48.🇬🇧

220 9 2
                                    

Oh môj bože držte ma niekto ! Kolená sa mi rozklepali ako špáratká, keď som sa zahľadela do tých ľadovo modrých očí vysokého chalaniska, ktorý stál predo mnou. Jeho pery sa začali pohybovať, no ja som nevnímala, čo z nich vychádza. Boli totižto tak dokonalé...

,,Ah prepáčte.....ahm, čo ?" Spamätala som sa až vo chvíli, keď prestal hovoriť. ,,Ahm ja len..." nervózne sa poškrabal vo vlasoch.
,,.....nnnechcem rušiť, ale chcel som sa spýtať, či sa tú náhodou nezjavila taká huňatá, perzská mačka ?"

Niečo chlpaté a ohybné sa mi obtrelo o nohu, ja som však inštinktívne skríkla a okamžite ju nadvihla. ,,Ah, myslíte túto ?"

Začal sa mi tam šmochtliť pomedzi nohy, no nakoniec sa vrátila k tej šunke čo bola ešte furt na zemi.

,,Áno presne túto." Zasmial sa, pomerne nervózne. ,,Môžem ?" Rukou mi naznačil, že by rád vošiel. Nebola som v rozpoložení odmietnuť, tak som bez slova ustúpila. Pokojne vošiel do kuchynky a vybral sa za tou chlpaňou.

,,Typujem, že je to vaša mačka ?" ,,Čo ?" Otočil sa na mňa, ako ju bral na ruky. ,,Ah áno, je moja. A mohli by sme si potykať ?" ,,Uhm, jasné." Odpovedala som akoby nič.

,,Vieš, vlastne aj tento byt je môj, mama ho prenajíma, keď nie som doma. Prepáč ak ťa Aris vyľakal, jednoducho rád chodí na strechu o dom ďalej, a po balkónoch sa vie dostať až na to strešné okno. Nie si alergická na mačky, alebo tak nejak, že ?" ,,Ufff pokiaľ viem nie." Ležérne som sa oprela o linku. Ale čo to do pekla za meno ?

,,Len je navyknutý chodiť sem, však Aris ?" Prihovoril sa mu s úsmevom a poškrabkal ho pod bradou. Panebože on má ale dokonalé zuby.

,,Ahm...tvoja mačka sa volá Aris ?" ,,Celým menom Aristokrat." Povedal pokojne, a položil ho na zem. Začal sa mu obtierať okolo nôh.

,,Tvoja mačka, pardon kocúr...sa volá Aristokrat ?" Ako nejak mi nedokázalo docvaknúť, prečo by chalan ako on, dával mačke také meno ! Ak to vôbe bol jeho výber ale....wtf ?!

,,Už to tak vyzerá." Založil si ruky a obaja sme sledovali Aristokrata, ako sa opäť pokúša zblížiť so šunkou.

,,Ale...prečo ?" Nedalo mi to. ,,Veď sa naňho pozri !" Ukázal naňho vystretou dlaňou. ,,Nehovor mi, že to nie je poriadny snob. Veď vidíš sama." S pokrčeným nosom som sa dívala, ako okolo nej čmuchá.

,,Hej. To teda vidím." Kývnutím hlavy som mu dala za pravdu. No pozrieť sa mu do očí som sa neodvážila.

,,Prepáč, zrejme som sa ti zabudol predstaviť. Som Allien." Ešte aj meno má ako z inej planéty ! ,,Ahm, Lynn. Teší ma."

Pokúsila som sa usmiať, no vtom mi za chrbtom zahrmelo: ,,A ja som Sean." Obaja sme otočili hlavy, a zbadala som toho môjho mamuta, ako k nám kráča s pyšným výrazom, iba s uterákom okolo pása. Aj slepý by videl, ako mi išli oči z hlavy vypadnúť.

,,Oh pardon, radšej už pôjdem." Allien v momente očervenel ako paradajka. Moje srdco sa rozbúšilo, je to také zlaté, keď sa vie chalan hanbiť. S hlavou medzi plecami sa vracal odkiaľ prišiel, no vo dverách sa ešte otočil: ,,Teraz ho vezmem so sebou, ale ak by sa k vám znova dobíjal cez okno, tak mu stačí otvoriť dvere a on už zlezie dole."

,,Uhm, jasné." Kývla som na súhlas. Bol to len zlomok sekundy, než sa rozlúčil a jeho úsmev zmizol za dverami.

,,A to bol kto ?" No, a teraz tento. Ako nech ma neserie, lebo do konca roka už nič nebude ! ,,A čo ťa do toho ty chumaj ?" Odsekla som mu, naoko naštvaná. Keď nebol na blízku Allien, mohla som sa plne sústrediť na anatómiu môjho paka, ktorú nám tu predviedol v plnej kráse.

What is love ? British islesWhere stories live. Discover now