58.🇬🇧

91 15 0
                                    

Covent garden aj Greenwich boli nádherné. Na pintereste som mala uložených niekoľko skrytých, ale údajne nádherných miest v týchto oblastiach. Všetky do jedného sme poobjavovali, a naživo boli ešte krásnejšie, ako na nejakom obrázku.

Unavení, ale obohatení o zážitky sme sa vrátili naspäť na ubytko. Už to domovom nenazvem ani keby mi za to platili. Keby bolo na mne, tak tu už ani nebývame. Ale zajtra sme tu posledný deň, a večer nám letí lietadlo naspäť do Seattlu. A napriek všetkému, čo sa tu stalo, som nechcela odísť. Asi som divná.

Ruksak som zhodila na zem vedľa gauča. Ešte som sa ani nestihla vyzuť, a už som začula to odporné škrípanie pazúrov o okno. Aaaaaah zase ten kocúr !

,,Boha jeho !" Zamrmlala som si a tresla päsťou do strešného okna, ktoré sa poodchýlilo natoľko, aby cez medzeru mohol prekĺznuť dnu.

Ja som sa na toho kocúra nemohla dívať, vytáčal ma. Jeho arogantý a ležérny výraz mi pripomínal Alliena.

,,Aaaaah ťahaj odtiaľto ty prachovka pojebaná !" Schmatla som ho, a keďže som bola ešte obutá, vyrútila som sa von z bytu a pome ho dole schodmi, vrátiť ho tomu chumajovi, a možno mu ešte niečo vychrsnúť do ksichtu.

Zastala som pred dverami, a kocúra som o ne takmer šmarila ako handru. Stihol elegantne zoskočiť, urazene zamraučať, a pretiahnuť sa cez medzeru vo vchodových dverách, ktoré boli napodiv otvorené.

Neriešila som to. Už som chcela odísť, no vtom som zvnútra začula: ,,Chvíľu som mal pocit, že ju zlomíš, ale ona nie !"

Jednoznačne to bol Allien. Rozčaroval sa do telefónu nad niečím, čo očividne súviselo so mnou. A síce som ho už nechcela ani vidieť, zvedavosť ma premohla.

Potichu som prekĺzla dnu za Arisom. Allien pochodoval v kuchyni, a rozprával sa s Loverny cez telefón, ktorú mal zapnutú nahlas:

,,Ale no tak, nechci mi nahovoriť, že ti stála za to natoľko, že si toho jej frajera musel hlásiť kvôli tým džínam. To už bolo trochu moc." Ozývala sa Loverny z mikrofónu. Skryla som sa za zárubňu a počúvala.

,,Veď ti roztrhla ten overal ! Počúvaš sa vôbec Love ?!"

,,A je tam toho ! Kúpim si ďalší. To sem teraz neťahaj."

,,Yankeeovia pojebaní, tvária sa ako majstri sveta a pri tom ani nevedia, kde je Európa !"

Na chvíľu sa odmlčal, ako s niečím rachotil v kuchyni, otočený ku mne chrbtom.

,,A čo sa týka jej, dobre vieš že som ju chcel iba dostať do postele, iba za to mi stála, ale veď sa na ňu pozri. Čistá chudera, ufňukaná, chová sa jak tínedžerská kurva. Prešla ma chuť."

,,To je tvoj problém, Al, vždy si sa ľahko vzdával. Či už išlo o mňa, alebo o nejakú inú kurvu." ,,Aj ty si pre mňa kurva, tak láskavo drž hubu. Iba sa skrývaš za ten svoj titul, ale nelíšiš sa od iných."

Ja som z toho, koľko odporností dokázal vyprodukovať v tak krátkom čase, nevedela dýchať. No on ešte neskončil. Tentokrát sa však ozvala Loverny.

,,Ach jaj, a tak ako teda ? Pokračujeme či nie ? Je vôbec ešte šanca, že by si ju nejako namotal ?" ,,Nie. Nechce ma ani vidieť." ,,Boha. Na toho Seana som mala fakt zálusk. Vyzeral roztomilo naivne."

,,Zabudni naňho Love. Ten na teba nemá. Tvári sa ako najväčší drsňák pod slnkom, ale v skutočnosti je to rovnako ufňukané, nezrelé decko, presne ako ona. Je to iba idiot ktorý si myslí, že keď sa naserie a hodí o zem, tak mu to všetci zožerú. Úprimne, je to čistý chudák."

What is love ? British islesWhere stories live. Discover now