51.🇬🇧

164 12 0
                                    

Obaja sme ostali stáť mierne zarazení. Ani neviem odkiaľ, vynorila sa pri ňom relatívne nízka baba, no mierne....dobre, tak dosť dohabaná, dosť mi pripomínala Elise, extravagantnú spolužiačku, ktorú som vám spomínala.

No táto, aj keď možno nie na prvý pohľad, ale čím viac som ju skúmala, tým viac mala na sebe čosi, britsky elegantné, možno jej sebavedomý postoj, ostrá tvár, prenikavé oči, z ktorých sa nedalo nič vyčítať...akoby okolo nej priam vírila aura čaju o piatej.

Mala krátke tmavohnedé až čierne vlasy, s výraznou cestičkou uprostred, uhladené do nízkeho copu, zviazaného bielou látkovou gumičkou. Bola veľmi bledá, no jej najdominantnejšie črty boli hrubé tetované obočie, nafúknuté krvavočervené pery, a obrovské zlaté kruhy v ušiach.

Oblečenú mala bielu voľnú košeľu s trištvrťovým rukávom, a očividne sa neunúvala zapnúť si vrchné tri gombíky. Mala ju zakasanú za vysokým pásom úzkej sivej sukne, siahajúcej po jej hrubé kolená a trochu tlsté lýtka, s obrovským rozparkom na boku takmer až po riť. Na nohách mala tie masívne biele fila tenisky, ktoré s celej duše neznášam, sú pre mňa také škaredé, že by som radšej zapredala dušu ako si ich niekedy obuť.

Ďalšia vec čo som si všimla, len čo začula, ako sa spolu bavíme, zavesila sa na Alliena a držala sa ho ako kliešť. Aj teraz na mňa neustále zízala, akoby som bola bosorka len za to, že som s ním konverzovala.

Už mi to začínalo byť divné, tak som mobil zložila a strčila do vrecka. ,,Ahm...čo ?" Trochu som jej pointe nechápala, a snažila som sa to celé obrátiť na žart, no ona to očividne nepochopila.

,,On nie je žiadny lord." ,,Love...." sykol Allien, no ona pokračovala: ,,Poznám ho od detstva, nemá žiadny titul. Nemôže byť lord." Ja som nevedela, ako reagovať, ja som sa normálne zasmiala. Ako...počkať, dievča si myslelo, že ja si myslím....no smiech ma prešiel, keď som zbadala Allienovu červenejúcu sklopenú tvár. Zato ona na mňa drzo zízala jedna radosť.

,,Love, no tak, ona si robila srandu." Prečistil si hrdlo, a ona sa naňho spýtavo pozrela. Potom akoby pochopila, no neuznala si chybu, namiesto toho naňho vyštekla: ,,Nemala by si z takých vecí robiť srandu. Šľachtický titul je vážna vec." ,,Ahm, haló..." mávla som im pred očami dlaňou. ,,Ja som tu !"

Už som videla, ako ide zasr niečo vyrývačné podotknúť, no to už Allien radšej zakročil: ,,Asi ste sa ešte nezoznámili, takže....ahm ahm....Lynn, predstavujem ti....Lady Loverny Ashtonburry."

Najprv som si naozaj myslela, že si robí srandu. Skutočne som sa zasmiala. No keď jeho smrteľne vážny výraz nemizol, a tá pipka sa tvárila čoraz nechápavejšie, doplo mi. Úsmev mi okamžite zmrzol.

,,O môj bože." Zašomrala som si...takmer znechutene. ,,Ona je vážne Lady." ,,Samozrejme. Čo si si myslela ?" ,,Oh pardon, zabudla som že vy, Briti, nemáte zmysel pre humor." ,,Ahm ahm Lyyyyynn...." zatiahol potichu Allien.

,,Čo ?" Pokrčila som plecami. ,,Som Američanka, všetci si to o vás myslíme, neviem, prečo zas toto prekvapuje teba."

Naša Lady neodpovedala. Pozrela sa na Alliena, napravila si košeľu, a pokojne preniesla: ,,Som Lady Loverny Ashtonburry, dcéra Lorda Darwina Ashtonburryho, pätnásteho grófa zo zámku Wickford v Essexshire." A ešte natiahla krk, aby svojim slovám pridala na vážnosti.

