duh. ik loop naar de koelkast en Roos loopt met mee. Als ik de koelkast open wil doen word ik aan de kant gebigd. 'ga zitten ik ga eten maken' zegt ze als een juffrouw die voor de klas staat. Ik lach en ga zitten. 'oke juf Rosalin'. ze lacht nu net zo hard mee en begint met eitjes bakken.

p.o.v Maud

Ik zit beneden in de woonkamer tv te kijken. Gewoon simpel nickelodeon voor wat afleiding van het feit dat ik hier nog steeds zit. Nou eigenlijk doe ik alsof ik tv aan het kijken ben, maar ik ben een nieuw plan aan het bedenken om te ontsnappen. En wat ik tot nu toe heb is, wat was het ook al weer, o ja. Helemaal nada noppes niks. Zo vervelend om alles alleen te moeten doen. Merel die slaapt de hele dag door en is nachts haar bed niet in te krijgen. En Serena is ingepalmd door Niall dus ik sta er alleen voor. Maar wacht is even wat hun doen kan ik ook ik moet het alleen niet te opvallend maken. niet voor niets dat ze zeggen "alles op zijn tijd". Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Maar wie zal ik inpalmen Zayn of Liam???

Stockholm Syndrome  {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu