19. Gond a paradicsomban

21 3 0
                                    


- Földrengés? Jesszus! New Yorkban? – kapkodtam a fejem ide oda valami kapaszkodót keresve.

Egy csattanást hallottam, mintha leesett volna valami, miközben előttem felrepedt a föld.

Felriadtam.

- Oh, istenem, ezek a francos rémálmok! – nyúltam le az ágy mellé a kitartóan rezgő telefonomért. – Igen?

- Szia, Jo! – köszönt bele egy lelkes, kedves hang.

- Kira? – nyögtem bele a nevet fáradtan, miközben a lüktető halántékomat masszíroztam.

Na, így kezdődött az én Kirának köszönhetően igen eseménydús hetem.

- Igen. Én vagyok. Merre vagy?

- Én? Otthon. Liammel még... – magam mellé pillantottam, de Liam már sehol sem volt. – Vagyis én még aludtam.

- Még aludtál? Hisz már mindjárt tíz! Én éppen a biopiacra tartok. Van kedved velem jönni? Akkor beugrom hozzátok előtte!

- Biopiac? – dörzsöltem a szemem.

- Igen. Tök jó lesz! Rögtön ott vagyok! Te addig készülj el!

Ééés már le is tette.

Fáradtan vetődtem vissza az ágyba és a fejemre húztam a takarót. A következő pillanatban Liam simogatására ébredtem fel.

- Kincsem, fenn vagy? – cirógatta az arcomat.

- Mi az már megint? – fordultam a másik oldalamra fáradtan. A fejem még mindig zúgott.

- Úgy látom, kicsit többet ittál tegnap, mint kellett volna.

Volt benne valami.

- Itt van Kira. Lent vár téged. Azt mondta 10 perce beszéltetek, hogy ma együtt mentek valami vásárba.

- Az előbb hívott, hogy menjek vele a biopiacra – keltem fel kicsit durcásan és kerestem vissza a még kezemben lévő telefon híváselőzményeit.

Bejövő hívás 12 perce.

- A francba! – hajítottam Liam térfelére a mobilom. – Elaludtam.

- Semmi gond, édesem. Majd én feltartom, amíg elkészülsz!

- Köszi. Te mióta vagy fenn? És hogy vagy ilyen jól, ha én nem? Te többet ittál nálam!

- Melóból hívtak és kimentem, nehogy felkeltselek. Úgy két órája. És úgy látszik, én jobban bírom az alkoholt, mint te – mosolygott nagyképűen.

- Az lehetetlen. Három éve egyszer egy nagy hasú, orosz alkoholistát is leittam az asztal alá és nekem semmi bajom nem volt másnap.

- Akkor biztosan öregszel – veregette meg a vállam.

Csak néztem rá számon kérően, magasba emelt szemöldökkel.

- Vagy csak Jo nem bírja jól a piát!

- Te vagy Jo, szóval te nem bírod – akarta leegyszerűsíteni Liam.

- De az új májam már igen – lettem kisebb átalakítás után sokkal jobban.

- Nem arról volt szó, hogy nem variálsz és szépítgetsz többet magadon?

- Most azt akarod, hogy rosszul legyek?

Ezzel megfogtam.

- Nem, de öltözz! Kira már be van zsongva! – kelt fel mellőlem az ágyból.

AlakváltóWhere stories live. Discover now