,,Čo si myslíme o tých dvoch ?" Spýtal sa Sean len tak mimochodom, keď si večer umýval vlasy.
Momentálne stál pred zrkadlom a prečesával si ich s nejakým magľajzom, zatiaľ čo ja som sedela dokrútená v kresle v rohu izby, nohy prehodené cez operadlo, s Aristokratom v náručí a škrabkala ho pod krkom. Je to síce snob, ale zato riadny maznák.
,,Túto otázku sme naposledy riešili v Dubline." Pripomenula som mu." ,,Myslím, že je znova na mieste. Za tento mesiac sme stretli pár zaujímavých ľudí." ,,Hej ale nie všetci boli retardovaní ako Sasha a Russel."
,,To nie. Ale títo dvaja od toho nemajú ďaleko." ,,Ale no tak, Allienovi krivdíš." Zastala som sa ho." ,,Mne sa ten chalan nezdá. Niečo na ňom nie je s kostolným poriadkom."
,,Je úplne v pohode." Stála som si za svojim. Prestala som Aristokrata škrabkať pod bradou a prešla som na oblasť za uchom.
,,Len si ho tá krava omotala okolo prsta, neskutočne sa jej pchá do riti." ,,Chlap čo má perzskú mačku, I mean....ktorý chlap si dobrovoľne kúpi mačku ?" Mlel si stále svoje, a rozhorčoval sa čoraz viac.
,,Ty si chcel mačku." Odsekla som mu. ,,Nie nechcel." Pozeral sa na môj odraz v zrkadle. ,,Kúpim ti mačku." ,,Nie nekúpiš. Chcel som pitbulla." ,,Toho ti nekúpim."
,,Tak bígla ?" ,,John Wick ?" ,,No vidíš, ten mal pitbulla." ,,Najprv mal bígla." ,,Kúpim si pitbulla." ,,Kúpim ti činčilu." ,,Shut up !" Zahriakol ma, a konečne sa na mňa pozrel.
,,Alebo čo ?" Oponovala som mu s úškrnom. ,,Alebo...ťa pretiahnem." Znova sa vrátil k zrkadlu. Nedokázala som potlačiť tichý smiech.
,,Do toho." Vysmiala som ho. Toto bolo preňho ako rozbuška. Hrebeň pustil na zem, a kráčal smerom ku mne. ,,Koledovala si si !" Zdrapil ma za pás a vyhodil do vzduchu. Aris už dávno zoskočil. Vyhodil si ma na plece a bral to so mnou k posteli. Pišťala som od smiechu ako malé decko.
,,Nie ! Nie-e-eee..." Bolo to len divadielko, obaja sme vedeli, že to chcem. Sama nad sebou žasnem, ako som bola pred ani nie pol rokom nevinná panna, a teraz sa chovám ako štetka na Moulin Rouge. Čo už, ale naozaj vás zmení, keď nájdete toho pravého.
Švacol mnou o posteľ, tak silno, že som trochu nadskočila. Hneď nato mi zovrel zápästia a zapchal mi ústa tak, že prisal svoje pery na tie moje, a neprestával, kým mi postupne sťahoval kraťasy.
Asi vám nemusím opisovať čo to so mnou robilo. Triasla som sa od vzrušenia. Jemne som sa mu zahryzla do spodnej pery a zašepkala: ,,Do it...!"
No a v tej chvíli pako Rogers prestal, nadvihol sa, a zasmial. ,,hmm vieš čo, nejak nemám náladu."
,,ČOŽE ?!" Zrevala som, keď zo mňa zliezal. ,,Idiot !" A z celej sily som ho plesla medzi lopatky, tak, až sa mu podlomili ruky a zrútil sa do perín.
,,Tak ty takto na mňa ?!" Šikovným obratom som naňho sadla a zovrela mu zápästia. ,,Si myslíš že ma tu môžeš obrábať kedy sa ti zachce ?! Neser ma Sean Rogers !" Mám jedno šťastie, a to to, že poznám jeho šteklivé body. Na pravom boku tesne pod rebrami a ľavá slabina. Áno, tam, kam sa mi ho VTEDY podarilo trafiť.
A tak som ho šteklila a on sa zvíjal a prosíkal, a smial a slzil, a ja som si to náramne užívala. No potom sa mu podarilo oslobodiť, podrazil mi ruky, a zas som padla na jeho hrudník.
Potom, čo sme sa obaja ukľudnili, pozreli sme si jeden druhému do očí.
,,Pôjdeme na tú večeru, však ?" Spýtal sa, a nadvihoval obočie. Ja som sa iba uchechtla. Z konferenčného stolíka som si vzala malú vlajočku USA, ktorá bola zapichnutá medzi letákmi. Zacvakla som ju medzi zuby a založila si ruky.
YOU ARE READING
What is love ? British isles
Adventure,,A si si istá, že to chceš ? Predsa len, je to navždy." ,,Ale daj s tým už pokoj !" Ohradila som sa. ,,Nebola by som tu, kebyže si nie som istá." ,,Pfuuuu no dobre." Vydul líca a založil si ruky. Kým som si to stihla rozmyslieť, sadla som si do t...