Multimedya da Ulaç ARIKAN var. An ve An - Gizlice Müziğini dinleyerek okumanızı tavsiye ederim.
Keyifli Okumalar...
Eve gelir gelmez kendimi banyoya attım. Yarım saatlik bir duş yorgunluğumu biraz olsun üzerimden atmama yardımcı olmuştu.Duştan çıktıktan sonra mavi bornozuma sarılıp odama geçtim.Yine aynı renkte olan puanlı pijamalarımı üzerime geçirdim.Neden hep Mavi diye sorarsanız tam bir 'MAVİ AŞIĞIYIM'.
1 saat kadar Becca FITZPATRICK in Hush Hush serisinden Fısıltı' yı okuduktan sonra kendi Patch 'im nasıl olurdu diye düşünmeye başladım.Bir anda aklıma bardaki o muhteşem ses geldi - aslında aklımdan hiç çıkmadı desem daha doğru olur - . Acaba bu gizemli ses kime aitti?.O kadar büyüleyiciydi ki! Düşüncelerimi bozan telefonumun zil sesi oldu.
"Efendim Yağmur?"
"Cık cıık! Ne kadar ayıp! Seni arayan herkese böyle mi cevap veriyorsun?"
" Çok yorgunum uyuyacağım ne söyleyeceksen çabuk söyle lütfen."
" Bugünkü sesi düşünüyorum demiyor da?"
"Off Yağmur saçmalama."
"Neyse neyse sadece dileğini merak etmiştim." Gözlerimi devirdim.Bu saatte başka ne için arayabilirdi ki zaten ? Meraklı Yağmur mode on !
"İyii geceleer Yağmur.Öpüyorumm." Cevabını beklemeden hemen kapattım.Çünkü eğer dileğimi söylersem kesinlikle dalga geçerdi.Ama ne yapayım hayatımda hiç aşık olmamıştım.Evet,evet 'Aşık olmayı dilemiştim' . Belki bende bir gün kendi Patch imi bulurdum.Ahh yine o ses! Bir türlü aklımdan çıkmıyordu.Sırf o sesi tekrar duymak için bile bara gidebilirdim....
Sabah gözlerimi zor açtım.Dün ki yorgunluktan sonra günlerce uyuyabilirdim.Bu yüzden yorganı tekrar başıma kadar çektim.Bu sırada odamın kapısı açıldı.İçeriye girenin kim olduğunu bilmek için yorganın altından çıkmam gerekmiyordu.Bunu tahmin etmek hiçte zor değildi.
"Kuzuum.Hadi kahvaltı hazır.Okula geç kalacaksın." Vee doğru tahmin.Tabii ki Ayşe Sultan.
"Tamam Sultanım hazırlanıp iniyorum." Ayşe Sultan gülümseyerek odadan çıktı.Yataktan kalkıp banyoya gittim.Üzerimi giydikten sonra okul formamın üstüne Mavi kazağımı geçirdim .Hayır abartmıyorum sadece Mavi okul formama da yakışıyor -,- . Saçlarıma hafifçe şekil verip sade bir makyaj yaptım ve kahvaltıya indim.
......
Sınıfa girer girmez Yağmur ve Berk karşıma çıktı.İkiside aynı anda dileğimi sormak için anlaşma yapmış gibi bağırdılar.Tek kaşımı kaldırarak bilmş bir tavırla :
"Üzgünüm gençler,dileğimi söylersem gerçekleşmez." diyerek sırama geçtim.
--------- BİRKAÇ GÜN SONRA--------
Aradan birkaç gün geçmişti.Bu süre de Parti için Yağmur la alışveriş yapmıştık.Ayrıca yeni okulumuz ve arkadaşlarımız için planlar kurmuştuk.Sonunda beklenilen Birleşme Partimiz gelmişti. 10 dakika sonra Berk bizi kuaföre götürdü.Kıyafetlerimizi de giyindikten - ben vücudumu saran ve dizimin 1 karış üstünde düz siyah bir elbise giyinmiştim.Yağmur ise pudra tonlarında aynı boyda taşlı bir elbise giyinmişti - sonra Berk'te hazırlanmış bir şekilde - lacivert spor bir takım elbise giyinmişti - gelip bizi aldı. İlk 5 dakika birbirimize övgüler yağdırdıktan sonra yeni okulumuzun 'koskocaman' salonuna gelmiştik.Her şey çok güzel görünüyordu.Balonlar,masa ve sandalyeler,pist, sahne,ışıklandırmalar...
