Była sobota, czyli za dwa dni zaczynały się mistrzostwa w Quiddichu.
Okazało się, że Prorok Codzienny, wyodrębnił odzielną rubrykę dla tego wydażenia i już od kilku dni były wzmianki o planowanych meczach. Polon czytał wczorajszego Proroka Wieczornego.
Wielkie mistrzostwa Quiddicha podczas Turnieju Trójmagicznego!
Fani Quiddicha z całego kraju domagają się wyodrębnienia miejsc dla osób spoza Hogwartu na szkolnym stadionie.
Rozpiska meczy już dostępna! Startuje sześć drużyn!
"Lepsze niż liga światowa." -Byli zawodnicy ligi szkolnej opowiadają o najciekawszych sytuacjach.
Sprowadzanie zawodników. Durmstrang i Beauxbatons mają swoich najlepszych graczy nadal u siebie. Czy zdecydują się ich przyprowadzić?
Felix przeszedł do rozpiski meczów...
Gryffindor - G
Slytherin - S
Ravenclaw - R
Huffelpuff - H
Beauxbatons - B
Durmstrang - DW sobotę odbędą się półfinały między drużynami na konkretnych miejscach w tabeli wg. punktów. Punkty z półfinałów także zostaną dodane i dwie drużyny o największej ich liczbie będą walczyć w finale o mistrzostwo.
Relacjonowała dla fanów sportu
Ginny PotterBlondyn zaczął analizować ten system. Nieśmiało zakładał że gryfoni mają najlepszego szukającego i naprawdę dobrych ścigających. Ślizgoni mieli dobrych ścigających i pałkaży, ale jeśli szybko złapałby znicz to nie stanowią zagrożenia. Ravenclaw miał całkowicie przeciętną drużynę, a puchoni mieli dobrego obrońcę, więc obie te drużyny nie stanowiły poważnego zagrożenia.
Nie wiadomo jednak co z dwoma pozostałymi szkołami. Durmstrang nie słynął ostatnio z absolwentów w ligach światowych takich jak Wiktor Krum. Za to francuzi od kilku lat podbijali kluby na całym świecie i jeśli rzeczywiście sprowadziliby swoich najlepszych uczniów mogło być bardzo źle.
Poszedł przekazać swoje spostrzeżenia reszcie drużyny, a Laura wycięła za pomocą różdżki fragment z rozpiską i skopiowała go cztery razy rozdając sobie i przyjaciołom.
-Hmm... Na mistrzostwach świata jest inny system. Napewno nie gra każdy z każdym.
-Tu nie ma aż tylu drużyn Net... O poczta!
Sowy wleciały do wielkiej sali. Negra Felixa przyniosła małą paczuszkę i przysiadła czekając na właściciela.
Do Laury przyleciał jej rodzinny puchacz, a koło Neta usiadła zwykła sowa na wynajem z czerwoną kopertą. Chłopak sięgnął po niego, a ptak szybko się ewakuował.
CZYTASZ
Felix, Net i Nika... w Hogwarcie! [Zakończone]
Fiksi PenggemarTrójka dzieci z mugolskich rodzin, pierwszego sierpnia, dostaje listy z Hogwartu. Dzień później przychodzą do nich dziwni ludzie i mówią im o ich wyjątkowości. Co stanie się gdy jedenastoletni Felix, Net i Nika poznają się na pokątnej? Książka jest...