AvA-3 "Sürpriz Doğum Günü"

945 71 11
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR...

If you wanna touch the sky,

If you wanna high to fly,

You just need to close your eyes

Until the sun it will rise, it will rise,

Keep the music in your mind

And let everything behind,

Let the beat to be the light,

Dance all the night, all the night, all the night.

Fly to me in Boracay, Boracay, Boracay

Fly to me in Boracay, Boracay, Boracay

Fly to me in Boracay, Boracay, Boracay

....

" Gençler,oturmaya mı geldik?Hadi pisteeee!""

Berk'in konuşması üzerine oturan herkes tekrar dans etmeye başladı. Yağmur ile birlikte benim için bir bar tutup sürpriz doğum günü partisi hazırlamışlardı.Saatlerdir çılgınlar gibi dans ediyorduk.Artık ayakta duracak halim kalmamıştı.

"Güzel bayan bu dansı bana lütfeder mi acaba?"

Daha sorusuna cevap verememişken Berk 'in kolumu çekiştirmesiyle kendimi tekrar pistte buldum.Akcent'in Boracay şarkısından sonra bu sefer slow bir müzik çalmaya başlamıştı.Berk ile ilk defa dans ediyordum ama açık konuşmalıyım ki bu işi gerçekten iyi biliyordu.

"Kibarlığınız (!) için teşekkürler bayım." Berk bu sözlerime sırıtarak:

"Bugün sizin gününüz madam,emrinize amadeyim."Gözlerimi devirirken müzik sona erdi ve içeriye bana göre devasa büyüklükte olan bir pasta girdi.Şuana kadar Hayatımda gördüğüm en büyük pastaydı.Sanki her şey pasta için yapılmıştı.Şuan pastayı kıskandığıma inanamıyorum!

"Hadii Çisil sabaha kadar senin mumları üflemeni bekleyemeyiz."

"Iıı , hemen üflüyorum!" Yağmur'un cırlamasıyla tüm gözler ona çevrildi.Dj dahil!

"Hayıır,önce bir dilek tuuut!!"Bu tür şeylere inanmasamda dileğimi tuttuktan sonra pastanın üzerindeki yeni yaşımı temsil eden 17 mumu üfledim.Parti tüm hızıyla devam ederken ben Berk'in tüm konuklardan topladığı hediyelerimi açmakla meşguldum.T-shirtler,takılar,şapkalar,ayakkabılar..

....

"Bu özel günümde beni yalnız bırakmadığınız için hepinize çook teşekkür ederim.Her anımda yanımda olan ve bana bu sürpriz partiyi hazırlayan en yakın arkadaşlarım Yağmur ve Berk'e ayrıca teşekkür ederim.Sizi çok seviyorum." Onlara öpücüklerimi gönderirken bara tanımadığımız kişiler girmeye başladı. "Arkadaşlar bugün barın bizim için ayrılan süresinin sonuna geldik.Umarım eğlenmişsinizdir.Hepinize iyi geceler."diyerek sahneden indim.

Hazırlanıp çıkışa doğru ilerlerken bara yeni birileri girmeye devam ediyordu.

"Hadi Doğum Günü Prensesi!" Berk'in seslenmesiyle hızla adımlarla dışarı çıktık ve Berk arabayı getirmek için yanımızdan uzaklaştı.Gerçekten çok yorucu bir gün olmuştu. Yağmur'un erken saatte evi basıp beni uyandırması , alışveriş merkezini altüst edip bize kıyafet araması o da yetmiyormuş gibi Berk'in mızmızlanmaları - o da bizimle alışverişe gelmişti daha doğrusu gelmek zorunda kalmıştı - , kuaförde iki saat geçirmemiz ve Yağmur'un kuaförde sıramızı alan kızla kavga etmesi - saç baş girmişti - ...

Beni bu düşüncelerde ayıran şey en sevdiğim şarkıyı duymam olmuştu. 'AN VE AN - GİZLİCE ' . Şarkıdan daha da önemlisi şarkıyı söyleyen sesti.. Gerçekten harikaydı. Sesin sahibini görmek için bardan içeriye yönelirken Berk'in korna sesiyle geri dönmek zorunda kaldım. Tam da gelecek zamanı bulmuştu kahretsin!! ....

OYLARINIZI BEKLIYORUZ...

AN ve ANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin