A levegő fülledt volt, már szinte fullasztó. Főként annak, aki nincs hozzászokva az ilyenhez. A hangos zene és tömeg okozta vibráláshoz. Az alkohol, cigaretta, kábítószer és szex borzasztó keverékének orrfacsaró szagához. A magánszférát senki által be nem tartott, kényelmetlenségeket okozó környezethez.
Szerencsémre, már ha ezt lehet így nevezni, nálam nem volt ilyen probléma. Remekül ismertem ezt a helyet, meg az összes hozzá hasonlót is. Törzsvendég lehettem volna mindegyiknél, ha nem mindig más alakban látogattam volna el mindenhova.
Miközben a bárpulthoz sétáltam flörtölős pillantásokat vetve a pincérre az ingyen pia érdekében, teljes mértékben tudatában voltam, hogy körülöttem minden pasi – talán még minden nő is – engem bámul féltékenyen.
- Egy gyors rövidet, legyen szíves! – adtam le a rendelést közömbösen a nyálcsorgató pultosnak.
- Azonnal – ugrott, hogy teljesítse a kérésemet. – A ház ajándéka – tette aztán elém az italt vágyakozó tekintettel. Mintha lett volna bármi esélye nálam.
- Oh, köszönöm – tettettem a meglepettet.
- Ugyan, semmiség – legyintett a lazát játszva, és a pultra támaszkodott. Ezzel sikerült levernie az egyik poharat. Hirtelen megijedve ügyetlenül kapott utána. Mikor az üveg földet ért, a csörömpöléstől rögtön felébredt az én látványom okozta kábulatból.
Én közben már messze jártam lenéző mosollyal az arcomon.
Olyan helyet kerestem, ahonnan jól láthatok mindent és mindenkit. Hamar találtam is pár nagyon szimpatikus egyént.
A bárpult másik végénél egy esti préda után fürkésző pasast figyeltem meg. Öltönyös fickó. Sötétbarna haj, mogyoróbarna szem, bronzbarna bőr. Sármos arc, rendesen karbantartott test. Tipikusan az az egyéjszakás kalandokra utazó alak. – A kedvencem: csak szex, se név, se beszéd, se érzelem, se kapcsolat veszély.
Nem messze tőle egy idióta táncolt magában. Csak rázta és rázta nem törődve a külvilággal. Az ő fajtáját is ismertem. Ahogyan azt is, milyen könnyen befolyásolható állapotban van. Ugyanis a tag TOTÁL be volt állva. És mázlimra ő sem nézett ki olyan rosszul. Bár rajta már nem elegáns öltöny és nyakkendő volt, csak egy egyszerű póló-farmer összeállítás, mégis a széles vállai és a fiúsan jóképű arcvonásai valamit megmozgattak bennem.
Kicsit arrébb tekintve egy nagyobb csapatot szúrtam ki a számomra említésre sem méltó tömegből. Fiúk és lányok táncoltak vegyesen, de látszott, hogy ismerik egymást. Akadt, aki meg is tetszett közülük, de aznap este nem volt kedvem befurakodni egy újabb társaságba.
Tovább vittem a tekintetem. Végig a tömegen. Aztán megláttam őt. Hosszú barna haj, gyönyörű zöld szemek. Rögtön beleszerettem. Tudtam, hogy vele kell töltenem az estét, és hogy bármit meg fogok tenni ennek érdekében.
De előbb a móka.
A betépett srác felé vettem az irányt, és egy útközben valaki kezéből kicsent sörösüveggel táncoltam a közelébe. Azonnal „rám is kapott", és vigyorogva élvezte, ahogy az ágyékához dörzsölöm a feszes és formás fenekemet. Kanosan ő is hozzám dörgölőzött, miközben hátulról a vállamra hajolt, és akaratosan átölelve tapogatott.
Megfordultam kiszabadítva magam a karjai közül, és hullámozva leguggoltam majd vissza. Aztán a füléhez hajoltam, és harapdálni kezdtem.
- Én totál beindultam. Te nem? – kérdeztem színlelve a részeget, hogy „kihasználhasson".
YOU ARE READING
Alakváltó
Science FictionA társadalomban talán mindig uralkodó tényező volt a szépség. Hangoztathatják oly sokan, hogy ami belül van, az számít igazán. A legtöbb ember azonban mégsem tud elszakadni a külső látványától. Épp ezért ki ne vágyna a tökéletes külsőre? Ki ne akarn...