Multimedya Ulaç, Çisil ve Kaya Ayrıca Ulaç'ın söylediği müzik Murat Yürük- Zaafımsın. Iyi okumalar. Oylarınızı bekliyoruz...
"Off ya o gerizekalıyla bana nasıl aynı cezayı verir! O ve ben?Hemde 1 hafta boyunca aynı kütüphaneyi temizlemek? Düşünsene Çisil 1 hafta boyunca Mert denen kendini beğenmişin suratını görmek zorunda kalacağım."
"Abartma kızım çocuk seni yemedi ya . Hem çocuk fena da değil. Sen değil miydin ilk günden çıtır (!) çocukların listesini yapan?"
"Görmedin mi sırada neler yaptığını. Hem çocuk gıcığın teki. Onunla olmaz."
"Başkası olsa bu kadar takmazdın hayırdır?" Dedim göz kırpıp alayla gülümseyerek.
"Seni de gördük çocuğa nasıl baktığını. Pardon bakıştığınızı. Çocukta sana karşı ilgisiz sayılmaz. "
"Konuyu değiştirmeye çalışma Yağmur. Ikisi aynı şey değil sende biliyorsun."
"Bak inkar bile edemiyorsun. Ay yoksa ? " Kafasına vurup
"Ya Yağmur saçmalama da şu çantamı uzat. Bir an önce eve gitmek istiyorum. " dedim. Mario nun odasından çıkıp sınıfa geldik.Eşyalarımı toplayıp okuldan çıkacaktım. Bir hafta boyunca evde kafayı yememek için plan kurmalıydım. Işin tek iyi yanı aileme hesap verecek olmamamdı. Belki 1 hafta evde olduğumu bile anlamayacaklardı. Ne mutlu bana(!)
"Hoop kızım daldın yine.Git de kafanı dağıt. Ne olsa bir hafta uyuyacaksın. Hadi yürü şanslı bebek."
"Şanslı mı? Neyse Yağmur oldu o zaman sana bensiz iyi şanslar. " sarılıp ayrıldık. Okul bahçesinden çıkınca hemen eve gidip kendimi yatağa atmak istiyordum. O yüzden eve doğru yürümeye başladım. Karşıdan siyah bir jeep commander göründü. Önüme gelince ani bir frenle durdu.Siyah filmlerden dolayı arabanın içini göremiyordum. Icerideki her kimse camı indirdi,
"Oo küçük, naber?" Kaya.
"Bana küçük demeyi kes art-"
"Tamam tamam kızma hemen.
Senin derste olman gerekmiyor muydu.Nereye böyle? ""Sa-na-ne?" Gerizekalı bu çocuk ya! Kendi kendime homurdandım.
"Istersen gideceğin yere bırakabilirim. Anlaşıldığı kadarıyla ehliyetin yok." Diyip sırıttı. Evet son sınıfa giden öğrencilerden küçük olabilirdim ama bu benim suçum değil ki. Sevgili ailem(!) artık ne düşündülerse beni okula 1 yıl erken yazdırmışlardı.
"Senin iyiliğini istemez." Ilk başta sinirle hayır dedim. Ama Ulaç ile Kaya nın arasındaki bağı düşününce Kaya ile vakit geçirmemin Ulaç için düşündüğüm plana yararı olabilirdi. Planım mı? O kadar büyük bir şey beklemeyin tek planım Ulaç'a yakınlaşıp onun gizemini çözmek. Neden ondan uzak durmamı istediğini merak ediyordum. Onun gibi bir Uyuz a yaklaşmak benim için katlanılmaz olacaktı ama mecburdum.
"Ya da kabul ediyorum." zoraki bir gülümsemeyle " Zahmet olmazsa tabii." Dedim ve ön koltuğa hemen yanına oturdum.
"Karar değiştirmede yeni bir rekor! Hızına bayıldım." Gözlerimi devirdim. Umarım mesajı almıştır. Yol boyunca okuldaki popülerliğinden bahsetti. Onun arabasında olduğum için dinlemek zorunda kaldım. Ama az sonra patlayabilirdim. Sonunda eve gelmiştik. Kendimi hemen arabadan atmak istiyordum. Kapıyı açtım ve,
"Teşekkür ederim. Sonra görüşürüz." diyip kapıyı kapatacakken arkamdan bağırdı
"Bir dakika küçük! Yarın bir cafede kutlama var. Benimle gelir misin? "
"Tabii ki de hayır!" Hiç düşünmeden cevap verdim.Bu sırada elimdeki telefonu aniden çekmesiyle sinirle öne atılıp telefonumu almaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AN ve AN
Teen FictionAslında her şey o gün başlamıştı. Ben ve O, Biz... Biz birer mucizeydik. Aşk mı? Yanılıyorsunuz. Bizimkisi aşk değil, kendimize olan inancımızdı. Biz birbirimize inanmıştık. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Gidiyorum sevgilim. Ama unutma ne kadar uzağa gitsemde h...