,,To znelo...." zmätene som sa poškrabala na zátylku v už aj tak strapatých vlasoch. ,,....šľachticky."

Lady sa konečne usmiala. Nie, nebol to úsmev v pravom slova zmysle, skôr také povýšenecké zdvihnutie kútikov, ale čo viac  môžete čakať.

,,Aristokracia nevyhynula." Pozrela sa na Alliena. ,,Prispôsobili sme sa." Opäť sa jej pohľad presunul na mňa.

,,Samozrejme lebo vy žijete ako spóry." Túto poznámku som si dovolila povedať iba v hlave, kto vie, možno by ma potom strčila pod gilotínu alebo čo...síce, nie, tá je francúzsky vynález.

,,Tak ja ti dám svoj mobil nech mi spravíš fotku a ty sa tu začneš vykecávať." Začula som za sebou Seanov hlas. Kebyže je to ktokoľvek iný, s kým som sa práve bavila, tak by som mu niečo odsekla, ale trochu ma zamrzelo, že som mu tú fotku neurobila.

,,Sean, prepáč. Naozaj ma to mrzí." Pohladila som ho po ramene. A keď to na jeho zvesenú hlavu nestačilo, nadvihla som sa na špičky, a vtisla mu pusu na líce. Stále sa tváril ako zmoknuté kura, hoci viem, že teraz to robil naschvál.

,,Hej, no tak..." prihovárala som sa mu. ,,V poriadku Lynn, nehnevám sa." Usmial sa a pohladil ma po zátylku. Love to všetko sledovala so sarkastickým úškrnom.

,,Ale ale ! A ktože je toto ?" Zatiahla. Moja chuť vraziť jej stúpla o dve tretiny.

Sean sa na ňu pozrel, akoby bola mucha na chodníku. ,,Asi nás nepredstavili, ale čo ťa kurva do toho ?" Predniesol dokonale pokojne. Na okamih som zahliadla des v Allienových očiach. Zato v tých jej doskova skákali iskry.

Potom zdvihla hlavu a povedala: ,,Vy dvaja sa mi páčite. Dovolíte si viac ako ostatní." Nachvíľu sa pozrela na Alliena, ktorý bol biely ako stena, a pokračovala zvodným hlasom. ,,Čo keby som vás zajtra pozvala na večeru ? Aj s Allienom, zažijete večer v skutočnom luxuse."

Sean a ja sme si vymenili zmätené pohľady. Chcel tam ísť ? A chcela som vôbec ísť ja ? Keď si tak zrekapitulujem, ako sa chovala za týchto pár minút a už som ju nemohla vystáť....

,,Ahm, ďakujeme, ale za seba to pozvanie nepríjimam." Ozval sa ako prvý Sean. Loverny potemnela. Pustila sa Alliena a narovnala sa. Pomalým predkladaním nohy pred nohu sa približovala k Seanovi.

,,Naozaj...oooh...to je škoda....rozmyslite si to. Viete, mohli by ste to...." stíšila hlas. Jej tvár bola od jeho tak na 2 centimetre. Ukazovákom ľavej ruky mu jazdila po lícnej kosti a ja som zatiahla všetky ručné brzdy. Nevraz jej, nevraz jej, nevraz jej !

,,....neskôr ľutovať." Dokončila krátku pauzu. Jeho tvár bola ako z kameňa. A hoci ho tu zvádzala pohľadom, zasyčal jej pomedzi zuby: ,,Fuck off, LADY."

,,Ale no, no, no..." cmukla mu pred tvárou a o krok cúvla. ,,Takto sa chová k dáme ? Ver mi zlatko, nechceš si ma znepriateliť." Šepla jeho smerom. Vzápätí sa otočila, chytila sa Allienovho ramena a spolu kráčali preč.

,,Mohlo by to byť to posledné, čo urobíš !" Zavolala, ako sa jej hojdajúca riť vzďalovala.

A konečne sme si vydýchli. No hneď sme sa na seba pozreli s totálne vymletými mozgami.

,,Čo to kurva..."
,,Čo to kurva..."

What is love ? British islesWhere stories live. Discover now