Multimedya Kaya ve Aslı. Iyi okumalar..Oy vermeyi unutmayalım :)
--------------HATIRLATMA----------------
Tam yerle bütünleşeceğim sırada belimde bir el hissettim.Gözlerimi açtığım da karşımda tanımadığım bir yüz gördüm.
"Daha dikkatli olmalısın, küçüğüm. "
"Küçüğüm? Sen kimsin lan? " diyerek geri çekildim.
"Hayır hayır yanlış anladın. "Tam cevap vereceğim sırada belimde başka bir el hissettim.Berk olmasını dileyerek döndüğümde daha büyük bir şok geçirdim.
"Bir sorun mu var Doğum Günü Prensesi ? "
****
"Haa?" O an karşımda Ulaç' ı görmenin şokuyla böyle bir tepki verdiğim için daha sonra kendime küfredeceğimi aklımın bir köşesine not ettim.
" Sakar Prenses demeliydim herhalde ha Çirkin.? Bu kadar Çirkin Prenses te ilk defa görüyorum. " Yüzündeki muzip ifadeyle kaşlarını kaldırdı. Ahh! Gerçekten çok tatlı görünüyo- Bir dakika bir dakika ne dedi o az önce?? ÇİRKİN?!
Tam dönüp cırlayacağım sırada ismini bilmediğim çocuk araya girdi ve
"Ben kaçtım miniğim,bu arada okulumuza hoşgeldin.Daha sonra yeniden görüşeceğimize eminim." diyerek alaylı bir gülümsemeyle yanımızdan uzaklaştı.
Ulaç'a söylediği lafı yedirmek için kafamı çevirdiğimde ismini bilmediğim çocuğun arkasından gittiğini gördüm. Insan bir görüşürüz der!Çirkinmiş!Ukala şey!Sensin çirkin,egoist hayvan! Ayakta dikilmeyi kesip köşede gördüğüm banklardan birine oturdum.Burası gayet sakindi. Günlerdir aklımdan çıkmayan sesine hayran olduğum çocuğun -Görüntüsü de kesinlikle hayranlık uyandırıcıydı - bu derece kendini beğenmiş olacağı aklıma gelmezdi.Ne diyorum ben?İç sesime lanet ediyordum. Bir kere de beni destekle. Ne hayranlık uyandırması ? Serseri tipsizin tekiydi! 'Ne tipsizi.Çocuk bi harika!' iç sesimi kulak ardı ederek Ego yığınına saydırmaya devam ederken Yağmur'un sesini duymamla ona döndüm.
"Kızım ne yapıyorsun sen burada? Iki saattir seni arıyoruz! "
"Bir gün senin yüzünden sağır olacağımdan korkuyorum. "
"Hayy ya kıza bak hala dalga geçiyor. Tabii bağırırım.Kaç dakikadır burada sana sesleniyorum ve sen duymuyorsun.Ne yapabilirdim?" Hala cırlıyordu! Ellerimi teslim olurcasına havaya kaldırarak
"Tamam tamam pes! Sen kazandın.Gidebiliriz." dedim.
Yağmur ile salona girip Berk in olduğu masaya doğru yöneldik.Masada tanımadığım birkaç yüz vardı.Bizim yanlarına gitmemizle gözler bize çevrildi.Onlarla tanışıp kaynaşmamız sadece 10 dakika kadar bir zaman almıştı.Gerçekten cana yakın insanlardı.En önemliside Bay Ukala gibi kendini beğenmiş değildiler.Bu da şimdilik onlarla iyi anlaşmam için yeterli bir sebepti.
Yeni okul başkanımız olduğunu tahmin ettiğim aynı zamanda Ulaç ın müzik grubunun da gitaristlerinden biri olan çocuk sahneye çıkarak bir şeyler konuşmaya başladı.
"Merhaba arkadaşlar, Hepiniz tekrardan hoşgeldiniz. Ben yeni okul başkanınız Aras Güven." Bingo! Doğru tahmin. "Bu yıl da her parti de yaptığımız geleneği sürdürmeye devam edeceğiz.Aramıza yeni katılan arkadaşlar için kısa bir açıklama yapayım.Çiftler dansı oyunumuzu oynayacağız. Herkes çiftlerini seçerek daire oluşturacak.Daha sonra müzikle birlikte dans etmeye başlayacağız.Dans ederken birbirine çarpan çiftler eş değiştirecek. Oyun müzik bitene kadar devam edecek. Lütfen herkes çiftini seçerek piste çıksın. Iyi eğlenceler. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AN ve AN
Teen FictionAslında her şey o gün başlamıştı. Ben ve O, Biz... Biz birer mucizeydik. Aşk mı? Yanılıyorsunuz. Bizimkisi aşk değil, kendimize olan inancımızdı. Biz birbirimize inanmıştık. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Gidiyorum sevgilim. Ama unutma ne kadar uzağa gitsemde h...