Müdürcüğümüz Mario gelip bizle sohbet ettikten 15 dakika sonra parti tam anlamıyla başladı.Önce hareketli müzikler çaldı.Daha sonra yerlerini slow müziklere bıraktı.Ara ara öğrenciler çıkıp bize hoşgeldin konuşması yaptı.Adını Anıl diye hatırladığım çocuk aralarında en sempatik ve samimi bulduğumdu.Onunla aynı sınıfa düşersek iyi arkadaş olacağımıza eminim.Bu sırada içlerinde Anıl'ında bulunduğu bir grup sahneye çıktı. Sanırım şarkı söyleyeceklerdi.Herkes bir anda onlara dikkat kesildi.Ve grup bateristin yani Anıl'ın saymasıyla şarkıya başladı.Solist çocuk -gerçekten nefes kesici görünüyordu- şarkıya başlayınca ben büyük bir şok geçirdim.Bu benim günlerdir aklımdan çıkmayan Gizemli Ses' imdi. Yine aynı muhteşemliğiyle An ve An - Gizlice ' yi seslendiriyordu.
Sancı Dolu Zamanların Aksine
Kalp Ağrılarım Yokken Severim Seni
Benim Olmanı İstemem
Belki İncitir Üzerim Seni
Aynı Yöne Giden İki Otobüs Camında
Yan Yana Gelmiş Yabancı Yüzler Gibi
Dostlarım Yakarken Kağıttan Gemilerimi
Ben Sadece Uzaktan İzlerim Seni
Senden Gizlice Severim Seni
Gizlice Kızarım Ve Terk Ederim
Bazen Gizlice Dönerim Sana
Ve Sen Yokken Gizlice Özlerim Seni
Sadece Kendime Söylediğim
Masum Yalanlardan Birisin
Bir Gün Uzaklardan Beni
Özler Misin?
Sevgilerin Bitip Dönerken
Tüm Bu Yollardan
Bir Gün Yalnız Beni
Sever Misin?
Senden Her Vazgeçtiğimde
Ve Sen Yokken Severim Seni
Bazen Gizlice Dönerim Sana
Ve Kaçarken Bulurum Seni Kendimden Bir Parça
Şarkının bitmesiyle büyük bir alkış tufanı koptu.Sesi gibi kendi de muhteşemdi. Herkes isimlerini bağırmaya başladı.Böylece Gizemli Ses ' imin sahibinin isminin ULAÇ olduğunu öğrendim.Bu sırada teşekkür ederek sahneden indiler.Geçirdiğim büyük şokla kendimi dışarı attım. Biraz hava almaya ihtiyacım vardı.
Merdivenlerden büyük adımlarla inerken bir anda dalgınlıkla -biraz da her zamanki sakarlığımın etkisiyle - ayağım takıldı.Tam yerle bütünleşeceğim sırada belimde bir el hissettim.Gözlerimi açtığım da karşımda tanımadığım bir yüz gördüm.
"Daha dikkatli olmalısın, küçüğüm. "
"Küçüğüm? Sen kimsin lan? " diyerek geri çekildim.
"Hayır hayır yanlış anladın. "Tam cevap vereceğim sırada belimde başka bir el hissettim.Berk olmasını dileyerek döndüğümde daha büyük bir şok geçirdim.
"Bir sorun mu var Doğum Günü Prensesi
? "OYLARINIZI BEKLIYORUZ. UMARIZ BÖLÜMÜ BEGENMIŞSİNİZDIR?
:)) ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AN ve AN
Ficção AdolescenteAslında her şey o gün başlamıştı. Ben ve O, Biz... Biz birer mucizeydik. Aşk mı? Yanılıyorsunuz. Bizimkisi aşk değil, kendimize olan inancımızdı. Biz birbirimize inanmıştık. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Gidiyorum sevgilim. Ama unutma ne kadar uzağa gitsemde h...