27. Otthon, édes otthon

24 3 0
                                    


A kanapén ücsörögtem egy szülés utáni depresszióról szóló könyvvel, amit előtte este Liam nyomott a kezembe, hogy olvassak el.

„Minek ez?" – értetlenkedtem. – „Túl boldog vagyok, hogy depressziós legyek."

„Ez a szülés utáni időszakra vonatkozik. Rengeteg anya esik át rajta, és tudom, hogy félsz az anyaságtól, ezért hasznos lehet. Csak nézz bele! Ártani nem fog!" – győzködött.

„Oké. Neked bármit."

Csendesen lapozgattam, Liam a dolgozóban az egyik ügyével foglalatoskodott, mikor valami apró lökést éreztem a hasfalamon belülről. Hirtelen kaptam oda a kezem. Felhúztam a felsőmet és kiengedtem a természetes méreteimet.

Láttam a talpát, ahogy kiemelkedik a hasamból. Pici volt. Egy tüneményes talpikó.

- LIAM! RÚGOTT! – osztottam meg azonnal az örömhírt.

- Tessék? – jelent meg lelkesen a másodperc töredéke alatt. – Jól hallottam? – sietett oda hozzám.

Leguggolt elém a kanapé mellé és a hasamat kezdte cirógatni.

- Remélem, megint csinálja! Láttam a kicsi talpacskáját is! – meséltem a fellegekben járva.

Liam arca is sugárzott az örömtől. Aztán váratlanul kikerekedtek a szemei a meglepődéstől.

- Éreztem – szaladt hihetetlen mosolyra szája. – Kész focista a kis kopé! – simogatta a hasam szeretetteljesen.

- Az biztos, hogy szívesen fog majd játszani az apukájával.

- Azt én is remélem. Akár fiú, akár lány.

- És ha mindkettő? – suhant enyhe félelem végig gondolataimon.

- Bármi lesz, én imádni fogom.

- Tudom. Csak nem szeretném, ha váratlanul érintene.

- Ne izgulj! Tudom, kivel élek együtt. Még ha néha nem is ismerem fel!

- Mondtam, hogy sajnálom. Egy gyenge pillanatom volt.

- Imádlak – kelt fel egy csókot adva. – Visszamegyek dolgozni, amíg Owen ide nem ér a lányokkal, de ha bármi van, csak kiálts, oké? – cirógatta az arcomat szerelmesen, ahogy én elvesztem a szemeiben.

- Fogok. – Még egy csókot adott, majd elment, én pedig visszatértem az olvasáshoz.

Eltelhetett ez után pár óra, mert elég sokat haladtam a könyvvel, mikor kopogtak az ajtón.

- MAJD ÉN NYITOM! – tápászkodtam fel nagy nehezen a kanapéról.

A terhességtől a derekam elég sokat sajgott. Azt támasztva totyogtam oda a bejárathoz és ajtót nyitottam.

- Joanna Reeves? – támadott le minden köszönés nélkül egy morcos, komor férfi fekete öltönyben, napszemüveggel.

Ketten álltak az ajtó előtt. Az egyik hátratett kézzel, feszesen. A másik, a megszólítóm hasonló tekintélyt parancsoló testtartásban egy igazolványt felmutatva.

Hunyorítva szemügyre vettem gyorsan, miközben feleltem.

- Igen. – Amerikai Nemzeti Hadsereg – olvastam a kártyáról. – Basszus! – lett halálfélelem úrrá rajtam. – Segíthetek valamiben? – erőltettem ártatlan mosolyt az arcomra. A hangom viszont feltűnően elváltozott.

- Kérem, velünk tudna fáradni? – kérdezte, de inkább utasításnak hangzott.

- Sajnálom, de ami azt illeti, elég elfoglalt vagyok jelenleg. Megtudhatnám, hogy pontosan milyen ügyben is keresnek?

AlakváltóWhere stories live. Discover now