Rozdział: 29

56 4 0
                                    

Toneri skontaktował się z Boruto

-Boruto!

-Co się stało Toneri-san?

-Musisz przybyć do mojego pałacu i to jak najszybciej

-Dobrze, będę najszybciej jak się da.

-Dokąd idziesz sensei? - spytał Tayuro

-Muszę udać się w pewne miejsce, niedługo wrócę.

Boruto wyszedł i udał się do miejsca, z którego łatwo mógł przenieść się do pałacu Toneriego, zdziwił się widząc obok niego jaką kobieta.

-Więc to jest ten słynny Boruto Uzumaki.

-Witaj Boruto, to jest Kirana Otsutsuki.

-Dlaczego mnie wezwałeś?

-Miałem ci powiedzieć ale mi przerwałeś. Kirana jest jedną z nie wielu osób, którym udało się w pełni opanować tryb Ikaru.

-Wiem że również jesteś w stanie użyć tej mocy, jednak nie w pełni ją opanowałeś, dlatego mam zamiar zająć się twoim treningiem byś mógł opanować i w pełni używać tej mocy.

-Naprawdę, super dattebasa! - krzyknął podekscytowany blondyn

Kirana zaprowadziła Boruto do specjalnej sali treningowej po czym stanęła na przeciw niego, następnie użyła trybku Ikaru, jej ciało otoczyła świecąca jasna aura..

-Dalej Boruto, zaatakuj mnie tak jakbyś miał mnie zabić.

-Jak sobie życzysz Keryuushi!

Ciało Boruto otoczyła złota aura, jego mięśnie powiększył się, źrenice zmieniły kolor na złoty a włosy unosiły się do góry.

-Więc Toneri nauczył cię Keryuushi!

Boruto momentalnie pojawił się przed Kiraną próbując ją zaatakować, ta bez problemu unikała każdego ciosu Uzumakiego

-Jak ona to robi?

-To wszystko, teraz moja kolej. - powiedziała uderzając Boruto w brzuch

Blondyn splunął krwią padając na kolana.

-Udało mi się zminimalizować siłę do minimum, inaczej byś był już martwy.

-Powaliła mnie jednym ciosem, Niesamowite.

-Wstań Boruto.

Boruto zrobił tak jak powiedziała

-Nauczę jak wchodzić w pierwszą fazę trybu Ikaru, gotowy?

-Hai.

-W takim razie zamknij oczy i przestań myśleć o wszystkim, pozwól by twoje ciało się odprężyło.

-I co dalej?

-Uwolnij swoją chakre

Kiedy Boruto zrobił to jego ciało tak jak w przypadku Kirany otoczyła świecąca aura, włosy unosiły się do góry a źrenice zmieniły kolor na srebrny.

-Brawo.

-Więc to jest pierwsza faza trybu Ikaru.

-Tak, teraz pokaż na co cię stać.

-Pewnie.

Dwa ObliczaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz