Dühös voltam és sértett. Az ereimben csak úgy lüktetett a vér.
Felrobogtam a Liam lakásához vezető lépcsőn, és istentelenül dörömbölni kezdtem az ajtóhoz érve.
Pár perccel később ki is nyílt.
Liam félig nyitott köntösben, alsógatyában, kissé kócosan, borostásan és elég nyomottan jelent meg mögötte. Látszott rajta, hogy még ki sem törölte az álmot a szeméből – és hogy ez kissé felzaklatja, – de őrülten szexi volt!
- Mi van? – morogta.
- Én is ezt kérdem! – vágtam neki vissza. – Akkor most mi van?
- Ha? – teljesen össze zavartam.
- Azt ígérted, felhívsz! Hogy lesz még máskor is! De eltelt egy hét és semmit nem hallottam felőled! Hol voltál? Mit csináltál? Miért nem hívtál? Miért nem kerestél? Miért csaptál be? – lett sírás a kirohanásom végéből. Közben ráébredtem, mióta belerohantam Liambe és a nyakába öntöttem a kávét, nem telt el ilyen hosszú idő, hogy ne láttam volna. És ez fokozta az elmúlt egy hét alatt keletkezett lelki sérelmeimet.
Liam szemeiből közben meghökkenve pattant ki a csipa.
- Savannah? – kérdezte óvatosan, ahogy elhallgattam.
- Nem is emlékszel rám? – döbbentem le teljesen. Mint akit fejbe vágtak, úgy éreztem magam.
- Angyalom, ilyen az élet. Mondtam, hogy ne légy ennyire naiv!
- Igen, mondtad! – csaptam le lelkesen. – Ezek szerint csak emlékszel! – vontam kérdőre.
- Persze. Klassz este volt. De nem több. Csak egy este, virágszál! – világosított fel lenézően.
- De azt hittem, ez kell neked! Egy ártatlan, naiv kislány, akit becserkészhetsz – mondtam elkeseredetten.
- Igen. Ez így van. Pont az ilyen a kedvencem – ismerte el perverzen.
- De akkor most miért pattintasz le?
Liam gúnyosan felnevetett.
- Édes, hogy tényleg ennyire naiv vagy, angyalom! – vigyorgott gonoszan.
Én morcosan összeráncoltam a szemöldököm.
- Szeretnéd, hogy elmagyarázzam neked? – kérdezte még mindig lekezelő hangsúllyal.
- Azért jöttem ide... hogy elmagyarázd, miért vagy ekkora seggfej! – igyekeztem visszavágni bosszúsan.
- Azért szeretem a naiv kislányokat, mert könnyen el tudom náluk érni, amit akarok. Egy forró éjszakát és nem többet. Mivel naivak, hisznek nekem és aztán megtesznek, amit csak kérek. Az olyan lányok, mint te, képesek elhinni akár pár óra ismeretség után is, hogy beléjük estem és épp ezért könnyűesetek.
- Azt hittem, azért szedsz fel magabiztos nőket! Mert ők tudják, mit akarnak, dugtok egy jót, aztán csók. De velük nem alakítanál ki komolyabb kapcsolatot, csak egy ártatlanabb lánnyal... mint én!
- Mi van? – csodálkozott el nagyon. – Ezeket mégis honnan szedted? Kémkedsz utánam vagy mi? – próbált valami logikus magyarázatot keresni.
- Nem... én... Ne tereld el a szót! A kérdésemre válaszolj! – parancsoltam rá.
- De nem is volt kérdés!
Bizonytalanul lefagytam...
- Az tök mindegy! Tedd a végére, hogy „vagy nem?" és kész!
Liam félrepillantott, a másik lábára helyezte a testsúlyát és nyelt egy nagyot.
YOU ARE READING
Alakváltó
Science FictionA társadalomban talán mindig uralkodó tényező volt a szépség. Hangoztathatják oly sokan, hogy ami belül van, az számít igazán. A legtöbb ember azonban mégsem tud elszakadni a külső látványától. Épp ezért ki ne vágyna a tökéletes külsőre? Ki ne akarn...