اول ووت🌟لطفا...
دوم اینکه حتما آهنگ
🎵Empty Note (Acoustic)_ Alone Together
دانلود کنید و همزمان با پارت یا بعد خوندن پارت گوشش بدید:)
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄🌹رز
نیویورک 9:43amیک ماه و سیزده روز از اون روز کذایی میگذره. روزی که من به زین اعتراف کردم که از دنیای موازی میام. هرلحظه و هرجا تنها چیزی که جلوی چشمامه آخرین لحظه ای بود که زین و دیدم. صورت مغمومش، صدای پشیمونش و دستش که داشت سمتم میومد.
با شنیدن صدای در دست از زل زدن به سقف برداشتم و روی تختم که دراز کشیدم بودم فقط سرم و چرخوندم سمت در و منتظر موندم که در باز بشه و مایک بیاد تو. وقتی در باز نشد و باز دوباره صدای در زدن اومد لبخندی اومد روی لبم. حتما کریستاله. چون مایک عین گاو سرش و میندازه پایین و میاد تو ولی کریستال حتما باید بعد از گرفتن اجازه بیاد تو._بله؟
در باز شد و کریستال با ذوق سرش و آورد از لای در تو و زمزمه کرد
+مهمون نمیخوای؟
لبخندی زدم و دستام و تکیه گاه کردم و روی تخت نشستم و تکیه دادم به تاج تخت و لبخندی زدم
_صبح بخیر کریستال
در و کامل باز کرد و اومد توی اتاق. مثل همیشه خیلی ناز و دخترونه لباس پوشیده بود. یه پیرهن صورتی ادامسی و یه شلوار سفید جذب و صندل های پاشنه بلند صورتی . اومد سمتم و بالای سرم ایستاد
+صبح بخیر مارشملو. نمیخوای دل از اتاقت بکنی؟
لبخندی زدم و نمیدونستم چی بگم که دیدم لبخندش رفت و ناراحت زل زد بهم. روی تخت چهار دست و پا اومد سمتم و نشست پیشم و دستم و گرفت توی دستش.
+دلت براش تنگ شده؟
لبم و توی دهنم کردم و زل زدم به سه پنجره اتاقم که کنار هم بودن و نور خورشید از لای پرده های لیمویی و سفید حریری، اتاقم و روشن کرده بود.
_نمیدونم
+اوووو کام انننن. رز به خودت نگاه کردی؟ هرروز میری و فقط پاتیناژ تمرین میکنی و بعدش میایی خونه و خودت و توی اتاق زندونی میکنی. اینم از روز تعطیلت که هیچی نگم بهتره. میشه قبل از هرچیزی به خودت اهمیت بدی؟ به روزا و لحظه هایی که تو داری با غم و غصه خوردن و فکر و خیال هدرشون میدی میشه بیشتر اهمیت بدی؟
با بغض زل زدم بهش که لبخندی زد و دستاش و باز کرد و منم خودم و کشیدم توی بغلش و بعدش زدم زیر گریه.
+دیگه هرچی به مایکل گفتم یه چند روز راحتت بزاریم تا اذیت نشی بسه. من فکر میکردم تو به خودت میایی. ولی تو روز به روز بدتر میشی.
موهام و ناز میکرد و منم عطر خوشبوش و به مشامم کشیدم و با خودم گفتم مایکل چه چیزی ام تور کرده. شونه هام و توی دستش گرفت و من و از خودش جدا کرد و با ذوق گفت
YOU ARE READING
Breathing in your world [Z.M]
Mystery / Thriller❣ ☄ خودمم نمیدونم چجوری... فقط میدونم وقتی که چشمام و باز کردم توی دنیایی که تو زندگی میکردی پیدا شدم و من تو دنیای خود تو غرق شدم!