Louis:
Másnap reggel halk mocorgásra ébredtem. Hallottam, ahogy valaki keres valamit az egyik szekrényben, ezért lassan nyitogatni kezdtem szemeimet. A sötétítők be voltak húzva, így nem vakított meg a kinti nap erős fénysugarai.
Homályos tekintettel vettem ki Apuci alakját nem messze az ágy szélétől, így fáradtan lassan felé fordultam. A mozgolódásomra azonnal felfigyelt és ahogy észrevette, hogy ébren vagyok, bocsánatkérőn elmosolyodott.
-Felébresztettelek? - kérdezte, miközben mellém sétált és bal kezét arcomra simította. Belesimultam tenyerébe és sóhajtottam egyet. Úgy viselkedtem, mint egy kiscica, aki minden egyes percet a gazdájával töltene.
Az éjjeliszekrényen lévő kis órára vezettem a tekintetem és kérdőn figyeltem a kijelzőn a nyolcas számot.
-Miért keltél fel? Még nagyon korán van. - néztem bele zöld íriszeibe. Ő is az órára pillantott, majd sóhajtott egyet.
-Be kell mennem a munkahelyemre.
-Reggel nyolckor? - kérdeztem értetlenül, mire mosolyogva fejet rázott.
-A bár tulaja vagyok, a tulajdonosoknak szokás korán bent lenniük. - mondta, mire lassan kifújtam a levegőt.
-Sokáig fogsz ülni? - kérdeztem.
-Nem tudom, meddig leszek bent. Lehet elhúzódhat. - húzta el a száját.
Válaszul csak biccentettem egyet és fejemet a matracra hajtottam. Még túl fáradt vagyok.
-Ha nem jövök haza ebédre, akkor ebédelj meg nélkülem, rendben, babyboy? - cirógatta hüvelykujjával arcomat.
-Rendben, Apuci. - feleltem.
Mosolyra húzódtak ajkai, majd közelebb hajolva hozzám egy lágy csókot hagyott párnáimon.
-Sietek haza. Te addig aludj vissza még egy kicsit. - suttogta, mire egy aprót bólintottam válaszul.
Lassan felemelkedett mellőlem, majd miután csukódott mögötte az ajtó, a másik oldalamra fordultam és alig fél percen belül, már újra az álmok világában jártam.
************
-Sajnos még nem tudok hazamenni, akadt még egy kis dolgom. - mondta kicsit gondterhelt hangon.
-Akkor ne várjalak meg az ebéddel? - emeltem le a tűzhelyről az elkészült ebédem és a pultra tettem.
-Nem. - sóhajtott.
Egy halk ,,rendben" után már készültem is le tenni a telefont, mikor újra megszólalt:
-Hercegnőm, ne haragudj, én sem gondoltam volna, hogy ez így el fog húzódni...
-Nem haragszom. - feleltem, miközben elővettem egy tányért. - Megértem, milyen az, mikor a munka lefoglal, velem is történt már ilyen. Nyugodtan végezd el a dolgokat, én amúgy sem megyek sehova.
-Ígérem, a vacsorát már biztosan nem fogod egyedül tölteni! - mondta, mire halvány mosolyra húzódtak ajkaim.
-Rendben. - feleltem. - Szólsz, mikor végeztél?
-Majd írok egy SMS-t. - mondta. Halk beszélgetés ütötte meg füleimet a vonal másik végéről, Apuci pedig pár másodpercre csendben maradt. - Most mennem kell, két alkalmazottam elkezdett balhézni. - magyarázta unottan és mobilon keresztül hallottam lépteit, ahogy az ottani emberekhez igyekszik. - Jó étvágyat az ebédhez és légy jófiú!
YOU ARE READING
ROOM CLXV [Larry Stylinson]
AdventureEredeti cím: 165-ös szoba Ismét posztolom a könyvet, viszont pár rész ÁTÍRVA VAN! Louis Tomlinson elmegy L.A - be nyaralni egy teljes hónapra, azonban nem is sejti, hogy ez volt élete legrosszabb döntése, hogy ezt a hotelt választotta... FIGYELEM! ...